Kako je Samsung uspeo da se digne iz pepela eksplodirajućih Galaxy Note 7 telefona i ponovo postane SILA?

Samsung je 2016. godine prošao kroz najveću krizu u svom postojanju - novi Galaxy Note 7 počeo je da eksplodira korisnicima širom sveta

  • 5

Južnokorejska kompanija Samsung uspela je da se uspešno vrati na tržište nakon prošlogodišnjeg fijaska sa eksplodirajućim Galaxy Note 7 pametnim telefonima. Pored uspešnog povratka, ovaj gigant uspeo je da poveća prihode za čak devet odsto!

Samsung će od novog iPhone-a zaraditi MILIJARDE: Dobiće više para nego od prodaje svojih telefona, a evo i kako!

Samsung je 2016. godine prošao kroz najveću krizu u svom postojanju, piše "B92". Novi model telefona koji su predstavili, Galaxy Note 7, počeo je da eksplodira korisnicima širom sveta. Greška sa baterijom nije oštetila samo biznis, već i reputaciju firme, pa je do oktobra 2016. godine prodaja pala za čak 16 odsto.

- Postali smo predmet sprdnje na društvenim mrežama, naše ime se spominjalo u svakom avionu - rekao je Pio Šunker, zadužen za marketing u kompaniji Samsung na jednoj konferenciji. “Talasi negativnih komentara stizali su jedan za drugim – ne samo od štampe već i od potrošača“ .

Kako su u tome uspeli?

Pre svega, Samsung je prihvatio ODGOVORNOST!

Kada se katastrofa dogodila Samsung je bio svestan da će morati da prihvati odgovornost.

- Nismo imali luksuz da se sklupčamo u položaj fetusa i plačemo, pa je prva stvar koju smo uradili bilo je preuzimanje odgovornosti. Nije to bila prava stvar, to je za Samsung bila jedina stvar koju je morao da uradi - rekao je Šunker.

Foto: Promo

Kompanija je brzo održala konferenciju za novinare, u kojoj je preuzela potpunu odgovornost za eksplozije uređaja širom sveta. Štaviše, Samsung tada nije imao pojma zbog čega uređaji eksplodiraju.

Nakon održane konferencije kompanija je okupila 700 istraživača i inženjera, 200.000 telefona i preko 30.000 baterija i održala testiranje u najekstremnijim uslovima. Kada su shvatili šta nije u redu, rezultate su izložili javnosti. U januaru su objavili program provere kvaliteta i drugih bezbednosnih dodataka.

Povratili su poverenje 

Samsung je odgovorno radio na tome da povrati ljubav i poverenje svojih korisnika i fokusirao se na cilj kako da poveže zaposlene i korisnike. Pokrenuli su unutrašnju kulturu promena i načina na koji komuniciraju sa potrošačima.

Foto: Tanjug/AP

- Rizik je bio dosta veći jer smo morali prvenstveno da se oporavimo od štete koja je naneta, a u isto vreme smo morali da lansiramo S8 kada je konkurencija bila najveća. Morali smo da povratimo liderstvo - istakao je Pio Šunker.

Podrška partnera 

Agencije za marketing i PR bile su od neverovatne pomoći menadžmentu Samsunga, a tim je sedeo zajedno i pratio šta se dešava na društvenim mrežama kada je kriza počela

- Ne bismo uspeli da nije bilo njih - zaključio je Pio koji kaže da su jednu sobu pretvorili u sobu za društvene mreže u kojoj su se okupljali i posmatrali šta ljudi širom sveta pišu o njima.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Cika Velja

    10. oktobar 2017 | 23:42

    Kad neko pravi sporete i klima uredjaje,pa se onda utrkuje u pravljenju telefona,ja bih mu porucio da se oproba i u pravljenju serpi...ko zna gde ce da upali???

  • Realno

    11. oktobar 2017 | 11:36

    Moglo bi i sa cipelama. Zamisli cipele "Samsung".

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA