Kupila sam skup mobilni telefon i preselo mi je! Maja ušla u radnju po zaštitnu foliju i doživela NOĆNU MORU

E. T.
E. T.    ≫   
Čitanje: oko 3 min.
  • 8

Kupila sam nov i skup mobilni telefon, ali kako u radnji nije bilo zaštitnog stakla za konkretni model, krenula sam u potragu. Pomalo već umorna od radnje do radnje u podzemnom prolazu u Nišu gde su svi odmahivali glavom, pokazala sam telefon čoveku koji obavlja servis, i kao i svi ostali i on je rekao da zaštitnog stakla nema, ali da ima "odličnu foliju" koju je nedavno dobio, i koja "završava posao", počinje priču za naš Telegraf.rs, Maja S. kojoj je kupovina mobilnog telefona u rodnom gradu presela.

Kako objašnjava naša sagovornica, oduvek je bila ljubitelj dobre tehnike i ukoliko je nešto kvalitetno ne žali da plati i skuplju cenu, te joj je za "nešto dobro" od 2.500 dinara delovalo u redu, a naročito jer se radi o skupljem telefonu.

- Cena nije važna kada je kvalitet u pitanju. Posetila sam rodni grad, i Nišlije su zaista divni ljudi, ali uvek ima izuzetaka, nažalost. Mislila sam da zna šta radi, sipao je neku tečnost po telefonu, lepio, odlepljivao... sve vreme sam posmatrala i pitala da li će ta tečnost oštetiti telefon, rekao je da ne i da je sve u redu i napomenuo da ne koristim telefon sat vremena. Telefon nije oštetio ali se folija odlepila odmah tokom dana. Onako sluđena shvatila sam da mi nije izdao ni fiskalni račun, priča Maja.

Sve se to dešavalo tokom jučerašnjeg dana, te je naša sagovornica danas ponovo posetila istu radnju.

- Uzela sam foliju koja sada izgleda kao fišek i odnela je gospodinu. Razgovarao je telefonom iako je neko ušao u radnju, mislim da me je prepoznao odmah. Podigao je glavu u fazonu "šta treba" a ja sam strpljivo čekala da završi razgovor i predala mu fišek od folije. Kada je konačno završio, rekoh "ne znam da li se sećate, račun mi niste izdali", rekao je "da, da sećam se kako ne, evo sada ću o mom trošku postaviti drugu foliju, ovu sam dobio pre četiri dana, očigledno nešto ne valja. Rešićemo, sedi ili prošetaj pa svrati. Rekla sam sačekaću, nastavlja Maja.

Ponovo je sipao tečnost, lepio telefon, stavljao iznad lampe, a onda konačno rekao "sad je okej", i predao telefon, prepričava naša sagovornica.

- Pogledala sam telefon i stavila u tašnu i izašla iz radnje u nadi da se više nećemo videti. Kada sam odmakla nekoliko metara izvukla sam i pogledala, po ekaranu su bili zalepljeni prsti, a folija je izgledala grozno, rapavo, neuredno. Povukla sam prstom, odlepila je i ušla u drugu radnju samo dalje niz podzemni. Pitala sam mladića koji radi tamo da li za ovaj model mogu kupiti staklo ili foliju i da li ume da zalepi valjano, rekao je da ima foliju, i da to košta 1.000 dinara. Tada mi je već para izbijala iz ušiju. Zatim je naišao još jedan prodavac koji je rešio problem koji nije zapravo ni problem. Nije bilo nikakvih lepkova, lampi, ili čega već. Za dva minuta sve je bilo savršeno odrađeno i jeftinije, odnosno ljudi su pošteno uradili svoj posao i naplatili realnu cenu folije a ne dva puta skuplju, priča naša sagovornica.

Kako ističe, nije imala želju da se ponovo vraća u servis, i ovim putem apeluje na sve Nišlije ali i goste Niša da dobro razmisle i provere kome poveravaju telefon.

- Nadam se da nije oštetio telefon, koliko vidim sve funkcioniše. Ime radnje odlično znam, i nikada više neću kročiti tamo ni ja, ni oni koje  znam. Zaista je ispod svakog nivoa kako neki ljudi rade, zaključuje naša sagovornica.

(Telegraf.rs)

Video: Airbus H215 Super Puma MUP Srbije: Vodozahvat na Šumaričkom jezeru

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ???

    9. jul 2025 | 17:10

    Kakav je ovo tekst? Ovakvih događaja ima na hiljade dnevno za razne usluge, šta je poenta? Da ne stavljamo foliju ili da budemo oprezni kao što ona nije bila??

  • Sloba

    9. jul 2025 | 17:00

    Auuuuuu!! Koja afera oko jednog telefona i paŕče plastike.

  • ARS

    9. jul 2025 | 18:02

    Kad kupite mobilni s punim pravom se pitate čiji je to telefon. Vi niste vlasnik, telefonom upravlja neko drugi a vi ste dali ogroman novac, kome.Kojim pravo vas uznemiravaju za ažuziranje kad ste već pristali na osnovne karakteristike pri kupovini, i onda vam ukida komunikaciju i pravi probleme ako ne postupite po njihovim upustvima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA