ŽELITE DA POSTANETE ISKUSAN STRUČNJAK ZA MARKETING? Ove alate onda morate da koristite

Danas postoji mnoštvo alata koji mogu biti od pomoći marketinškim menadžerima da lakše i brže rade svoj posao, pogotovo pri korišćenju digitalnih medija za SEO

  • 0

Komunikacija sa potrošačima i oglašavanje poslednjih godina ubrzano se prebacuju na digitalne medije. Preciznije pogađanje ciljne grupe, ekonomičnost i efikasnost – samo su neki od razloga zbog kojih internet postaje glavni kanal komunikacije.

Zbog toga je za svaki biznis veoma važno da na pravi način upravlja digitalnom komunikacijom i oglašavanjem. Danas postoji mnoštvo alata koji mogu biti od pomoći marketinškim menadžerima da lakše i brže rade svoj posao, pogotovo pri korišćenju digitalnih medija za SEO.

Pred vama su neki od tih alata.

Woopra

Za sve one kojima su potrebni statistički podaci o poseti sajtu u realnom vremenu Woopra je odličan alat, koji može da zameni servis koji koristite za ove svrhe. Možete vrlo lako da proverite šta se dešava na vašem sajtu i da znate šta tačno vaši korisnici rade, u svakom trenutku.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Vlookup

Analiza podataka je retko kome omiljen posao. Ali pomoću Vlookupa, Excelovog alata, na jednostavan način ćete moći da kontrolišete kako se unose podaci, analizirate ih i prikazujete ih onako kako vama odgovara. To će vam olakšati posao i uštedeti dosta vremena.

Statistical Significance Calculator

Ukoliko radite bilo kakva marketinška ispitivanja, ovaj alat vam omogućuje da proverite koliko dobijeni rezultati zapravo imaju smisla. Na taj način možete biti sigurni u pouzdanost svojih rezultata pre nego što ih upotrebite za detaljnije analize.

Fanplayr

Fanplayr koristi razne podatke sa vašeg sajta, analizira ih i razvrstava u skupove informacija pomoću kojih možete lakše pronalaziti svoju publiku, pratiti ponašanje posetilaca i šta ih to navodi na kupovinu. Tako uvek možete imati uvid u interesovanje svoje publike i prilagoditi kako sadržaj, tako i sve ostale elemente vaše veb-stranice.

Google Drive

Kada radite sa timom, jedna od značajnih stvari jeste da ostvarite mogućnost da svi članovi tima uvek imaju pristup onome na čemu radite. Google Drive je jedan od korisnih alata koji vam omogućava da ceo tim uvek ima pristup svim dokumentima i materijalima, bez obzira na to gde se ko nalazi. Uz to, svi članovi tima mogu da unose izmene u realnom vremenu, a da istovremeno i svi ostali odmah vide te promene.

Foto: sxc.hu/CELALTEBER Foto: sxc.hu/CELALTEBER

Dropbox

Osim što je firma sa odličnim marketingom, Dropbox pomaže ljudima u marketingu da lakše dele velike fajlove sa klijentima ili sa ostalim članovima ekipe. To je vrlo važno i za brzu komunikaciju, a i onda kada je potrebno klijentu ili trećem licu dostaviti neki materijal. Osim toga, preko Dropboxa možete uvek da pristupite sadržajima na internetu, da ih uređujete i dodajete im nove sadržaje sa bilo kog mesta pokrivenog internetom. Čak iako niste u kancelariji ili se vaš klijent nalazi na drugoj strani sveta, možete mu poslati sve što je potrebno.

Wridea

Za sve koji rade u kreativnoj sferi Wridea je obavezan alat, ali može da posluži i bilo kojem profesionalcu iz drugih oblasti. Ovo je servis kojim možete da organizujete svoje ideje uz kolekciju „brainstorming“ alata koji su vam na raspolaganju.

Colibri

Colibri je odličan alat pomoću kojeg možete da otkrijete koje kompanije i brendovi imaju najviše uticaja u vašoj industriji, da pratite šta ljudi govore o vašem brendu, kao i o vašim konkurentima. Uz pomoć ovog alata možete u pravo vreme da se uključite u prave razgovore na internetu. Iako nije besplatan, Colibri može da vam donese mnogo više od novca koji je potrebno da uložite za mesečnu pretplatu.

Foto: Sxc.hu/sqback Foto: Sxc.hu/sqback

HIQ Labs

Kao što analizirate podatke o potrošačima, podjednako je važno da budete upućeni i u ponašanje vaših radnika. HiQ Labs vam u tome može pomoći. Ovaj alat omogućava da pomoću analiza spoznate koji su zaposleni najbolji i najpogodnjji za razne pozicije.

HiQ predstavlja novu tendenciju u praćenju podataka o zaposlenima, jer ovi podaci nisu vredni samo odeljenju ljudskih resursa, već i svim drugim sektorima, pa tako i marketinškom. U današnje vreme, kada su informacione tehnologije vrlo zastupljene u gotovo svim segmentima poslovanja, vrlo je moguće da ćete propustiti neku poslovnu šansu ako niste svesni toga šta i kako ljudi rade i dele van firme.

Iako razni alati i programi mogu umnogome da vam olakšaju rad, oni nisu zamena za vaše veštine i znanje. Da bi njihova upotreba imala smisla, važno je da znate  kako da iskoristite internet i sve digitalne platforme i servise tako da budu u najboljoj službi vašeg marketinga i komunikacije sa potrošačima.

Ako želite da postanete stručnjak za kreiranje sopstvenih kanala komunikacije i da na što kreativniji i efikasniji način iskoristite postojeće digitalne medije, više o načinima kako se to postiže možete saznati ovde.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA