Brend Always predstavlja nove, unapređene Always Ultra uloške – mekše nego ikada ranije

Always, brend kompanije Procter & Gamble, lansirao je unapređene Always Ultra uloške, sada sa novim površinskim slojem koji je mekši nego ikada ranije. Na osnovu vaših komentara i sugestija, Always je razvio novi higijenski uložak sa nežnijim površinskim slojem, a unapređen je i estetski izgled proizvoda uz osveženi dezen na površini uloška. Kako bi se osigurala neprevaziđena zaštita i pouzdanost koja se očekuje od Always Ultra uložaka, pojačana je i moć upijanja površinskog sloja.
Visoki nivo zaštite i izuzetna moć upijanja oduvek su bili razlozi zbog kojih žene biraju Always. Međutim, kada je reč o mekoći uložaka, mnoge žene su primetile da postoji prostor za unapređenje. Upravo zato što je reč o brendu koji pažljivo sluša žene, Always je odlučio da odgovori tako što će prilagoditi uloške njihovim potrebama.
Pod sloganom #ČujemoTe, novi Always Ultra ulošci donose unapređeni površinski sloj koji je izuzetno nežan prema koži, ali bez kompromisa po pitanju sigurnosti i pouzdanosti koje korisnice očekuju.
Naime, pored fantastičnog osećaja mekoće, novi Always Ultra ulošci donose i unapređenu trostruku zaštitu. Zahvaljujući InstantDry tehnologiji, površinski sloj upija tečnost za svega nekoliko sekundi, dok LeakGuard & OdorLock tehnologije pomažu u sprečavanju curenja i neprijatnih mirisa i garantuju svež osećaj tokom dana i noći.
Brend Always je posvećen kontinuiranom unapređenju i inovacijama na osnovu vaših sugestija. Naš cilj je da poboljšamo vaše iskustvo sa Always proizvodima, zbog čega smo naše uloške učinili mekšim i udobnijim, zadržavajući pritom visoki standard zaštite koji očekujete kada je u pitanju Always.
(Telegraf.rs/PR)
Video: YU grupa o boravku na Jamajci
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.