Pratite najnovije trendove: Evo kako da se uspešno reklamirate na društvenim medijima u 2017. godini

Predstavljamo vam sedam trendova na društvenim medijima za 2017. koje bi brendovi trebalo da dobro upoznaju, jer ovi trendovi zahtevaju smislenu i pažljivu interakciju sa novim i postojećim klijentima

  • 0

Društveni mediji se i dalje razvijaju na ponekad predvidljive, ali često i iznenađujuće načine. Pametni brendovi koji su uvek korak ispred trendova imaju veliku stratešku prednost.

Predstavljamo vam sedam trendova na društvenim medijima za 2017. koje bi brendovi trebalo da dobro upoznaju, jer ovi trendovi zahtevaju smislenu i pažljivu interakciju sa novim i postojećim klijentima.

Facebook će vrlo brzo postati platforma usmerena na video-snimke

Iako su Facebook Live i vertikalni video-oglasi relativno nove pojave, ovi formati su već postigli ogroman uspeh i popularnost. Iz same kompanije Facebook predviđaju da će njihov „News Feed“ u roku od pola decenije biti isključivo ispunjen video-snimcima.

Zato je za sve brendove važno da što pre počnu da ispituju mogućnosti video-snimaka. Izgradnja prepoznatljivog stila kroz klipove ozbiljno povećava angažman klijenata i povećanje vidljivosti.

Instagram je i dalje najefikasnija platforma za brendove

Instagram je jedan, ako ne i jedini čvrst temelj za brendove u digitalnom medijskom prostoru. Tako će ostati i u narednoj godini (a verovatno i dalje), kako navodi portal „Social Times“. Oni takođe ističu da je interakcija korisnika sa brendom na Instagramu sada 10 puta veća nego na Facebooku i 54 puta veća nego na Twitteru.

Instagram je uz to i društvena platforma na kojoj korisnici najradije prate svoje omiljene brendove, a otprilike jedna polovina korisnika to radi. Za brendove to znači da bi trebalo i dalje da Instagram drže kao prioritet u svojim strategijama za komunikaciju s potrošačima, ali i da se potrude da iskoriste sve mogućnosti koje ova platforma nudi i kroz vizuelno pripovedanje da se povežu sa svojim  klijentima.

Foto: PIxabay Foto: PIxabay

GIF-ovi i emotikoni donose više načina na koje kupci mogu da se izraze

Načini koje potrošači koriste za izražavanje na društvenim medijima su otišli daleko od jednostavnih tekstova i postavljanja slika. Sada prilagođeni lični GIF-ovi i emotikoni postaju uobičajena pojava.

Platforme to već znaju: iOS 10 funkcionalno podržava i ohrabruje ove nove načine izražavanja, a i Facebook je prihvatio GIF-ove. Mnogi brendovi bi mogli da se pomoću GIF-ova i emotikona u svom sadržaju predstave na neuobičajen i svež način. Nudeći kupcima mogućnost da se izraze kroz ove slike moguće je saznati njihove želje i unaprediti poslovanje.

Komunikacija na društvenim medijima postaje neformalnija

Za većinu brendova je obavezno da budu aktivni na medijima kao što su Snapchat, Instagram Stories, Facebook Live – odnosno na mestima gde je komunikacija neformalna i direktna.

U takvom okruženju bi trebalo da i sami brendovi deluju opuštenije i plasiraju oglase koji su manje doterani. U mnogim slučajevima to će zahtevati obrazovanog PR stručnjaka, sposobnog da revidira postojeće strategije.

Foto: Profimedia/Tetra Images Foto: Profimedia/Tetra Images

Veštačka inteligencija dolazi na društvene medije u velikom stilu

Veštačka inteligencija koja pokreće „chat“ robote ima snažan uticaj na to kako kupci stupaju u interakciju s brendovima na društvenim medijima.

Chat roboti će uskoro moći da imitiraju ljudsku komunikaciju i interaktivna iskustva, kao i da pružaju usluge službe za korisnike, informacije ili da primaju i prosleđuju narudžbine. Veštačka inteligencija takođe omogućuje stručnjacima da koristeći analize podataka kreiraju bolje sadržaje.

Korisnici dobijaju veću kontrolu nad sopstvenim korisničkim iskustvom

Društvene platforme pružaju korisnicima veću kontrolu nad time kako im se prikazuju ponuđeni sadržaji. Korisnici će imati sve više moći kada su u pitanju pretrage i prikazivanje sadržaja, jer će se na osnovu njihovih interesovanja i načina na koji koriste društvene medije selektovati i prikazivati sadržaj na njihovim profilima među novostima.

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Da bi zadovoljili te promene, brendovi bi trebalo da više testiraju kako bi bili sigurni da je korisničko iskustvo koje pružaju zaista u skladu s potrošačkim navikama i sklonostima.

Deljenje nije bitno koliko deljenje na pravi način

Gotovo 70 posto online akcija događa se unutar tzv. „tamnog dela društvenih medija“ (deljenje jedan-na-jedan koje se dešava u sferi u kojoj analitički alati ne mogu da prate stanje). Kako kupci sve više teže ka komunikaciji „jedan-na-jedan“, brendovi bi trebalo da istraže kako mogu da iskoriste poruke na društvenim medijima za interakciju s klijentima, pružanje usluga ili tehničke podrške korisnicima, kao i za izgradnju odnosa.

Komunikacija s potrošačem danas se gotovo u svim industrijama seli na društvene medije, zbog njihovih brojnih povoljnosti, a stručnjaci u ovoj oblasti su sve traženiji. Ukoliko i vas zanima da naučite kako da vodite komunikaciju i oglašavanje prema ciljnim grupama na društvenim mrežama i da u potpunosti savladate sve mogućnosti koje te mreže nude, više o tome možete saznati u ovoj obrazovnoj instituciji.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA