
Gajić o novom dokazu: Infrastruktura garantovala bezbednost putnika 7 meseci pre pada nadstrešnice
Advokat i predsednik Narodne stranke Vladimir Gajić objavio je danas, kako je naveo, još jedan dokaz da je ''Infrastruktura železnica Srbije'', na čelu sa predsednikom skupštine tog preduzeća Nebojšom Bojovićem i izvršnim direktorom tog preduzeća Milutinom Miloševićem, sedam meseci pre pada nadstrešnice brinula o kretanju putničkih vozova i putnika koji koriste Železničku stanicu u Novom Sadu kao javni objekat.
Gajić je tvrdi da je zvaničnim telegramom broj 8F od 1. marta 2024. godine ponovo garantovana bezbednost kretanja putnika kroz Železničku stanicu Novi Sad.
''Ovaj zvanični telegram izdat je na osnovu Ugovora o korišćenju javne železničke infrastrukture za 2024. godine kojim je Srbijavozu garantovano da putnički vozovi mogu da koriste Železničku stanicu Novi Sad kao javni objekat dozvoljen za korišćenje putnika'', naveo je Gajić na društvenoj mreži Iks uz objavu delova telegrama.
On je ukazao da je tim telegramom ''Infrastruktura železnice Srbije'', odnosno njen Saobraćajni sektor, koji je bio pod kontrolom Miloševića, potvrdio pravo Srbijavozu da organizuje saobraćaj putničkih vozova, odnosno primanje i otpremanje putničkih vozova i korišćenje stanice Novi Sad za vreme rekonstrukcije.
''Kao i svih njenih kapaciteta Železničke stanice, blagajni, koloseka, perona, pothodnika koji su izgrađeni odnosno dograđeni i adaptirani tokom te iste rekonstrukcije stanice, garantujući da kada putnik izađe ili treba da uđe u voz može bezbedno da koristi staničnu zgradu, pothodnike i perone na kojima stoje vozovi koji dolaze ili kreću iz Novog Sada'', naveo je Gajić.
Istakao je da sve što je do sada objavio dokazuje da je Železnička stanica Novi Sad bila otvorena kao javni objekat počev od 19. marta 2022. godine telegramom koji je potpisao Milošević i koju su putnici mogli bezbedno da koriste uz rekonstrukciju stanice kako je, kako je naveo, zahtevano Komercijalnim ugovorom sa konzoricijumom kineskih železnica.
Gajić je naveo da je novi telegram od 1. marta 2024. godine potvrdio tu činjenicu.
''Nakon objavljivanja drugog zvaničnog telegrama jasno da je kompanija Infrastruktura železnice Srbije, zbog svoje ugovorne obaveze prema Srbijavozu iz Ugovora o korišćenju javne železničke infrastrukture za 2024. godinu, posle internog prijema koji je počeo 11. juna, a završen je 4. jula 2024. godine u vestibilu B železničke stanice Novi Sad prilikom njene rekonstrukcije kako bi se omogućilo kretanje putnika i korišćenje blagajni u njoj kako su Bojović i Milošević garantovali'', naveo je Gajić.
Tvrdi je da je telegram broj 8F od 1. marta 2024. godine u ime kompanije ''Infrastruktura železnice Srbije'' potpisao Marko Jeremić, menadžer sa saobraćajne poslove čiji je nadređeni bio izvršni direktor Milutin Milošević.
Gajić je naveo da skoro mesec dana objavljuje nove dokaze iz slučaja nadstrešnica do kojih je, kako tvrdi, tužilaštvo moglo da dođe lakše od njega, jer po zakonu imaju pravo da ih pribave.
''Sve te dokaze novosadski tužioci Branislav Lepotić i Slobodan Josimović su prikrili u predmetu nadstrešnica čime su potencijalno počinili krivično delo iz člana 312. Zakonika o krivičnom postupku Republike Srbije koji se odnosi na nepravilnosti u postupanju i uticaj na dokaze'', naveo je Gajić.
Dodao je da odgovornost ne može da izbegne ni vrhovna javna tužiteljka Zagorka Dolovac koja, kako je kaže, vodi tu istragu i opstruiše pravdu .
''Ovakvim i ovolikim propustima u postupku, tužioci se rugaju porodicama žrtava nadstrešnice, a potom i građanima'', naveo je Gajić.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Jokić i Bogdanović mnogo znače za ovaj tim
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ivana
Tuzilastvo radi svoj posao!
Podelite komentar
sasa
16 zivota je ugaseno prosle godine, i za to neko mora snositi odgovornost.Jedno je sigurno, porodicama je najteze, porodicama nastradalih-
Podelite komentar
Dzeki
Sva istina će doći na videlo. Tužilaštvo radi svoj posao.
Podelite komentar