
Skrivena poruka na bocama Koka-kole: Ovaj detalj sigurno niste primetili, tvrde stručnjaci
Stručnjak za brendove, Ričard Laua, predsednik kompanije LOGO.com, tvrdi da se u legendarnom logotipu Koka-kole nalazi “skrivena poruka” koju većina potrošača ne primećuje.
Reč je o logotipu svetski popularnog gaziranog pića koji se nije mnogo menjao decenijama i jedan je od najprepoznatljivijih na svetu, prenosi Unilad.
Skrivena simbolika
I dok je kompanija kroz godine menjala recepte i uvodila nove varijante pića, vizuelni identitet brenda je ostao gotovo netaknut.
Upravo u toj poznatoj crvenoj i beloj kombinaciji, jedan detalj, kako tvrdi Laua, ima dublje značenje.
Prema njegovim rečima, logotip Koka-kole deluje jednostavno i elegantno, ali drugo veliki slovo ”C“ u nazivu brenda, navodno, nosi skrivenu simboliku.

Koka-kola podseća na...
“Prošireno i zaobljeno drugo slovo ‘C’ podseća na osmeh, što potrošačima podsvesno stvara asocijaciju na sreću i zadovoljstvo”, tvrdi stručnjak za bredove.
Laua dodaje da ovakvi “suptilni elementi” često prolaze nezapaženo, a mogu imati snažan efekat.
“Ta poruka nije očigledna, ali deluje podsvesno i stvara pozitivan osećaj, što dodatno učvršćuje emocionalnu vezu potrošača sa brendom”, dodaje on.
Logotip se temelji na ideji Franka Mejsona Robinsona (1845-1923), tadašnjeg saradnika kompanije, koji je takođe predložio i ime brenda.
(Telegraf.rs)
Video: Kao da umesto repa ima propeler: Ovaj pas će poleteti od sreće dok čeka vlasnika
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marko
Gde je slovo "K"?
Podelite komentar