L'Oreal izabrao novo lice za kampanju: OnlyFans zvezda reklamira šminku za tinejdžere, evo i spota

S. K.
S. K.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 1

Kozmetički gigant L'Oreal angažovao je zvezdu platforme OnlyFans, kako bi promovisala brend šminke koji je izuzetno popularan među omladinom, prenosi The Guardian.

Francuska kompanija sarađuje sa američkom influenserkom Ari Kitsja koja je nova promoterka linije Urban Decay.

"Ako idete do kraja..."

Na TikTok stranici Urban Decaya objavljen je video u kojem Ari poručuje gledaocima da je “cenzura van kontrole” i poziva na “necenzurisanu šminku”. U kratkom roku, pregledan je više od 18,8 miliona puta.

Iako objavljuje savete za sređivanje kose i šminku, kao i lajfstajl sadržaj, Ari je prepoznatljiva po platformi OnlyFans, gde zainteresovani plaćaju za njene eksplicitne fotografije i snimke.

Na TikToku, gde ima 4,6 miliona pratilaca, Ari često govori o potencijalu OnlyFans-a kao unosnog posla. U jednom videu izjavila je: “Ako idete do kraja, možete zaraditi dovoljno novca da pokrenete sopstveni posao, bilo da je to kupovina kuće, izdavanje smeštaja ili investiranje”.

Upozorava na opasnosti

Sebe opisuje kao “mattress actress” (u slobodnom prevodu “glumica iz spavaće sobe”) i nudi praktične savete na pokretanje OnlyFans profila, prenosi Daily Mail.

Ipak, upozorava na opasnosti ove industrije, posebno za devojke koje su tek napunile 18 godina. Njima poručuje da ne žure.

“Dobro razmislite pre nego što to uradite”, rekla je u jednom videu.

@urbandecaycosmetics breaking news: we are in a blandemic. it’s not just makeup that’s suffering, it’s individuality. let’s blur the bland and put bold, self-expression back at center stage. @Ari Kytsya #urbandecay #arikytsya ♬ original sound - urban decay

Provokativni nazivi

Urban Decay, koji je L'Oreal kupio 2012. godine, angažovao je Ari u okviru kampanje “Battle the Bland”, ističući njenu “necenzurisanu energiju”. Ova šminka je izuzetno popularna među mladima, a poznata po proizvodima provokativnih naziva - poput “Perversion”, “Naked” ili “All Nighter”.

Portparol L'Oreala, izjavio je za britanski The Guardian:

“Urban Decay sarađuje sa raznovrsnim talentima koji predstavljaju mnoge aspekte kreativnog izražavanja. Urban Decay je izabrao američku kreatorku Ari Kitsja zbog njenog prepoznatljivog umeća šminkanja i autentičnosti. Ona je poznata po otvorenom i transparentnom dijalogu sa zajednicom, negujući razgovore o ličnim iskustvima, uključujući radosti, izazove i rizike industrije u kojoj radi”.

"Stvara eksplicitan sadržaj"

S druge strane, direktorka britanske organizacije za ženska prava “Fawcett Society”, Peni Ist, smatra da Ari nije najbolji izbor ambasadora brenda koji ima veliki broj tinejdžera među kupcima.

“Zabrinuti smo zbog hiljada mladih žena koje se pridružuju sajtu u nadi da će pronaći slavu i bogatstvo. Većina kreatora na platformi OnlyFans zarađuje malo novca, a pritisak da se pronađe niša gura žene ka sve eksplicitnijem sadržaju. Ari Kitsja je jedna od retkih koje su postigle veliki uspeh. Ona je izuzetno popularna i angažovana influenserka sa velikim brojem pratilaca na društvenim mrežama, ali istovremeno stvara eksplicitan sadržaj. Uključivanje takvih kreatora u kampanje za šminku, koja se prodaje u radnjama, samo će učiniti OnlyFans privlačnijim mladim devojkama”, smatra ona.

(Telegraf.rs)

Video: Ova ovca košta 23.000 evra: Gaji se u različite svrhe a sve češće i kao kućni ljubimac

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA