Reklama koja je podelila Balkan dobila još brutalniji nastavak: Da li je ovo previše?
"Brate..., čemu ovo?", "Jako mizogeno. Nije smešno", "Dobijanje pratilaca na temelju šovinizma", bili su samo neki od komentara
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mihajlo
Ovaj termin "mizoginija" se pojavio kod nas pre par godina kada je neka NVO pocela kampanju ispiranja mozga. Tada su valjda naucili "polaznike" tu rec i odjednom svuda se moze procitati u komentarima...
Skorpion
Od obicnih sala kojih ima u svakodnevnom zivotu ste napravili cirkusijadu, mislim na ove sto zive po "evropskim vrednostima". U svakom slucaju sto se vise pise o njima bice im veci promet a vi pisite o mizoginiji, sovinizmu i slicnim glupostima bas njih briga, lova kaplje.
Zaboga
Ko ne prepozna salu u reklamama ove stolarije rastao je pod kamenom...