Vreme čitanja: oko 2 min.

Procter & Gamble brendovi Ariel, Lenor i Fairy nastavljaju da podržavaju najugroženiju decu u Srbiji

A. V.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Procter & Gamble brendovi Ariel, Lenor i Fairy, u saradnji sa udruženjem Prijatelji dece Srbije, pokrenuli su kampanju kako bi pomogli domovima za nezbrinutu decu u Srbiji

  • 0
P&G Foto: Promo

U periodu od 1. avgusta 2023. do 30. juna 2024. godine, za svaki kupljeni Ariel, Lenor ili Fairy proizvod u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go objektima, deo sredstava odvaja se za novu odeću, posteljinu i obroke za decu u domovima za nezbrinutu decu širom Srbije, u ukupnoj vrednosti od 3.5 miliona dinara.

Ova kampanja predstavlja nastavak kampanje "Nova odeća za svu nezbrinutu decu", koja je sprovedena u saradnji sa kompanijom Delhaize Srbija, i koja je do sada obezbedila novu odeću za više od 900 najugroženije dece.

-U kompaniji P&G, negovanje jednakosti i inkluzije, podrška zajednici i zaštita planete predstavljaju neizostavan deo našeg poslovanja. Verujemo da imamo odgovornost da učinimo svet boljim mestom – kroz proizvode koje kreiramo i pozitivan uticaj koji naši brendovi i kompanija mogu da ostvare - izjavio je Razvan Resmerita, direktor komunikacija Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.

Kao i prethodnih godina, partner u realizaciji kampanje je udruženje Prijatelji dece Srbije, koje preko 30 godina doprinosi promociji i ostvarivanju dečijih prava, stvarajući uslove za bezbedno i srećno detinjstvo.

-Veoma smo ponosni i zahvalni na prilici da kontinuirano sarađujemo sa kompanijom P&G na podršci deci u ugroženim porodicama. Pored direktne pomoći, kroz ovu saradnju ujedno šaljemo i poruku solidarnosti i nade široj zajednici - istakla je Iva Eraković, direktorka udruženja Prijatelji dece Srbije.

P&G je ovom kampanjom još jednom iskazao svoju posvećenost u borbi za bolje sutra. Bilo da je reč o podizanju svesti o higijeni ili obezbeđivanju sredstava za higijenu porodicama iz ugroženih grupa, krajnji cilj je uvek isti – unapređenje zdravlja i kvaliteta života ugroženih zajednica.

S tim u vezi, P&G je još u decembru 2022. udružio snage sa Fondacijom Ana i Vlade Divac u okviru projekta zasađivanja stabala. Takođe, 2021. godine Ariel je podržao inicijativu ove organizacije da zasadi mlade sadnice drveća u parku na Ušću, kao deo kampanje "Svaki stepen je važan. Svako drvo je važno".

Uz to, svake godine za vreme zimskih praznika, zaposleni u kompaniji P&G, uz podršku udruženja Prijatelji dece Srbije, donose tračak nade deci iz ugroženih porodica darujući im novogodišnje poklone, a u prethodne dve godine, kompanija P&G donirala je preko 200.000 proizvoda za zdravlje i higijenu najugroženijim grupama.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA