Nova odeća za nezbrinutu decu

Procter & Gamble brendovi Ariel i Lenor sa još većom odlučnošću pokreću novu kampanju kako bi pomogli lokalnim zajednicama

  • 0
Ariel i Lenor za decu u domovima za nezbrinutu decu Foto: Promo

Ariel i Lenor, P&G brendovi, sa ponosom pokreću novu kampanju za pomoć svim domovima za nezbrinutu decu u Srbiji. Za svaki kupljeni Ariel All in 1 PODS ili Lenor Spring Awakening omekšivač u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go prodavnicama, deo sredstava odvaja se za kupovinu nove odeće za decu u svim domovima za nezbrinutu decu u Srbiji. Kampanja će trajati do 30. juna 2023. godine.

Ova kampanja je nastavak prethodne kampanje koja je imala za cilj da pomogne deci u Svratištima i nastavlja sa vizijom pomoći deci iz najugroženijih grupa društva. Sada će se tokom ove akcije prikupljati sredstva kako bi svako dete koje živi u domovima za nezbrinutu decu dobilo odeću, posebno izrađenu po njihovoj veličini. Nažalost, širom Srbije ima mnogo dece bez roditeljskog staranja, koja žive u domovima. Reč je o deci koja su zbog zanemarivanja ili zlostavljanja odvojena od roditelja i deci koju su roditelji napustili zbog smetnji u razvoju sa kojima su rođena.

Kao i prethodnih godina, partner u realizaciji kampanje je udruženje Prijatelji dece Srbije, koje preko 30 godina doprinosi promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za bezbedno i srećno detinjstvo.

-Prijatelji dece Srbije smatraju da je posebno važno pružiti podršku deci iz osetljivih grupa, a važno je i da svi članovi društva pruže svoj doprinos. Ponosni smo što u ovom procesu imamo odgovorne i sjajne partnere, kao što je kompanija P&G, i da ćemo u narednom periodu moći da pomognemo deci u domovima za nezbrinutu decu širom Srbije da dobiju novu, kvalitetnu odeću specijalno izrađenu za svako dete - rekla je Iva Eraković, izvršna direktorka udruženja.

Tokom prethodne kampanje "Nova odeća za svu decu iz Svratišta", za svaki kupljeni Ariel PODS ili Lenor proizvod, P&G je prikupljao sredstva za kupovinu nove odeće za decu koja su korisnici Svratišta. Zahvaljujući ovoj uspešnoj akciji, više od 900 dece je dobilo novu, čistu odeću.

Procter & Gamble brendovi, Ariel i Lenor, nastavljaju sa društveno odgovornim kampanjama i u narednom periodu, sa ciljem poboljšanja uslova života u zajednici u kojoj posluju.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA