
Dogodilo se kvar, sačekajte samo 88 godina na odgovor korisničke podrške: Slučaj za plakanje ili smejanje?
Korisnik francuskog telekomunikacionog operatera (SFR), obavešten je putem četbota da će morati da čeka 46,56 miliona minuta, što je ekvivalentno vremenu od 88,5 godina, kako bi dobio odgovore od korisničke podrške nakon velikog prekida koji je pogodio mrežu.
Iako je SFR obnovio svoje usluge istog dana, taj odgovor izazvao je humoristički odgovor korisnice, preneo je Le figaro.
Korisnica, identifikovana kao Eliz, pokušala je da kontaktira SFR putem sistema za razmenu poruka, jer nije mogla da se poveže sa savetnikom preko telefona.
Umesto uobičajenog vremena čekanja, automatski sistem ju je obavestio da je vreme čekanja tačno 46,56 miliona minuta, što je izazvalo ironičan odgovor korisnice: "Biće to dugo".
Četbot nije prepoznao humor i odgovorio je sa: "Dobro sam, hvala".
Kasnije je usledilo još nekoliko ironičnih razmena između korisnice i sistema, dok je korisnica odgovarala emotikonima.
Mreža je obnovljena posle 12 sati.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: "Kako muškarac da gaji kaktuse?" Milan je razvio biznis iz raja, sada sedi kao kralj i ovo poručuje
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.