Bilbord o kojem svi pričaju

Društvene mreže proteklih dana preplavile su slike, ne estradnih zvezda, već „duhovitih“ bilborda, koji su osvanuli na beogradskim ulicama

  • 2
Foto: Promo

Kampanja o kojoj svi pričaju delo je Auto kuće Kompresor i njihovog centra za prodaju polovnih automobila – AUTOLAND-a, a koja uspešno koketira sa maštom posmatrača, postavljajući pitanje – Zar je važno što nisi bio prvi? – uz fotografiju atraktivne devojke.

Impresije su podeljene, ali se svi slažu oko toga da su bilbordi privukli dosta komentara i pažnje.

Da li je važno što nisi bio prvi ostavljamo vama da procenite.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

  • Chance

    6. mart 2019 | 17:08

    Degradirajuce za jednu zenu. Kod mene imaju minus, nije bas svaki marketing onaj dobar.

  • Zoo Cuvar

    6. mart 2019 | 18:15

    Ali zato sam prvi u drugoj grupi...Da, da...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA