0

Poslušajte ove trikove i poboljšaćete vaš web-sajt!

Po istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu Stanford, čak 75 posto ljudi odlučuje o tome da li veruje vašem biznisu na osnovu prvog utiska

Prvi utisak je uvek najvažniji. Ljudi su jednostavno takvi. Na osnovu toga koliko nam se na prvi pogled dopadne proizvod u prodavnici odlučujemo da li ćemo ga kupiti ili nećemo. Prvi utisak koji osoba ostavi na nas kada je upoznamo umnogome određuje naš budući odnos.

Isto se dešava i kada posetilac dođe na vaš sajt. Ukoliko mu se odmah dopadnu boje i dizajn, mnogo je veća verovatnoća da će se na sajtu zadržati duže vreme, a samim tim i da će ostvariti interakciju koju želite: kupiti proizvod ili uslugu, napraviti svoj profil, podeliti sadržaj ili slično.

Evo šta kaže statistika

Po istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu Stanford, čak 75 posto ljudi odlučuje o tome da li veruje vašem biznisu na osnovu prvog utiska. S druge strane, samo 0,05 sekundi je čoveku potrebno da bi odlučio da li mu se nešto dopada ili ne dopada, kao i da li ima poverenja u nešto ili ga nema.

To znači da je sudbina vašeg biznisa, naročito ako se bavite onlajn poslovanjem, u velikoj meri u rukama web dizajnera kog ste angažovali.

Da biste proverili kakav utisak vaš sajt trenutno izaziva, možete primeniti neku od sledeće tri tehnike.

1. Test od pet sekundi

Jedan od najlakših načina da testirate svoj sajt jeste da primenite test od pet sekundi. Jednostavno pokažite na pet sekundi naslovnu ili lending stranicu nekoj osobi koja je nikada ranije nije videla. Zatim je pitajte čega se seća, šta je ostavilo najjači utisak i kakav je to utisak.

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Ovaj test doneće vam mnogo saznanja. Pre svega saznaćete da li je utisak pozitivan ili negativan, a zatim i kako je moguće unaprediti sajt. Mesta koja su privukla najviše pažnje iskoristite kako biste poslali poruku koju vam je najvažnije da posetilac dobije.

2. Iskoristite toplotne mape

Toplotne mape služe kako biste mogli da vidite na kojim mestima se kursor vaših posetilaca najčešće i najduže zadržava, kao i to na koja mesta najviše klikću.

Ova saznanja možete iskoristiti na različite načine. Na primer, možete saznati šta posetioce najviše zbunjuje, koja mesta su im najprivlačnija, ali i koja im mesta na sajtu nimalo ne privlače pažnju.

3. Sprovedite samostalno istraživanje

Podaci koje nude istraživanja mogu biti veoma korisni, međutim, svaki sajt treba da odgovara svojoj ciljnoj grupi.

Foto-ilustracija: Profimedia

Foto-ilustracija: Profimedia

Zbog toga je odličan način da saznate više o svojim posetiocima i njihovom iskustvu na vašem sajtu anketa koju ćete postaviti na naslovnu stranicu. Postavite im što manje što direktnijih pitanja i odgovori koje dobijete biće dragoceni.

Dizajn sajta po želji posetilaca je posao web dizajnera i ukoliko nemate mnogo znanja iz ove oblasti, postoje dva načina da unapredite svoj sajt. Prvi je da angažujete iskusnog web dizajnera, a drugi je da sami naučite kako se ovaj posao radi.

Ukoliko se odlučite za drugu opciju, postarajte se da napravite pravi izbor po pitanju IT škole koju upisujete, jer od toga zavisi i kakvo ćete znanje dobiti, kako će izgledati vaš sajt i na kraju koliko posetilaca, to jest kupaca ćete imati.

(Telegraf.rs)

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Tagovi: biznis dizajn iskustvo kupci-2 posetioci-2 poverenje prvi-utisak sajtovi saveti-2

Ova 3 neverovatna psihološka trika svako ko želi da se bavi marketingom treba da zna

Želite da pokrenete svoj biznis? Evo šta ovaj 24-godišnji mogul savetuje

Evo šta će obeležiti web dizajn u 2018. godini

Ako primetite neki od ova 4 znaka, neko pokušava da vas hakuje!

Kako san postaje stvarnost: Evo kako lideri IT industrije razmišljaju

Predstavljamo vam kompletan vodič za oglašavanje na Fejsbuku

Zapali ste u kreativnu blokadu? Iskoristite ovih 11 načina da održite inspiraciju i kreativnost

Institut za moderno obrazovanje u poseti Sigurnoj kući: Online kursevi za uspešniju budućnost

Evo kako da postanete odličan programer

Evo kako da izaberete idealnu boju za svoj dizajn

Konkurs za besplatno školovanje na ITAcademy, BusinessAcademy i InternetAcademy za 20 osoba sa invaliditetom otvoren do 1. novembra

Ove četiri karakteristike treba da ima svaki budući programer

Imate oko za lepo? Proverite da li je posao dizajnera enterijera pravi izbor za vas

eduTV u novoj akciji: Predstavljamo vam Durmituru!

Evo šta novim programerima savetuje programerka sa 35 godina iskustva

Gledajte najbolje iz Srbije na eduTV-u

3 aplikacije koje morate da imate na svom Android telefonu!

Da li znate šta jedete? Prosečan gradski stanovnik na godišnjem nivou može pojesti i do 5kg aditiva

ITS upisao najbrojniju generaciju studenata: Više od 500 brucoša učiće na najsavremeniji način sve o informacionim tehnologijama (FOTO) (VIDEO)

Sa ovih 5 vrsta blogova ćete zasigurno privući više čitalaca

eduTV vas poziva na predavanje: Da li znate šta jedete?

Četiri načina da izmerite efekte vašeg marketinga na poslovanje

Kako da zvučite kao profesionalac? Izbegavajte ovih devet rečenica

CODE centar za IT specijalizaciju kompanije Comtrade počeo sa radom: Veliki broj polaznika će za 4 meseca postati vrhunski programeri

Evo šta danas rade pioniri korporacije Google

Od ovih sedam vrhunskih stručnjaka za marketing možete da naučite mnogo

Otkrivamo tajne uspeha najpopularnijih aplikacija

Google lansira novi telefon: Evo šta sve znamo o njemu

Vremena je sve manje! Pokreni se i osvoj BESPLATAN jednogodišnji kurs iz matematike

iPhone X: Evo zašto je ovo najbolji iPhone do sada