• 0

Kako su srednjoškolci u Šapcu gledali Orlove i istovremeno vežbali fiziku?

- Kad sam stigla na čas, shvatila sam da od ispitivanja nema ništa. Na brzinu sam sklopila pitanja, a deca su se oduševila. Svi do jednog su pomno pratili utakmicu - kaže profesorka Tatjana Marković Topalović

  • 0
Učionica učenici škola

Foto-ilustracija: Shutterstock

Dok smo se svi mi naizmenično nervirali i radovali gledajući današnji meč u kom su naši Orlovi prošli lošije nego što su očekivali, neki su morali i da uče. Ali, za čudo, to učenje im uopšte nije teško palo. Jer su istovremeno gledali utakmicu i odgovarali na pitanja iz – fizike, piše Zelena učionica.

Profesorka fizike Tatjana Marković Topalović radi u srednjoj medicinskoj školi u Šapcu i danas, za vreme prvog poluvremena, učenici drugog razreda trebalo je da odgovaraju.

- Kad sam stigla na čas, shvatila sam da od ispitivanja nema ništa. Na brzinu sam sklopila pitanja, a deca su se oduševila. Svi do jednog su pomno pratili utakmicu i pokušavali da daju odgovore, istražujući u svojim udžbenicima i na internetu. Nisam želela da ih pustim da samo gledaju utakmicu, kad znam da sam to mogla da iskoristim da ujedno i nauče i utvrde znanje – kaže Tatjana koja je, inače, proglašena za jednog od najboljih edukatora Srbije.

A baš na ovakvim časovima i u ovakvim prilikama se najbolji i prepoznaju. Tatjana je na projektoru iznad table pustila utakmicu, a na tabli ispisala pitanja na koja su đaci tokom meča zajedno odgovarali. Koji naš igrač ima najveću brzinu i koliko ona iznosi? Iz dimenzija fudbalskog terena, izračunaj površinu. Odredi srednju gustinu fudbalske lopte.

- Ovo nisu teška pitanja, ali u ovom danu ona i ne treba da budu teška, već da ih motivišu da istraže odgovore. Sportovi imaju mnogo prostora, da se deca zainteresuju i da nauče nešto. Iz fizike, iz hemije (doping, ishrana, opšte zdravlje sportista kroz njihove laboratorijske analize), anatomija sportiste, primarna građa fudbalera, statistika i analiza igre (matematika), i naravno pravila igre i analiza utakmica sa nastavnikom fizičkog vaspitanja. Eto, tako ja to gledam – kaže za portal ova profesorka i dodaje da je drugi čas imala u drugom odeljenju, gde su đaci bili jednako “budni” i zainteresovani.

Ja mislim da profesor mora da se prilagodi energiji dana i odeljenja, da bi to prenošenje znanja stvarno bilo i uspešno, kaže Tatjana, a mi se slažemo.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Ne želim da budem informisan
Ok