
Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje
Novogodišnja Coca-Cola kampanja, ističući praznični duh, ove godine slavi zajedništvo. Čarolija se upravo krije u trenucima koje delimo jedni sa drugima, bez obzira na fizičku udaljenost. Deljenju nas uči i novogodišnji Coca-Cola TV spot, kroz priču o dečaku koji pokreće čaroliju pravljenjem dimnjaka od kutija u zgradi u koju se nedavno doselio.
Ovo je prva Coca-Cola novogodišnja kampanja zasnovana na brend filozofiji nazvanoj Real Magic. U pitanju nije kratkoročna kampanja, već filozofija brenda. Na ovaj način kompanija slavi čaroliju koju svi ponaosob posedujemo. Sa osveženim vizuelnim identitetom Coca-Cole i logotipom nazvanim "Zagrljaj", slavimo ljubav, prijateljstvo, drage uspomene i neočekivane, jednostavne trenutke koji nas inspirišu.
U istom duhu, novogodišnja kampanja veliča i slavi ljudsku dobrotu koja je više nego ikada potrebna, a malo mašte i dobre volje je sasvim dovoljno da se pokrene čarolija zajedništva. Jednostavna i optimistična poruka jedinstva, uključenosti i pozitivne energije nas podseća da sve što nam je potrebno jesu zajednički trenuci koji nas povezuju u ovom nesavršenom svetu.
Pogledajte celu priču na sledećem linku.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Dinčić: Vučićevo stanje trenutno zadovoljavajuće, za sat vremena napušta VMA
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ceca
Nisam neki veliki ljubitelj coca cola soka{ Jesu moji ukućani}, ali zaista svakw godine željno iščekujem njihovu novogodišnjuu reklamu. Zaista donosi praznik u kuću ❤️
Podelite komentar