VUČIĆ: Država da pomogne izdavače novina i magazina!

- U vremenima kada od vlasti svi traže olakšice i oslobađanje od poreza, ovaj predlog je jedan od retkih od koga bi obe strane, i država i izdavači, mogli da imaju koristi - kaže vicepremijer Srbije

  • 3

Predstavnici Nacionalne asocijacije izdavača novina i magazina (NAI) upoznali su prvog potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića sa inicijativom za pomoć štampanim medijima kroz izmene i dopune zakona o oglašavanju.

NAI predlaže liberalizaciju zakonskih odrebi o oglašavanju pojedinih vrsta akciznih roba i specifičnih usluga, što bi omogućilo svim novinama u Srbiji da u uslovima ekonomske krize bolje i stabilnije posluju.

- U vremenima kada od vlasti svi traže olakšice i oslobađanje od poreza, ovaj predlog je jedan od retkih od koga bi obe strane, i država i izdavači, mogli da imaju koristi - rekao je potpredsednik Vučić, i najavio da će Vlada razmotriti sve predloge i u najkraćem mogućem roku odgovoriti na njih.

Pored predsednika NAI Dragana J. Vučićevića, sastanku su prisustvovali i generalna direktorka "Politike" Mira Glišić -Simić, glavni urednik i direktor "Večernjih novosti" Ratko Dmitrović, direktor "Kolor pres grupe" Miroslav Vajda, generalni direktor "Dnevnika" Dušan Vlaović, urednica "Biz Lajfa" Tatjana Ostojić i direktor "Adrija medije" Branimir Kulašević. Inicijativu NAI podržao je i jedan od osnivača asocijacije, glavni urednik "Pečata" Milorad Vučelić.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • slajko

    24. septembar 2013 | 15:36

    Zasto? Malo te hvale ovi koji su vec tvoji?

  • Zoran

    24. septembar 2013 | 16:03

    Najbolje bi bilo da svi sede u SNS-u i SPS-u i da im diktirate sta da pisu.

  • Vladimir

    24. septembar 2013 | 17:51

    Strasno... kriza stampanih medija nema nikakve veze sa "ekonomskom krizom", vec sa opstim odumiranjem te industrije svuda u svetu zbog najezde digitalnih medija... i onda kroz pricu o krizi, covek kupuje podrsku jos jedne (ovog puta legitimno) propale industrije.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA