Ovo su četiri najveće greške početnika u digitalnom biznisu

Poslovni portal „Entrepreneur” objavio je listu najvećih grešaka koje početnici u digitalnom poslovanju prave ne znajući da su mnogi već prošli kroz iste probleme i pronašli rešenja

  • 0

Prodaja na internetu velika je prilika za sve mlade i odlučne preduzetnike koji žele da osvoje tržište, kao i za one koji već imaju razvijen biznis, koji sada treba osavremeniti. Baš zato je poslovni portal „Entrepreneur” objavio listu najvećih grešaka koje početnici u digitalnom poslovanju prave ne znajući da su mnogi već prošli kroz iste probleme i pronašli rešenja. Ako i vi želite da postanete preduzetnik koji uspešno posluje na internetu, pročitajte ovaj članak i naučite iz tuđih grešaka.

1. Zatrpavanje poslom

Ako imate cilj da uspešno izgradite svoj digitalni biznis ili onlajn sektor poslovanja, postoje mnoge stvari kojima treba da se pozabavite. Zbog toga morate da odredite prioritete, a ne da se zatrpavate poslom i da bespotrebno gubite vreme i energiju.

Neki od najčešćih poslova kojima se ljudi zatrpavaju jesu preterano česte izmene ili nove objave na sajtu, previše vremena utrošenog na marketing na društvenim mrežema i stalno proveravanje statističkih podataka o poseti vašeg sajta ili stranica na mrežama.

Sve ove poslove je neophodno obavljati, ali umereno. Vaš fokus treba da bude na izgradnji lojalne i angažovane publike. Ukoliko vaš sajt nije posećen, čemu sav trud koji ste uložili da on izgleda najbolje na svetu? Zato se nemojte zatrpavati poslom, već pažnju usmerite na prave stvari.

2. Trka za inovacijama i trendovima

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

 

Alati i strategije digitalnog marketinga se neprestano umnožavaju, menjaju i unapređuju, a vi ih ne morate sve isprobati i iskoristiti za svoje poslovanje. Neki od njih odgovaraju potrebama vaše kompanije, a neki vam ne pogoduju.

Budite u toku, ali nemojte gubiti vreme na one alate koji vam ne odgovaraju. Najvažnije je da koristite ono što vam je potrebno, a ne ono što je inovativno i trenutno aktuelno. Ukoliko budete jurili za trendovima, imaćete mnogo posla, ali ne i zaradu.

3. Sadržaji i promocije koje nisu dobro isplanirane

Svaki sadržaj i promocija moraju biti dobro isplanirani i usklađeni. Jedna od najčešćih grešaka početnika u digitalnom biznisu upravo je loše isplanirana marketinška kampanja. Oni često po svaku cenu objavljuju sadržaje koji su aktuelni, ali kontradiktorni njihovoj ponudi.

Da ne biste napravili ovu grešku, morate tačno odrediti datum kada počinje promocija koju imate u planu i sve sadržaje koje objavljujete na svom sajtu prilagoditi baš toj kampanji i polako uvesti svoje potencijalne kupce u materiju i predstaviti im prednosti proizvoda koji im nudite.

Foto: Profimedia/Panthermedia Foto: Profimedia/Panthermedia

4. Loše određena ciljna grupa

Grupe na Fejsbuku su vredan resurs za preduzetnike. One su vaša šansa da se povežete s potencijalnim kupcima. Ono što ste verovatno primetili u tim grupama jeste to da pojedini preduzetnici stalno postavljaju sadržaje koje niko ne gleda i zato deluju kao suvišan i bespredmetan potez.

Isti utisak ostavljaju i svi vaši napori da pridobijete pažnju ljudi koji nisu zainteresovani za vaš proizvod i verovatno nikada neće biti. Umesto toga locirajte grupe, portale i sadržaje koje vaša ciljna grupa redovno posećuje i udovoljite joj svojim proizvodima.

Ako pravite ovakve greške, savetujemo vam da napravite promenu. Digitalno poslovanje se svakodnevno širi i unapređuje, pa i vi morate pomno pratiti te promene. Savetujemo vam da istražujete i svakodnevno unapređujete svoja znanja u oblasti digitalnog poslovanja kako biste postali uspešni onlajn biznismen.  

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA