Vreme čitanja: oko 1 min.

Meštani besni, podižu crno platno: Doneta odluka da se BLOKIRA pogled na slavnu turističku atrakciju

S. K.

Vreme čitanja: oko 1 min.

Pojedini vlasnici biznisa u ovom kraju tvrde da su morali da trpe "uznemiravanja gostiju"

  • 0
Barijera Fudži Foto: Kazuhiro NOGI / AFP / Profimedia

Japanski grad Fudžikavagačiko našao se poslednjih nedelja u žiži svetskih medija nakon odluke da podigne barijeru i “blokira pogled” na čuvenu planinu Fudži.

Ovo je reakcija vlasti na ogromnu popularnost grada na društvenim mrežama, odnosno broj turista koji dolazi da bi zabeležili nezaboravne snimke i fotografije.

“Sa žaljenjem smo doneli takvu odluku”, izjavio je lokalni zvaničnik za CNN.

Crna barijera, dugačka 20 metara, postavljena je 21. maja, a sada imamo priliku da vidimo kako izgleda.

U gradu Fudžikavagačiko nalazi se specifičan vidikovac koji je postao toliko popularan da je “napravio problem” lokalnom stanovništu.

Pojedini vlasnici biznisa u ovom kraju tvrde da su morali da trpe “uznemiravanja turista”.

Vlasti saopštavaju da vidikovac privlači veliki broj stranaca - od ranog jutra do kasno u noć, a da meštani nisu u mogućnosti da komuniciraju s njima zbog jezičke barijere.

Barijera Fudži Foto: Kazuhiro NOGI / AFP / Profimedia

Od kako je Japan otvorio granice, nakon pandemije, inostrani turisti su preplavili njegove najpopularnije atrakcije.

Više od tri miliona ljudi posetilo je u martu i aprilu ovo područje, a očekuje se da trend bude nastavljen tokom leta kada pristignu gosti iz Severne Amerike i Evrope.

Nadležni ističu da većina posetilaca ne prenoći u gradu, već dolaze na jednodnevne izlete. To znači da nema prihoda od smeštaja, ulaznica, hotelskih taksi…

S druge strane, treba finansirati kontrolu saobraćaja, čišćenje smeća i druge stavke, a nikakve koristi nema ni prodavnica iza vidikovca.

“Bilo je mnogo nesreća sa stranim turistima koji koriste električne skutere, a ne poštuju propise”, kazao je Haruhito Cuči (49), koji radi u lokalnoj turističkoj industriji.

Barijera Fudži Foto: Kazuhiro NOGI / AFP / Profimedia

Pomenuta prodavnica “Lawson’s” često se pojavljuje na fotografijama.

“Nudimo iskreno izvinjenje meštanima, našim kupcima, zbog neprijatnosti koje je izazvala popularnost na mrežama”, saopštili su vlasnici.

Oni dodaju da će angažovati private čuvare i postaviti natpise kako bi upozorili turiste da ne bacaju smeće i blokiraju puteve.

(Telegraf.rs)

Video: Kolege ga "uremile" pa je tresnuo iz aviona: Srećom preživeo je

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Više sa weba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA