≫ 

Odgovoran si kada pozoveš prijatelja, taksi, prošetaš ili sačekaš autobus!

Prema podacima Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije, ove godine, uprkos odlaganju brojnih letnjih festivala, primetan je pojačan intenzitet saobraćaja na putevima širom Srbije, naročito prema turističkim centrima

  • 2
Apatinska pivara Foto: Andrej Nihl/Apatinska pivara

Imajući u vidu da su letnji meseci više rizični kada su u pitanju konzumiranje alkohola i vožnja, Apatinska pivara je pre punih 14 godina, u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, pokrenula kampanju “Kada pijem ne vozim“ apelujući svake godine na odgovornu konzumaciju alkohola, kao i na bezbednu i sigurnu vožnju.

Apatinska pivara Foto: Promo/Apatinska pivara

Ove godine Apatinska pivara donirala je Upravi saobraćajne policije čak 50 000 usnika za alkometre doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju. Nastavljajući kampanju, i ove godine apeluju na sve vozače, da, ako su konzumirali alkohol, ne sedaju za volan, već da pozovu prijatelja, taksi, prošetaju ili sačekaju autobus.

Apatinska pivara Foto: Promo/Apatinska pivara

Kako Danilo Pušonja, direktor Apatinske pivare navodi, kampanju „Kad pijem ne vozim“ realizuju i ove godine čak i kada nema velikih okupljanja i festivala jer su kao kompanija svesni koliko kontinuiran pristup edukaciji o važnosti odgovorne konzumacije u javnosti može umanjiti stepen rizičnog ponašanja i vožnje pod dejstvom alkohola. Odgovornost za volanom je ključna, zato je i  dugogodišnja posvećenost ovoj kampanji usmerena na to da u saradnji sa saobraćajnom policijom Apatinska pivara da svoj doprinos u edukaciji svih učesnika u saobraćaju.

Apatinska pivara Foto: Promo/Apatinska pivara

I iz Uprave saobraćajne policije navode koliko je važna edukacija javnosti: „Zahvaljujući efikasnim kontrolama alkoholisanosti vozača koje sprovodi saobraćajna policija tokom čitave godine, ali i preventivnim kampanjama, od kojih je „Kad pijem ne vozim“ svakako kampanja sa najdužom tradicijom, već četiri godine zaredom postoji konstantno smanjenje broja najtežih saobraćajnih nezgoda koje izazivaju vozači pod dejstvom alkohola. Broj poginulih lica u saobraćajnim nezgodama koje su izazvali vozači pod dejstvom alkohola u toku 2019. godine bio je za 20% manji u odnosu na 2016. godinu, a trend smanjenja je nastavljen i ove godine“, izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.

Apatinska pivara Foto: Promo/Apatinska pivara

Proteklih godina Apatinska pivara donirala je 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije u nameri da udruženim snagama edukuje javnost o značaju sigurne i bezbedne vožnje. Ove godine, u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, kompanija će obeležiti Svetski dan odgovorne konzumacije piva - 16. septembar, podsećajući svoje zaposlene, kupce i potrošače na pravila odgovorne konzumacije i odgovorno ponašanja u saobraćaju.

Više o aktivnostima posvećenim odgovornoj konzumaciji koje kompanija realizuje možete pogledati na OVOM linku.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • CQ

    31. avgust 2020 | 13:58

    Reklamiraju pivo da popijem a onda finansiraju policiju da me kazne,svi imaju korist ali ja duplu štetu.

  • Ni ja ne pijem dok vozim

    1. septembar 2020 | 00:08

    Stvarno nije pristojno, lepo staneš, popiješ pa nastaviš...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA