Nova Lidlova inicijativa za manje plastike: Ušteda do 12 tona

Za potrošače koji žele da na održiv način očuvaju svežinu svojih načetih mlečnih proizvoda, Lidl je u svoju ponudu uveo višekratne poklopce pogodne za mnoga pakovanja mlečnih proizvoda, koji se mogu koristiti i do 1.000 puta

  • 1
Lidl Srbija, plastika Foto: Lidl Srbija

Lidl Srbija ukinula je jednokratne zaštitne poklopce od plastike sa svih pakovanja Pilos proizvoda kiselog mleka, pavlake i milerama od 400g, čime će na godišnjem nivou smanjiti upotrebu plastike za oko 12 tona. Ovo je još jedna inicijativa kojom Lidl nastavlja da unapređuje poslovanje u odnosu prema resursima, posebno plastici i opravdava svoje ime savremenog diskonta.

- Nakon što smo početkom juna izlistali plastične kese za kupovinu iz ponude u celoj Srbiji, ukidanje plastičnih poklopaca dela ponude Pilos proizvoda je još jedan od načina na koji možemo pozitivno utičemo na životnu sredinu. Procenili smo da je upotreba i korist od ovih poklopaca nesrazmerno manja u odnosu na resurse koji se potroše za njihovu izradu, kao i uticaja koji imaju na okolinu. Imajući u vidu koliko ovakve male promene mogu da imaju velike rezultate, verujemo da će nas potrošači podržati u ovoj i narednim inicijativama za smanjenje plastike, jer samo sa njima možemo da napravimo značajnije promene. - izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Za potrošače koji žele da na održiv način očuvaju svežinu svojih načetih mlečnih proizvoda, Lidl je u svoju ponudu uveo višekratne poklopce pogodne za mnoga pakovanja mlečnih proizvoda, koji se mogu koristiti i do 1.000 puta.

- Sledeći korak je na potrošačima – da se naviknu na nov izgled proizvoda, a da trajne poklopce kupe samo ukoliko će ih zaista koristiti više puta, jer je samo takva opcija, održiva i prihvatljiva za prirodu - dodala je Petrović.

Lidl Srbija, plastika Foto: Lidl Srbija

Podsećamo da je Lidl Srbija osim poklopaca, nedavno izlistala potrošačke plastične kese, a pre više od godinu dana iz asortimana je izbacila i plastične slamke, čaše i pribor za jelo, kako bi smanjila upotrebu jednokratne plastike.

Sve ove inicijative deo su šire strategije pod imenom "REset Plastic", kojom Švarc grupa, čiji je Lidl deo, navodi i izveštava o ciljevima koji doprinose zaštiti životne sredine. Strategija je usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.

Lidl Srbija prati strategiju ”REset Plastic“ za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Na taj način smanjujemo upotrebu plastike i zatvaramo krug. Saznajte više: www.reset-plastic.com

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Istina boli...

    7. jul 2021 | 17:05

    Ma mnogo lepo. Nego koliko su građani Srbije dali para na ime subvencije Lidlu?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA