Vreme čitanja: oko 1 min.

Influenser umro nakon što je popio 4 flaše "kineske votke" u prenosu uživo: Prijatelj ga našao bez svesti

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ovaj slučaj podstakao je raspravu na društvenim mrežama, a ljudi su komentarisali kako bi influenseri uradili sve za slavu i nagrade

  • 2

Influenser (34) iz Kineumro je nakon što je u programu uživo popio više od četiri flaše pića baijiu, poznatog kao "kineska votka".

Poznat kao "Sanqiange" na kineskoj društvenoj mreži Douyin, muškarac iz provincije Đangsu umro je nakon takmičenja koje je prenosio uživo 16. maja. Nađen je mrtav kasnije tog dana dok je sedeo za stolom u kući prijatelja, preneli su kineski mediji.

Video na kojem muškarac učestvuje u uživo događaju od tada je postao viralan na kineskim društvenim mrežama. Na snimku se vidi nekoliko boca baijiua postavljenih ispred njega na stolu. Vidi se kako konzumira svaku bocu bez pauze.

Njegov blizak prijatelj rekao je da se više od 100 ljudi prijavilo za onlajn takmičenje, ali da niko nije oglasio uzbunu.

Rekao je da je influenser počeo da emituje uživo nakon što je poslovni poduhvat propao pre četiri godine. On je rekao da se njegov prijatelj specijalizovao za onlajn takmičenja uživo u kojima su učesnici pokušavali da se nadmašuju koristeći baijiu.

Još jedan video koji je kružio onlajn sa ranijeg prenosa uživo prikazuje muškarca kako sipa dve boce baijiua u ogromnu čašu za vino koju je podigao obema rukama pre nego što je sve popio.

Kada se njegov prijatelj vratio kući kasnije tog dana, pronašao ga je sa licem na stolu, bez svesti, a odakle je ranije prenosio uživo takmičenje u ispijanju pića. Kasnije je proglašen mrtvim.

Ovaj slučaj podstakao je raspravu na društvenim mrežama, a ljudi su komentarisali kako bi influenseri uradili sve za slavu i nagrade.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA