Četiri načina da budete drugačiji na društvenim mrežama

Kako bismo vam pomogli, daćemo vam nekoliko saveta kako da pravite sadržaj koji će vam pomoći da učinite svoj brend poznatim

  • 0

Ako vas nema na internetu, onda ni ne postojite. Ukoliko zaista želite da od sebe ili od kompanije koju zastupate stvorite brend, onda morate razgovarati sa svojom ciljnom grupom, upravo tamo gde se ona nalazi – na internetu i društvenim kanalima.

To podrazumeva da imate internet-prezentaciju na koju ćete slati sve oglase koje budete formirali, a pored nje, i da budete zastupljeni na društvenim mrežama koje najbolje odgovaraju vrsti posla kojom se bavite.

Međutim, nije dovoljno da samo ostavljate objave bez strategije i cilja koji želite da postignete. Kako bismo vam pomogli, daćemo vam nekoliko saveta kako da pravite sadržaj koji će vam pomoći da učinite svoj brend poznatim.

Koristite precizno targetiranje

Tržište je prezasićeno i jedna od prvih i najvećih grešaka koju možete napraviti jeste da se ne usmerite dovoljno dobro na grupu ljudi s kojom želite da razgovarate.

Morate se izdvojiti iz gomile drugih brendova i oglasa, tako što ćete jednu konkretnu poruku slati određenim osobama koje imaju zajedničku karakteristiku: to može biti nivo njihovog obrazovanja, konkretna kompanija, odnosno poslodavac za kog rade ili pozicija na kojoj rade.

Na taj način, koristeći alate koje vam danas nude i Fejsbuk i Gugl i svi ostali servisi koje oni pokrivaju, možete obezbediti sebi siguran pristup upravo do krajnjih korisnika koji su vam zapravo važni za razvoj biznisa.

Povežite se s drugim stranicama i ulažite u taj odnos

Foto: Pixabay Foto: Pixabay

Važno je da budete u dobrim odnosima s konkurencijom. Ukoliko budete zasnivali svoju kampanju na isticanju nedostataka svojih suparnika, doći ćete u priliku da vam ponestane argumenata, a da ljudi u međuvremenu nisu shvatili zašto ste vi bolji od njih.

Zato se povežite s ljudima iz struke i poklonite im nešto medijskog prostora na svojoj stranici. Možete čak otići i korak dalje i sponzorisati tu objavu, tako što ćete pritom ciljati i njihove fanove i pratioce na društvenim mrežama, te ćete spontano dobiti i deo njihove publike, to jest deo njihovog kolača na tržištu, a samim tim i veću vidljivost i zastupljenost.

Koristite LinkedIn

Ako se bavite vrstom posla u kom je važnija podrška poslovnih saradnika nego široke javnosti, ili zastupate brend kom su upravo takvi prioriteti, onda je najbolje da se okrenete LinkedInu i njihovim načinima komunikacije. Ovde ćete pronaći sve ozbiljne kompanije, a samim tim i značajniju publiku za svoje poslovne poduhvate.

Napišite priču i uložite u oglašavanje na ovom mediju i na taj način se pozicionirajte visoko u kategoriji LinkedIn pulsi. Ovo će biti od velikog značaja za vašu reputaciju, imajući u vidu da ovu vrstu magazina najviše čitaju biznismeni kojima je važno šta se dešava u struci i da li se pojavio neko nov vredan pažnje. U jednom trenutku to ćete biti baš vi.

Foto: Pixabay Foto: Pixabay

Budite informativni!

Morate ponuditi nešto novo – novu informaciju, proizvod, saznanje, nešto što će napraviti promenu i što će na neki način edukovati ljude. Ako vrtite ukrug iste poruke i pričate već ispričanu priču, ne očekujte da će se bilo ko zaustaviti i saslušati vas. Jednostavno, morate biti inovativni!

Ovo su samo četiri različita načina na koje možete koristiti društvene mreže i uraditi nešto inovativno i korisno što će unaprediti generalnu sliku o vašem brendu, doprineti njegovoj vidljivosti i proširiti listu korisnika vaših usluga. Međutim, ako zaista želite da kreirate ozbiljnu strategiju i kampanju, biće vam potrebno nešto više znanja od toga. Upišite obuku za PR-a u digitalnom svetu i posvetite se svojoj karijeri sa svim potrebnim alatima i znanjima.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA