Vreme čitanja: oko 2 min.

Beograđanin preko interneta naručio laptop, kada je stigao paket doživeo je šok! Sve je platio 580 evra

Vreme čitanja: oko 2 min.

Aleksandar kaže da bi voleo da njegov primer posluži svima i da budu spremni na sve kada kupuju polovne stvari preko interneta

  • 7
Laptop, posao, kompjuter, ilustracija Foto: Tanjug/AP

Aleksandar iz Beograda putem jednog sajta za kupovinu i prodaju polovnih stvari naručio je laptop, ali kada je otvorio paket u kutiji nije bilo ono što je očekivao. Sve je platio 58o evra, a onda je krenuo u borbu za povraćaj novca.

U razgovoru za Telegraf objašnjava da nije ni slutio šta će ga snaći prilikom narudžbine, ali da je odmah reagovao kako bi dobio svoj novac nazad.

-Kontaktirao sam prodavca preko prepiske, jer nije ostavio kontakt telefon. Rekao je da ima Mekbuk pro 16 za prodaju i da je potpuno ispravan, i da nema nikakvih skrivenih problema, te da ga je lepo služio i koristio. Dogovorili smo sumu novca. Potom sam mu tražio da mi sve videe i fotografije pošalje preko mejla da se uverim da ga poseduje, što je on i učinio - počinje Aleksandar priču za Telegraf.rs.

Sve je delovalo u redu. Aleksandar se uverio da je to taj laptop i nestrpljivo iščekovao paket koji je prodavac poslao kuriskom službom, kako mu je kasnije javio, ali ubrzo je doživeo  šok kada je ugledao nešto potpuno drugo.

- Kurir mi je doneo paket i naravno morao sam da platim pre otvaranja, dao sam novac neznajući šta je u kutiji. Kada sam ušao u kuću i otvorio video sam Mekbuk 13 koj je iz 2015. godine, a da stvar bude još gora, laptop je bio neispravan - priča besno Aleksandar.

Kako kaže, on je odmah pokušao da stupi u kontakt sa prodavcem kog je uporno zvao, ali mu se ovaj nikada nije javio. Potom je istog trenutka javio kurirskoj službi da je prevaren.

- Rekli su mi šta je potrebno da im dostavim u roku od tri radna dana kako bih bio isplaćen. Ja sam im svu dokumentaciju poslao i pre roka- objašnjava Aleksandar i dodaje da se ni u narednim danima ništa nije dešavalo, te je ponovo krenuo da potražuje svoj novac.

Slučaj je predat i Odeljenju za visokotehnološki kriminali.

- Sam laptop je koštao 67.500 dinara, odnosno 580 evra je bila doogvorena cena, nije to neka velika cifra ali nije ni mala da neko to baci kroz prozor. To se može svakom i treba da bude iskustvo i drugim ljudima da znaju šta mogu da očekuju - zaključuje Aleksandar.

Nakon dve nedelje prave borbe sa institucijama, pregršt mejlova, prepiski, papira, odlazaka od vrata do vrata uspeo je da se izbori. Kurirska služba je Aleksandru vratila novac za koji je bio oštećen.

On kaže da bi voleo da njegov primer posluži svima i da budu spremni kada kupuju polovne stvari preko interneta.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eh da

    28. januar 2024 | 19:36

    Ovce su za šišanje. Pa gde se tako nešto kupuje preko interneta? Dok ne idem u radnju, ili kod čoveka ako je polovna roba i dok to ne vidim, kakav internet. Mogao je da ti pošalje i ciglu. A to da ti kurirska služba vratila novac...to okači mačku o rep. Šta ima kurirska služba sa sadržajem pakovanja? Oni su ti dostavilo paket, ostalo ih ne interesuje i ćao. U zdravlje.

  • Slavica

    28. januar 2024 | 20:13

    Preko neta kupujem iskljucivo da prodavac pristane pri slanju posiljke na opciju da pri uruvenju istu pred kurirom mogu otvoriti i uveriti se da li je sadrzaj kuji otkupljujem tu i da mozda nije ostecen, polomljen i sl. Eto da znate prilikom porudzbine insistirajte od prodavca da imate pravo otvoriti paket i vratiti ga ako ono sto ste porucili se ne nalazi u njemu ili je osteceno.

  • Mihailo

    28. januar 2024 | 20:34

    Zašto kurirska služba placa stetu, oni nisu ništa krivi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA