7

NOVI FOSILI: Poslednja otkrića pobijaju sve teorije o evoluciji koje smo do sada znali

Proučavanje DNK afričkih fosila predaka savremenog čoveka pokazalo je da je naša vrsta mnogo starija nego što se ranije mislilo

Lobanje, Asteci, kula od ljudskih lobanja
Printskrin: Youtube/IBTimes UK

Studija zaključuje da se Homo sapiens pojavio pre najmanje 260.000 ili 350.000 godina, a dokaz za to dobili su još u junu kada je u Maroku pronađen fosil star 300.000 godina.

Fantastično otkriće: Prvi ljudi pojavili su se na samoj granici sa Srbijom - jedan detalj otkrio je sve!

DA LI SU VAM NEANDERTALCI ROĐACI? Evo šta treba da uradite da biste saznali da li vučete korene od prvih stanovnika Beograda!

Pre toga, najstariji je bio fosil iz Etiopije koji je imao nešto manje od 200.000 godina.

Ovog puta naučnici su proučavali DNK fosila iz Južnoafričke Republike, koji su pripadali trojici lovaca-sakupljača iz kamenog doba. Istraživači su ga potom uporedili sa genetičkim materijalom drugih drevnih ljudi, kao i raznim savremenim ljudima.

Foto: Nova Makedonija

Matijas Jakobson sa švedskog Univerziteta u Upsali je sa svojim timom procenio da se prvo razdvajanje Homo sapiensa, od ostalih vrsta čoveka dogodilo pre između 260.000 i 350.000 godina i svoje otkriće objavili u časopisu Science.

Nisu svi ubeđeni u tu verziju. Tod Disotel, profesor antropologije Univerziteta u Njujorku koji nije učestvovao u novoj studiji, smatra da su naučnici na osnovu nekih ranijih pretpostavki pomislili da se nastanak Homo sapiensa dogodio ranije nego što se mislilo. On ostaje pri tome da se prvo razdvajanje te vrste od ostalih srodnika dogodilo pre oko 200.000 godina.

Daljinac baner

(Telegraf.rs/NYPOST.COM)

Tagovi: DNK, Etiopija, Fosil, Homo sapiens, Istraživanja, Kameno doba, Maroko, Studija

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (7)
Poređaj komentare:
  • W
    Wien

Gluposti ...kakvih 300 000 godina..???...polovina molekule DNK propada poslije 2000 godina ...od te polovine opet polovina za jos 2000 godina...sto znaci da poslije 4000 godina imamo jednu cetvrtinu molekule...od koje za 2000 godina propadne polovina...znaci poslije 6000 godina imamo jednu osminu molekule sto je i najstarije pronadjeno do sada....

• E
    Eureka

Čika Veljo majmun je majmun i nemože biti čovek ,a čovek može biti čovek a može i majmun

• C
    Cika Velja

Covek je covek,a majmun je majmun,nista izmedju nisu nasli!? A za godine starosti im skidam kapu...ostale kosti cele posle 300 hiljada godina???? Svaka im cast,al su pogodili???

Vojska Kraljevine Srbije ušla u Dubrovnik pre tačno 100 godina: Oduševljeni građani im priredili svečan doček

Džamija Aja Sofija: Zavirite u našu svetinju kakva je bila dok su na njenom podu klanjali sultanovi muslimani

Zbog čega Francuzi imaju plavo-belo-crvenu trobojku

Prodaje se slika na kojoj Hitler grli jevrejsku devojčicu: Bili su prijatelji, a 1939. godine su zajedno proslavili rođendan (VIDEO)

Plava zver iz Aušvica: Tukla i silovala logorašice, puštala na njih gladne pse i zaradila nadimak „Hijena“

Kako je krst Svetog Đorđa postao zastava Engleske

Prodaje se Titov penthaus u Njujorku: 1.800 kvadrata, pogled na Central Park, sigurnosni sistem kroz koji ne može ni muva da prođe (FOTO)

Skandalozna slika podelila Francusku: Da li vidite zbog čega?

Kakve je kazne za pedofile odredio Sveti Sava: Za obljubu maloletnice sekao se nos, davalo pola imanja za odštetu i izbacivalo iz Crkve

Magija na španskom Kosovu: Dok noć pada na Toledo, otkriva se sva lepota ovog svetog grada

Srbi mrze Hrvate, Hrvati mrze Srbe. Svi su veliki hrišćani, a ne znaju reči Svetog Petra iz Novog zaveta gde izgleda kao da priča o nama

Toliko je opasna da je decenijama bila skrivena na tavanu. Danas je simbol borbe za slobodu

Zašto za Pariz kažu da je na ostrvu, iako je duboko u unutrašnjosti zemlje

Koliko su tačno godina Jevreji govorili „dogodine u Jerusalimu“ pre nego što se to obistinilo

Mladić koji je pokušao da ubije Brežnjeva i preotme vlast u SSSR, pa bio proglašen ludim i 20 godina proveo u samici

„Radikalan lek ili lek od radikala“: Novosadski satiričari pre 111 godina zbijaju šale na račun zemunskog zbora srpskih radikala

Dramatično raste broj pagana u Rusiji: Ima ih skoro kao pravoslavaca u Srbiji, Crkva optužuje vlast

Srbija bila „crvena“ 70 godina pre Tita: Zastava srpskih „komunaca“ zavijorila se Kragujevcom pa uterala strah u kosti režimu

Koreni mržnje u „Korenima“ (3. deo): Kako su liberali prosipali radikalsku krv i pokrali izbore, i zbog čega ih Aćim Katić toliko mrzi

Koreni mržnje u „Korenima“ (2. deo): Kako je sa cigaretom u zubima Milutin Garašanin pucao po narodu i zašto su izbile prve beogradske krvave demonstracije

Zašto su mačke već vekovima domaćice u najvećem ruskom muzeju (VIDEO)

Koreni mržnje u "Korenima" (1. deo): Šta leži u pozadini Aćimovog odricanja od sina Vukašina?

Za trpezom Nemanjića (3. deo): Kojim alkoholom su se opijali srednjovekovni Srbi i čime su naši carevi i kraljevi nazdravljali na gozbama

Za trpezom Nemanjića (2. deo): 11 starosrpskih recepata da biste Božić i krsnu slavu mogli da obeležite kao car Dušan u Prizrenu

Za trpezom Nemanjića (1. deo): Kakav crni pasulj, kakvi paprika i krompir! Evo šta su stvarno jeli srednjovekovni Srbi!

Još jedan nestvarni prizor iz kosmosa: Naučnike podseća na ženski veo, a udaljen je samo 1.470 svetlosnih godina od nas