KOLIKO KOŠTA SLAVA NA TVITERU: Kupite 10.000 folovera za 100 evra (FOTO)

Postanite uticajniji "tviteraš" od Karleuše, Georgieva, Pokojne Mileve... za samo 100 evra. Pevačica negirala kupovinu "folovera", pojedine domaće zvezde oplele po njoj

  • 0

Zvezde svetskog i domaćeg šou-biznisa svojim poslom i umećem stekli su planetarnu popularnost. Međutim, strani i ovdašnji “superstarovi” se utrkuju ko će imati veću slavu i na društvenim mrežama. Poznata je činjenica da je popularnost na internetu od izuzetnog značaja. Zašto? Razlog je jednostavan. Ako imate veliki broj fanova na Fejsbuku, "folovera" (pratilaca) na Tviteru, odnosno pregleda na Jutjubu, imate veći uticaj na okruženje. Ova pogodnost kasnije donosi i materijalnu dobit, kao i dodatnu slavu u realnom životu.

Trend u svetu, a i kod nas, postala je kupovina fanova/folovera na društvenim mrežama. Ovom uslugom bave se brojni specijalizovani sajtovi, među kojima su Viewcount.com, Intertwitter.com ili Gigbucks.com.

Cene usluga ovih portala variraju kada je reč o društvenoj mreži Tviter. Na primer, na sajtu Intertwitter.com za 105 evra možete kupiti 20.000 "folovera", a to bi se "obistinilo" za tri dana, kako piše na ovom portalu. Ako biste kojim slučajem želeli 80.000 novih pratilaca na Tviteru, morali biste da izdvojite 330 evra. Za ovu uslugu biste morali da čekate maksimalno sedam dana.

Portal Viewet.com je nešto skuplji. Naime, za 20.000 "folovera" morali biste da platite 174 evra, dok je cena za 50.000 novih pratilaca 330 evra.

Upravo juče, brojni mediji pozabavili su se temom "šopingom" pratilaca na Tviteru, pošto se navodno Jelena Karleuša odlučila za ovaj potez. Kao što smo naveli, popularnost na društvenim mrežama donosi i dodatnu slavu u spoljašnjem svetu. Neimenovani izvor je za "Informer" istakao da domaće zvezde pribegavaju trendu kupovine fanova na Fejsbuku, Tviteru i Jutjubu.

- Na sajtu Viewcount.com svako može da plati i poveća popularnost. Pevači i pevačice pribegavaju ovom triku jer tako stvaraju privid uspeha i prave svojim pesmama dobar marketing, a onda dobijaju i više nastupa. Više rade, više zarade, pa im se sve to na kraju isplati. Plaćaju fan grupe na Fejsbuku i pratioce na Tviteru, jer to pokazuje koliko su uticajni, da su veće zvezde od konkurencije, što je važno za njihovu sujetu. To ne rade samo estradnjaci. Na primer, Maša Nikolić Karić preko noći je povećala broj pratilaca na Tviteru za 11.000, dok je Jelena Karleuša za 24 sata dobila 20.000 novih "folovera" – otrkio je izvor za "Informer".

Povodom afere da je Jelena Karleuša kupila 20.000 "folovera", oglasila se sama pevačica preko Tvitera negirajući navode oko kupovine "folovera".

Međutim, mnoge domaće zvezde oplele su po Jeleni, kao što su Ivan Ivanović, Seka Aleksić i mnogi drugi.

(Telegraf.rs/Informer/Pulsonline.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA