22

U poslednji čas otkriveno da će asteroid VEČERAS prohujati kraj Zemlje: Duplo je veći do onog koji je ostavio pustoš pre nekoliko godina (VIDEO)

Telo će proći na samo 64.000 kilometara od naše planete

NASA je tek u nedelju otkrila asteroid prečnika između 15 i 40 metara koji strahovitom brzinom juri ka Zemlji.

Asteroid nazvan 2018 CB proći će večeras po srednjeevropskom vremenu na udaljenosti od oko 64.000 kilometara od naše planete.

- To je jedna petina razdaljine između Zemlje i Meseca - objašnjava Nasa.

Prečnik asteroida je zabrinjavajući budući da je dvostruko veći od Čeljabinskog asteroida koji je 2013. iza sebe ostavio pustoš - na hiljade povređenih ljudi.

- Asteroidi ove veličine ne prolaze često blizu naše planete - možda jednom, dva puta godišnje - poručuju iz NASA.

Veći od bilo kog dosad izgrađenog nebodera: Asteroid otkriven pre 16 godina proleteće blizu Zemlje 4. februara (VIDEO)

Ovaj asteroid na sreću neće napraviti nikakve posledice prolaskom pored Zemlje. Drugi asteroid 2018 CC prošao je u utorak kraj planete na razdaljini od 184.000 kilometara.

Treba reći i zašto je ovaj današnji asteroid potencijalna opasnost po sve nas - NASA sve objekte koji se približe na manje od 7,5 miliona kilometara od Zemlje tretira kao ''objekat blizak Zemlji''.

Foto: NASA

Tada se na daleko ozbiljniji način pristupa posmatranju tela i beleženju njegovih karakteristika.

Naredni asteroid koji će proći pored Zemlje biće 2017 VR12 i to će učiniti 7. marta.

VIDEO: Ruski kosmonaut uzjahao usisivač i osvojio svemir

Daljinac

(I.Đ. - Telegraf.rs)

Tagovi: Asteroid, brzina, NASA, Svemir, Zemlja

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (22)
Poređaj komentare:
  • Z
    zoran

Da to nije neki novi film sa Ilon Mask-om u produkciji.Dosadilo mu lansiranje raketa pa prelazi na asteroide?

• Z
    zoran

Jeste,jeste,sada samo fali da poverujemo u asteroide i da se uplasimo.Ha,ha,ha,ha.Kakve budalestine i gluposti od glupih kauboja.

• D
    dule79ers

Sreća pa je Brus Vilis bio spreman, inače, ode sve u tri ....

Gromada iz Austrije izložena pored puta: Ogromna tikva nadmašila i srpsku bundevu

Mala plava bića koja žive u šumi, slave 60. rođendan: Kako smo zavoleli Mrguda, Kefala, Licka, Grubera i ostalo društvo (FOTO)

Kiril (16) i Kristina (16) su se tek upoznali, a nekoliko dana kasnije, njeno telo je bilo raskomadano i bačeno u kanalizaciju

Škola je zabranila učenicima da nose rančeve, a onda je ovaj dečak smislio neverovatno rešenje

Skupio je drugare i zajedno su naduvali nosevima gumu u neverovatnom roku (VIDEO)

Muškarac rasista brutalno izvređao ženu u avionu: Putnici besni zbog reakcije osoblja (VIDEO)

Muškarac u kafiću poručio dve flaše vode i ostavio bakšiš od 10.000 dolara: Konobarica u šoku čitala poruku koju je našla na stolu

Glumio je nindžu sa nunčakama, ali se posle ovakvog udarca neće više hvaliti. Nikada (VIDEO)

Princ Hari je slika i prilika ovog čoveka: Fotografije koje su zapušile usta svim glasinama o njegovom "pravom ocu" (FOTO)

Najveći džekpot ikada izvlači se danas, usijalo se na milijardu i 600 miliona dolara: Ko će postati milijarder preko noći u Americi?

Pijanista je odlučio da napusti sve, ode na Tajland i učini divno delo za slepe slonove (VIDEO)

Mlada terala mladoženju da izbaci staricu, a kada se saznalo ko je ona, svadba je otkazana i svima su se životi preokrenuli

Vlasnik Alibabe otkrio ko može da radi u njegovoj kompaniji: Izbegava stručnjake, eksperte i "najbolje" ljude

Deda zlostavljao unuku i slao joj jezive poruke: Kada je otkrila njegove gadosti, doživela je novi šok

Manekenka odlučila da prekine dijetu sladoledom, ali se ubrzo pokajala (VIDEO)

Naše komšije su tužne zato što graniče sa Srbijom ili smo mi srećniji zato što su oni nesrećni? Ova mapa Evrope je pravi hit na internetu

Zarila je svoje zube u njega i nije puštala dok ga nije udavila: Lavica iz Zoo vrta ugušila mužijaka - oca svoja tri lavića!

"Udala sam se za oca svoje najbolje prijateljice i sad sam joj maćeha": Tejlor (27) je oduvek volela starije muškarce, a sada je otišla korak dalje (FOTO)