Pilot malezijskog aviona bio očajan zbog razvoda, nije bio u stanju da leti

Njegova karijera bila je besprekorna, ali privatni život mu je bio poprilično haotičan. Zahari je imao ljubavnicu, ali je ipak bio veoma pogođen ženinom odlukom da ga ostavi i napusti zajednički dom, naveo je njegov blizak prijatelj koji je želeo da ostane anoniman

  • 3

Pilot nestalog Boeinga 777 Malezije Erlajnsa bio je uzrujan ženinom odlukom da napusti njihovu porodičnu kući. Moguće da je on u stanju rastrojstva uradio nešto nepromišljeno, pre nego što se avion srušio u Indijski okean, tvrdi blizak prijatelj pilota Zaharia Ahmada Šaha.

- Moguće je da ni putnici, ni posada nisu znali šta se događa dok nije bilo prekasno. On je bio jedan od najboljih pilota, ja nisam medicinski stručnjak, ali s obzirom na sve što mu se događalo u životu, Zaharie verovatno nije bio psihički sposoban da pilotira - rekao je prijatelj koji je želeo da ostane anoniman za NZ Herald.

Njegova karijera bila je besprekorna, ali privatni život mu je bio poprilično haotičan. Zahari je imao ljubavnicu, ali je ipak bio veoma pogođen ženinom odlukom da ga ostavi i napusti zajednički dom.

Njegov prijatelj smatra da je Šah, pritisnut problemima, video priliku da isproba visokorizične manevre koje je usavršavao na simulatoru leta.

Nove šokantne tvrdnje usledile su nakon saznanja da se avion nakon poslednje verbalne komunikacije iz kabine popeo na visinu od 13.700 metara.

Neimenovani stručnjak u oblasti vazduhoplovstva izjavio je za "Dejli mejl" da je avion na toj visini leteo 23 minuta i da je kiseonik u kabini u kojoj je smanjen pritisak mogao da se potroši za 12 minuta, zbog čega su putnici mogli da izgube svest.

Boing 777-200 ER je prema specifikaciji mogao da dostigne 13.100 metara, ali letelica verovatno može bezbedno leteti i na većim visinama, naveo je stručnjak. Međutim na toj visini atmosfera je drastično ređa, što znači da je bilo potrebno samo nekoliko minuta da dođe do nestanka kiseonika, osim ukoliko neko od pilota nije obavio dekompresiju. Maske za kiseonik bi u tom slučaju ispale, ali bi zalihe bile dovoljne samo za narednih 5-10 minuta.

Šef Katedre za vazduhoplovstvo Centralnog Kvinslend univerziteta Ron Bišop izjavio je da bi pad pritiska u kabini koji je onesvestio putnike i posadu značio da je avion leteo na automatskom pilotu sve dok nije ostao bez goriva i srušio se u okean.

- To bi sve objasnilo. Avion je leteo veoma dugo, od Jugoistočne Azije pa do zapadne obale Australije - kaže ovaj stručnjak.

(Telegraf.rs / Izvor: dailymail.co.uk)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA