ČIST LUKSUZ: Japanski voz sa sedam zvezdica

Voz "Nanatsuboši" ima sedam vagona sa gastronomskim restoranom, piano-barom i 14 prostranih privatnih apartmana. Vozna karta za trodnevno krstarenje šinama za dve osobe košta oko 9.000 evra

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mikiveliki
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Jonathann

    12. oktobar 2013 | 08:42

    Iz mog višegodišnjeg iskustva sa mts-om tdvirm da nema lošije usluge Dešavalo se da me pre potpisivaja ugovora prevare tako što su potvrđivali da je tačno ono što piše na njihovom sajtu, ili na reklami na TV, a da dobijem neku drugu uslugu, po principu što nisi čitala ugovor, sve piše , zatim, da neke usluge NE POSTOJE, a postoje, jer sam najpre zvala korisnički servis i informisala se, znači, nisam ih izmislila Posle dosta ubeđivanja da se ONI (u poslovnici) raspitaju na istom mestu gde i ja, mogla sam da dobijem traženu uslugu. U poslovnici iz mog grada, ne bih da spominjem ime, radi čovek koji NEZNA kako da vam podesi mejl, nezna kako da pređete sa jednog na drugi paket, nezna kako da vam napravi ugovor (!!!) i za 90% stvari koje tražite ,a koje su podrazumevane, hladno odgovara da je NEMOGUĆE i upućuje ljude da sačekaju koleginicu (koja je gle slučajnosti, gospođa mama), a mladi gospodin je čuvar mamine stolice Osim što ima ugovornu obavezu na dve godine za ADSL, a koja još malo pa ističe )) ništa me više ne zadržava kod njih.

  • Mikiveliki

    15. septembar 2013 | 20:28

    Zaboravio sam jako vaznu stvar,,, Janci imaju najbrzi voz,,,MAGLEV,,,581 KMH..

  • Mimster

    15. septembar 2013 | 05:37

    Pa to i nije toliko skupo u sporedjenju sa drugim aranzmanima od sedam zvezdica mada treba imati toliko para i za ovo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA