0

Poslušajte ove trikove i poboljšaćete vaš web-sajt!

Po istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu Stanford, čak 75 posto ljudi odlučuje o tome da li veruje vašem biznisu na osnovu prvog utiska

Prvi utisak je uvek najvažniji. Ljudi su jednostavno takvi. Na osnovu toga koliko nam se na prvi pogled dopadne proizvod u prodavnici odlučujemo da li ćemo ga kupiti ili nećemo. Prvi utisak koji osoba ostavi na nas kada je upoznamo umnogome određuje naš budući odnos.

Isto se dešava i kada posetilac dođe na vaš sajt. Ukoliko mu se odmah dopadnu boje i dizajn, mnogo je veća verovatnoća da će se na sajtu zadržati duže vreme, a samim tim i da će ostvariti interakciju koju želite: kupiti proizvod ili uslugu, napraviti svoj profil, podeliti sadržaj ili slično.

Evo šta kaže statistika

Po istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu Stanford, čak 75 posto ljudi odlučuje o tome da li veruje vašem biznisu na osnovu prvog utiska. S druge strane, samo 0,05 sekundi je čoveku potrebno da bi odlučio da li mu se nešto dopada ili ne dopada, kao i da li ima poverenja u nešto ili ga nema.

To znači da je sudbina vašeg biznisa, naročito ako se bavite onlajn poslovanjem, u velikoj meri u rukama web dizajnera kog ste angažovali.

Da biste proverili kakav utisak vaš sajt trenutno izaziva, možete primeniti neku od sledeće tri tehnike.

1. Test od pet sekundi

Jedan od najlakših načina da testirate svoj sajt jeste da primenite test od pet sekundi. Jednostavno pokažite na pet sekundi naslovnu ili lending stranicu nekoj osobi koja je nikada ranije nije videla. Zatim je pitajte čega se seća, šta je ostavilo najjači utisak i kakav je to utisak.

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Ovaj test doneće vam mnogo saznanja. Pre svega saznaćete da li je utisak pozitivan ili negativan, a zatim i kako je moguće unaprediti sajt. Mesta koja su privukla najviše pažnje iskoristite kako biste poslali poruku koju vam je najvažnije da posetilac dobije.

2. Iskoristite toplotne mape

Toplotne mape služe kako biste mogli da vidite na kojim mestima se kursor vaših posetilaca najčešće i najduže zadržava, kao i to na koja mesta najviše klikću.

Ova saznanja možete iskoristiti na različite načine. Na primer, možete saznati šta posetioce najviše zbunjuje, koja mesta su im najprivlačnija, ali i koja im mesta na sajtu nimalo ne privlače pažnju.

3. Sprovedite samostalno istraživanje

Podaci koje nude istraživanja mogu biti veoma korisni, međutim, svaki sajt treba da odgovara svojoj ciljnoj grupi.

Foto-ilustracija: Profimedia

Foto-ilustracija: Profimedia

Zbog toga je odličan način da saznate više o svojim posetiocima i njihovom iskustvu na vašem sajtu anketa koju ćete postaviti na naslovnu stranicu. Postavite im što manje što direktnijih pitanja i odgovori koje dobijete biće dragoceni.

Dizajn sajta po želji posetilaca je posao web dizajnera i ukoliko nemate mnogo znanja iz ove oblasti, postoje dva načina da unapredite svoj sajt. Prvi je da angažujete iskusnog web dizajnera, a drugi je da sami naučite kako se ovaj posao radi.

Ukoliko se odlučite za drugu opciju, postarajte se da napravite pravi izbor po pitanju IT škole koju upisujete, jer od toga zavisi i kakvo ćete znanje dobiti, kako će izgledati vaš sajt i na kraju koliko posetilaca, to jest kupaca ćete imati.

(Telegraf.rs)

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Tagovi: biznis dizajn iskustvo kupci-2 posetioci-2 poverenje prvi-utisak sajtovi saveti-2

Suprugu upoznao ispred WC-a, a umalo da se zaposli kod Bila Gejtsa: Ovih 17 stvari niste znali o Marku Zakerbergu

Još danas obezbedite detetu ceo mesec matematike po ceni jednog privatnog časa

Za svoj rođendan BusinessAcademy poklanja vama! Steknite najtraženije poslovne veštine i sertifikate uz 30% popusta

ITAcademy i Kraljevska fondacija nagradili najbolje đake: Najsavremenije IT školovanje za buduće digitalne lidere

Na Akademiji lepih umetnosti dva doktoranta brane svoje umetničke projekte

Održite radnu etiku! Ovo nikako ne smete da otkrivate svojim kolegama na poslu

Koji programski jezik da učim? IEEE otkriva 10 najtraženijih programskih jezika u 2017. godini!

Evo šta morate da obezbedite detetu ako želite da ima dobru ocenu iz matematike

lZ PREDUZETNIČKOG UGLA: Pet lekcija koje morate naučiti svoje dete da bi uspelo u životu

Za uspešnu novu školsku godinu: Saveti za buduće srednjoškolce

Želite uspeh? Prestanite da radite ovih pet stvari ODMAH

Najbrojnija ITHS generacija do sada: Održan prijem povodom početka nove školske godine (FOTO)

Najbolja LAST MINUTE ponuda ovog leta uštedeće vam 650 evra: Prijavite se za IT kurseve pomoću kojih ćete brzo pronaći posao

Želite da promenite posao ili struku? Proverite odmah da li je vaš profesionalni profil među najtraženijima

Evo kako da povećate broj pregleda svojih video-sadržaja

Imam diplomu fakulteta, a ne mogu s njom da zaradim pare: Zato sam završio kurs i sada zarađujem više od 1.000 evra!

Last minute ponuda koja se ne propušta: Uštedi 650 evra i postani odlično plaćeni IT stručnjak

Ovih šest art direktora morate pratiti na Instagramu

Evo šta morate da obezbedite detetu ako želite da ima dobru ocenu iz matematike

Za 4 meseca možete da imate super platu i posao: Završite CODE specijalizaciju u Comtradeu i postanite vrhunski programer

UČITE IZ NJIH: Ovo su primeri najboljih e-mail kampanja

eduTV istražuje: Zašto postoje levoruki i desnoruki ljudi?

Programeri, više nije dovoljno da završite fakultet: Evo šta vam je još potrebno kako biste našli ODLIČNO PLAĆEN posao

Evo kako da napravite vrhunsku prezentaciju u Power Pointu

Lako do popularnosti na Instagramu u pet jednostavnih koraka

eduTV javlja: Naši talentovani gimnazijalci ostvarili istorijski uspeh za Srbiju

Bavite se prodajom? Ovo nikako ne smete da izgovorite

Ovo bi svaki web dizajner trebalo da zna: Napravite portfolio koji će vam doneti posao

Da li ste znali da e-mail marketing slavi 40. rođendan? I dalje je jedna od najboljih marketinških strategija, a evo i zašto!

Saznajte kako da pretvorite svoju web stranicu u ubojiti marketinški alat