Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Maja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Tina

    07. maj 2020 | 14:41

    Totalna besmislica oko prevoza. Kakvo rastojanje i ogranicen broj putnika! Pa gomile ce se skupljati na stajalistima. Potpuno neizvodljivo.

  • Viki

    07. maj 2020 | 14:39

    A sta sa onima koji ne rade i trebaju naci novi pisao? Kako stici na intervju s poslodavcem? Kako oni koji nesto prodaju na buvljacima, skupljaju po kontejnerima, prose? Je li su oni osudjeni na izumiranje? Na kraju ce takvih biti najvise.

  • Srki

    07. maj 2020 | 14:25

    I sta na kraju? Jel moramo imati bus plus kartu da bi stigli na posao ili ne moramo? Da ne cekam onoliki red onda sutra zbog karte jedne.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA