
Krenuo sa radom UNICEF Klub za inovacije u Novom Pazaru
UNICEF u Srbiji i Comtrade grupacija sa Tesla brendom zajedno ulažu u razvoj digitalnih veština i inovativnog potencijala mladih
U Novom Pazaru je krenuo sa radom UNICEF Klub za inovacije, uz podršku Comtrade grupacije sa Tesla brendom. Ovaj prostor mladima pruža priliku da razvijaju digitalne veštine, istražuju nove tehnologije i stvaraju inovativna rešenja za izazove u svojoj zajednici. Klubovi za inovacije deo su šireg programa "Mladi u svetu tehnologija", kroz koji UNICEF i partneri povezuju mlade ljude sa stručnjacima iz IT industrije i edukatorima, kako bi imali šansu da uče, sarađuju i grade sopstvene projekte u 11 gradova širom Srbije.
Program posebno obuhvata mlade iz ranjivih grupa i pruža im podršku da svoje ideje pretvore u konkretne projekte, razvijaju preduzetnički duh i stiču znanja važna za tržište rada u budućnosti, kao i za život u digitalnom društvu.
-Želimo da mladi u Novom Pazaru i širom Srbije imaju jednake mogućnosti da razvijaju svoje talente i budu aktivni učesnici digitalne transformacije društva. Klubovi za inovacije su mesta gde se podstiču znanje, kreativnost i saradnja, a mladi osnažuju da svoje ideje pretvore u rešenja koja unapređuju zajednicu - izjavio je Marko Rakić iz UNICEF-a u Srbiji.

Novi Pazar, kao grad sa bogatom tradicijom i snažnom omladinskom zajednicom, sada dobija centar koji će služiti kao jezgro inovacija, saradnje i kreativnosti. Otvaranje Kluba za inovacije označava važan korak u pružanju podrške mladima da razviju veštine budućnosti i da učestvuju u oblikovanju društva koje je spremno za digitalno doba.
-Mladi su ključni nosioci društvenih promena, a Klub za inovacije u Novom Pazaru pokazuje kako zajednička ulaganja mogu da im pruže resurse i znanje da njihove ideje pretvore u stvarnost. Znamo da je ulaganje u digitalne veštine mladih najvažnija investicija za budućnost Srbije - istakao je Nebojša Lozo, generalni direktor Comtrade Distribution i brenda Tesla.
Kroz partnerstvo sa poslovnim sektorom, UNICEF obezbeđuje da ovakve inicijative budu održive i dostupne što većem broju mladih. Saradnja sa kompanijama, poput Comtrade grupacije i Tesla brenda, pokazuje da zajednička ulaganja mogu da obezbede konkretne prilike za decu i mlade. UNICEF računa na poslovni sektor i poziva sadašnje šampione da nastave i prošire svoju posvećenost deci kako bismo zajedno povećali investiranje u najdragoceniji resurs za budućnost zemlje – decu i mlade.

Otvaranje Kluba obeležila je interaktivna radionica "Mladi u svetu tehnologija", koju su vodili stručnjaci iz Comtrade grupacije i Tesla brenda kao i tim lokalnih trenera. Mladi iz Novog Pazara imali su priliku da razvijaju digitalne veštine, testiraju inovativne ideje i kroz praktičan rad iskuse kako se znanje, timski duh i kreativnost pretvaraju u rešenja za stvarne izazove njihove zajednice.
Klub za inovacije u Novom Pazaru razvijen je u saradnji sa lokalnom samoupravom, koja je prepoznala značaj ovakvog prostora za mlade i podržala njegovo uspostavljanje. Na ovaj način, grad Novi Pazar aktivno učestvuje u jačanju digitalnih kapaciteta mladih i razvoju inovativnih rešenja koja će doprineti zajednici.
Ova inicijativa deo je strateške saradnje UNICEF-a sa Ministarstvom turizma i omladine, kroz koju UNICEF podržava razvoj omladinskih centara širom Srbije.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Novo groblje kao "Muzej na otvorenom": Priključite se vođenim turama
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.