• 0

Pozitivan pivski trag u zajednici

Do 2025. godine kompanija Molson Coors Brewing Company postavila je visoke ciljeve u nameri da omogući da se što veći procenat ambalaže koristi višekratno, može da se reciklira, kao i da bude biorazgradivo

  • 0

Apatinska pivara, kao deo pivarske grupacije Molson Coors, kroz mnogobrojne aktivnosti ide u korak sa planovima koji se postavljaju globalno a tiču se ostvarivanja pozitivnog uticaja na poslovanje, zajednicu i okolinu u kojoj posluje ostavljajući svojevrsni trag (Beer print).

Pozitivan uticaj u Srbiji, Apatinska pivara ostvaruje kroz promovisanje odgovorne konzumacije, održive proizvodnje piva, doprinos zajednici i kreiranje pozitivne poslovne kulture.

Promovisanjem odgovorne konzumacije, pivare Molson Coors grupacije nastoje da do 2025. smanje neodgovorno i neprimereno konzumiranje alkohola za 10%. Ovom cilju znatno doprinosi i lokalna kampanja Apatinske pivare „Kad pijem, ne vozim“,  koja već 13 godina utiče na pad procenta saobraćajnih nezgoda.

Promovisanjem odgovorne konzumacije, pivare Molson Coors grupacije

Foto: Promo

Molson Coors grupacija obavezala se da će do 2025.  nastojati da ne odlaže industrijski otpad na deponije kako bi ostvarili „zero waste to landfill“. Na polju održive proizvodnje piva, Apatinska pivara sledi sve ekološke zahteve, racionalizuje potrošnju vode, ugljen-dioksida i struje, a umesto sirove nafte, koristi se prirodni gas. Istovremeno, kroz kampanju „Reciklirajte i Vi“ efikasno se podstiče pravilno odlaganje ambalažnog otpada i širi svest o važnosti reciklaže.

Promovisanjem odgovorne konzumacije, pivare Molson Coors grupacije

Foto: Promo

Doprinos zajednici i dobra kultura poslovanja utiču na širenje pozitivnog uticaja gde je Pivara već 10 godina partner BELHospice centru, a baveći se sportom do sada je donirano 3 miliona dinara za prvi palijativni centar. Među zaposlenima se neguju talenti i širi se znanje stečeno na svim meridijanima, dok se kroz program “Kako si danas” promovišu zdrave životne navike i balans između poslovnog i privatnog života.

Promovisanjem odgovorne konzumacije, pivare Molson Coors grupacije

Foto: Promo

(Telegraf.rs/PR)

Komentari

Preporuka sa Weba

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima