• 0

BILJKE KOJE LEČE SVE: Imate ih u kuhinji, a niste ni svesni njihove moći! (FOTO)

Cimet povećava dotok kiseonika u mozak, origano sadrži više antioksidansa nego borovnice koje su poznate kao hrana za mozak, dok žalfija jača koncentraciju... A sve ih imate nadohvat ruke

  • 0

Brz tempo života, stres i starenje nepovoljno utiču na pamćenje, ali postoji način da doskočite tim problemima pomoću određenih začina. Oni su bogati antioksidansima koji poboljšavaju rad moždanih vijuga, a prednost im je što su jeftini i možete ih dodati u svako jelo.

Origano

Omiljeni začin za picu. Kašičica sušenog origana sadrži više antioksidansa nego šoljica borovnica koje su poznate kao hrana za mozak. Gubitak pamćenja se usporava i ubrzava se rad mozga. Osim toga, origano sadrži velike količine vitamina B6 koji poboljšava dotok kiseonika u mozak, smanjuje visok pritisak i daje telu više energije.

IMATE JE U KUHINJI, A NISTE SVESNI NJENE MOĆI: Ova biljka će vas spasiti od svih bolesti!

Foto-ilustracija: Foter/La.Catholique

Foto-ilustracija: Foter/La.Catholique

Kurkuma

Ovaj je začin ključan saveznik zdravih moždanih ćelija koji pomaže u njihovoj obnovi. Antioksidansi u kurkumi stimulišu matične ćelije mozga nazvane NSCs koje se kasnije pretvaraju u neurone te imaju važnu ulogu u oporavku mozga nakon bolesti ili pak moždanog udara. Ovaj začin sprečava nakupljanje naslaga na krvnim sudovima i omogućava bolji protok kiseonika u mozak.

Cimet

Osim što povećava dotok kiseonika u mozak, cimet smanjuje nivo šećera u krvi. Ovaj je začin bogat vitaminom B koji poboljšava rad moždanih vijuga. Studije su pokazale da su ljudi koji su mirisali cimet pokazali bolje rezultate na testovima koncentracije, pamćenja i brzine mentalnih reakcija.

Foto-ilustracija: Foter.com / bitzi ☂ ion-bogdan dumitrescu

Foto-ilustracija: Foter.com / bitzi ☂ ion-bogdan dumitrescu

Bosiljak

On otklanja mentalni umor, poboljšava koncentraciju i pamćenje i briše negativne posledice stresa. Time se smanjuje rizik od slabljenja imuniteta i nastanka kognitivnih problema.

Žalfija

Ovaj začin slično kao i cimet poboljšava pamćenje i koncentraciju, posebno kod starijih ljudi. Žalfija sprečava nestajanje acetilholina, supstance koja ima veze s pamćenjem i pažnjom.

Foto-ilustracija: Foter/suttonhoo

Foto-ilustracija: Foter/suttonhoo

Đumbir

On drastično smanjuje upalne procese u organizmu koji mogu smanjiti sposobnost mozga da obradi informacije. Ovaj začin poboljšava moždane funkcije i usporava staranje. Tajlandska studija na ženama od 50 do 60 godina starosti, koje su redovno uzimale đumbir tokom šest meseci, potvrdila je da su se njihove kognitivne funkcije i pamćenje izrazito poboljšali.

Najbolji efekat biljaka je u kombinaciji sa tretmanom u slanim sobama

POSEBNO VAŽNO je znati da je uz korišćenje ovih biljaka idealno koristiti i tretmane u slanim sobamazato što se pojačavaju i blagotvorni efekat biljaka, ali i haloterapije iz slanih soba. Ukoliko još niste probali tretmane u slanim sobama, evo prilike da to uradite po najpovoljnijoj ceni u studiju SLANA SOBA.NET.

Foto:www.slanasoba.net

Foto:www.slanasoba.net

(Telegraf.rs / 24sata.hr)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima