≫ 

Srpska žuta čaplja u borbi za najlepšu markicu protiv 49 zemalja Evrope: Kako se vama dopada?

"Ima mistiku u koloritu, jako je neobična i veoma se razlikuje od svih ostalih maraka koje smo videli da su objavljene za onlajn takmičenje"

  • 15
Poštanska marka žuta čaplja

Foto: posta.rs

Na evropskom takmičenju za najlepšu poštansku marku Srbija učestvuje od 2002. godine, a u konkurenciji 49 zemalja ove godine "Pošta Srbije" nadmeće se sa markicom na kojoj je lik žute čaplje.

Tema ovogodišnjeg takmičenja za najlepšu prigodnu poštansku marku emisije EVROPA, koje organizuje Asocijacija javnih poštanskih operatora PostEvropa, su ptice, a žuta čaplja je, kažu u "Pošti Srbije", odabrana zbog svoje neobičnosti.

- Opredelili smo se da na takmičenje pošaljemo žutu čaplju kao našu pticu zato što ima neku mistiku u koloritu, jako je neobična i veoma se razlikuje od svih ostalih maraka koje smo videli da su objavljene za onlajn takmičenje - rekla je direktorka Radne jedinice "Srbijamarka" u Pošti Srbije Marina Kalezić.

Podsetila je da je takmičenje za najlepšu poštansku marku prvi put održano 2002. godine i da na njemu učestvuju svi javni poštanski operatori zemalja članica PostEvrope - 52 operatora iz 49 evropskih zemalja.

- Mi smo učestvovali od prve godine otkada je počelo da se održava ovo takmičenje, odnosno od 2002. godine, i za to vreme jednom smo osvojili prvu nagradu na onlajn takmičenju jer se takmičenje sprovodi tako što sedam članova žirija komsije PostEvrope proglašava najlepšu marku, ali se glasanje pušta i u javnost i principom ''jedan klik za jedan glas'' se skupljaju glasov - pojasnila je Kalezić.

Poštanska marka žuta čaplja

Foto: posta.rs

To je, kaže, bilo 2014. godine kada je Pošta Srbije izdala dve prigodne poštanske marke za emisiju EVROPA pod nazivom "Nacionalni muzički instrumenti" - sa motivima svirale i gajdi.

Marka sa motivom gajdi dobila je najviše glasova, a autor likovnog rešenja za tu marku je Nadežda Skočajić, akademski grafičar i jedna od kreatora poštanskih maraka i vrednosnica Pošte Srbije.

Onlajn glasanje ove godine počelo je devetog maja, sprovodi po principu "jedan klik jedan glas" na sajtu PostEvrope i traje do devetog septembra, a proglašenje najlepše markice održaće se na engleskom ostrvu Džerzi od 10. do 11. oktobra, kada zaseda plenarna skupština PostEvrope.

Kako se vama dopada naša "žuta čaplja? Ostavite nam odgovore u komentarima.

(Telegraf.rs/ Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA