Veliko otkriće: Naučnici na planeti sličnoj Zemlji pronašli vodu, pogodna je za život

Poznata je kao egzoplaneta jer orbitira oko zvezde izvan Sunčevog sistema

Vodena para otkrivena je u atmosferi ogromne planete nalik Zemlji za koju se zna da već ima temperaturu koja je pogodna za stanovanje. Naučnici tvrde da je ona pogodna za život.

K2-18b je ekstrasolarna planeta na kojoj je došlo do iznenađujućeg otkrića, a ona je osam puta veća od Zemlje.

Poznata je kao egzoplaneta jer orbitira oko zvezde izvan Sunčevog sistema, a prva je takve vrste koja ima i vodu i temperature pogodne za život.

Oni koji se nadaju "skoku" sa svemirskog broda razočaraće se kad čuju da je K2-18b 110 svetlosnih godina udaljena od Zemlje.

VIDEO: Srbin koji se našao u timu "Apolo 11": Za 5 do 7 godina čovek će ponovo sleteti na Mesec

• неважно

Чудно како све планете изгледају савршено формиране?

• Sneza

Tamo neka posalju siptare pa nek se sire do mile volje, a imace i svoju celu planetu...i po kojeg migranta da se pelcuju, a ameri nek im drze svece...

• Antonije

To su sve zavere od Amerike, Vatikana i Mila, pokušavaju da zbune Srbe i skrenu pažnju od Kosova, Vojvodine i Sandžaka, a ovamo nam zabijaju nož u ledja! Ako ta planeta postoji, ko uopšte živi na njoj?? Amerikanci će prvi poći tamo da ih prekrste, opljačkaju sirovine ( naftu), i naprave kolonije!! Nebi bilo loše da toj Planeti već sada pošaljemo UN da sačuvaju zemlju od Amera!

Preporuka sa Weba