≫ 

ZAVIRITE PRVI U UNUTRAŠNJOST AVIONA KOJI LETI ZA NJUJORK: Gotove pripreme za istorijski let kompanije Air Serbia (FOTO)

Karte se mogu naći po ceni od 440 evra, a 60 odsto njih prodato je u SAD, 35 u Srbiji, dok je ostatak kupljeno u Grčkoj, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, pa čak i Ukrajini

  • 22

Prvi let na relaciji Beograd-Njujork, koji se očekuje sutra, predstavlja krunu trogodišnjeg rada za Air Serbiu, jedne od najuspešnijih i najboljih kompanija u Evropi.

OTKRIVENO IME AVIONA AIR SERBIA KOJI ĆE LETETI DO NJUJORKA: Zvaće se - NIKOLA TESLA!

Reč je o oceni prisutnih na konferenciji za štampu povodom predstavljanja avionaErbas A330 kojim će se leteti do Njujorka pet puta nedeljno.

Gradonačelnik Beograda i predsednik Nadzornog odbora „Air Serbie“ Siniša Mali, na konferenciji za štampu povodom sutrašnjeg prvog leta na liniji Beograd-Njujork, istakao je da početak dirketnih letova za SAD otvara novu stranicu u istoriji ne samo ove kompanije, već grada i čitave zemlje.

- Nakon 24 godine imaćemo ponovo direktan let Beograd-Njujork i to od strane naše aviokompanije. Time smo jedina od 11 zemalja u regionu koja će imati direktne letove koje obavlja domaća kompanija. Takođe, ta linija označava krunu svega što smo radili protekle tri godine za Air Serbiu - naglasio je on.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Mali je podsetio da se krenulo sa JAT-om i njegovom zastarelom flotom, koji je imao velike gubitke, a da sada imamo profitabilnu kompaniju, koja leti na većem broju destinacija sa novim avionima.

AIR SERBIA POJAČALA FLOTU: Širokotrupni avion čeka na let za Njujork (FOTO)

- Ponosni kada vidimo što imamo jednu od najuspesnsijih i najboljih kompanija u Evropi. Bez Etihada, njihovog znanja, učestvovanja u programu konsolidacije, ne bismo bili ni blizu u situaciji da imamo nacionalnu kompaniju i da letimo za SAD - uveren je on.

Mali je ukazao da Srbija beleži istorijske rezultate u ekonomskim reformama, da je stopa rasta od 2,5 odsto za ovu godinu i 4 odsto u narednoj rekordni rast, a da Air Serbia daje doprinos tome.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Letovi za Njujork će dalje pospeštiti privredni razvoj Srbije, razvoj tržišta i investicije, naglasio je on, dodavši da Air Sbrija treba da bude pokretač ekonomskog razvoja koji se već dešava u Srbiji i treba da se nastavi.

SRBIJA BOGATIJA ZA JOŠ JEDNOG LEPOTANA: Ovaj avion će leteti na relaciji Beograd-Njujork (FOTO)

Mali je istakao da su pripreme za let za Njujork trajale godinu i po dana.

On je preneo da je više od 15.000 karata prodato, i da je to iznad biznis plana.

Prema njegovim rečima, otvaranje linija prema Kijevu, Parizu i Zagrebu je bilo važno, jer su to linije kojima će se dovoziti putnici da lete za Njujork.

- Imamo najbolju aviokompaniju u regionu, koja dominira ovim delom sveta - naglasio je Mali, zahvalivši se premijeru Aleksandru Vučiću na podrški i pomoći, ističući da bez njega kompanija ne bi bila gde jeste, kao i da ne bi bilo ni leta za Njujork.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Takođe je kazao da Air Srbija razmišlja o daljim koracima, i da je logično razmišljati o otvaranju novih prekookenanskih letova.

Prema njegovim rečima, razmišlja se o letu u Kanadu, za Čikago, i da se trenuto rade analize, ali da odluke još nisu donete.

Generalni direktor Etihada i potpredsednik Nadzornog odbora „Air Serbiae“ Džejms Hogan istakao je da je veliki put pređen i da je Air Serbia primer kako jedna mala kompanija može da napreduje.

- JAT više ne postoji, i sada počinje era Air Srbije, koja je vodeća kompanija na Balkanu, i iskreno govoreći trebalo bi da bude vodeći brend i u Evropi - poručio je on.

Hogan je ukazao da Air Srbija ima modernu flotu aviona, koja je kompaktna, dodavši da je Beogard čvoriste sa 500 letova nedeljno ka 44 destinacije.

Air Srbija je prevezla 2,5 miliona putnika, što je dokaz da je kompanija srednje veličine, dodao je on.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Letom za Njujork počinje nova faza u razvoju Air Srbije, uveren je Hogan i dodaje da će posle 24 godine Beogard postati kapija Balkana ka SAD.

On smatra i da Srbija ne treba da bude samo čvorište za tranzit, već da je važno da se što više reklamira kao turistička destinacija, jer ima šta da ponudi.

Hogan je, takođe, zahvalio premijeru Vučicu, istakavši da bez njegove vizije i istrajnosti ne bi bilo moguće ostvariti ovaj posao.

On je dodao da je uloga Air Srbije u grupaciji bitna i da druge kompanije grupacije koriste njenu mrežu.

Generalni dirketor Air Serbia Dane Kondić ukazao je da je "erbas A 330" avion koji pruža putnicima velik ugođaj, i da je iznutra impresivan.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

- Avion ima 254 sedišta, 18 u biznis, 236 u ekonomskoj klasi, svaki gost imaće TV ekran na sedištu sa stotinama filmova, igara, tv emisijama. U obe klase sedišta su široka i udobna, a gosti u biznis klasi moćiće da pretvore sedište u krevet - rekao je on.

Kondić je kazao da će letovi za Njujork podići standarde kada je reč o iskustvu na dugim letovima i da postoje benefiti za zemlju.

Cene su, prema njegovim rečima, konkurentne i prate tržište.

Sada je cena od 440 evra, u zavisnosti od datuma koji se bira za let do Njujorka.

Prodaja je, prema njegovim rečima, iznad svih očekivanja, a iznenađujuće je odakle sve putnici bukiraju karte.

Kondić je ukazao da je 60 odsto prodato u SAD, 35 u Srbiji, a ostatak karata je kupljeno u Grčkoj, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, pa čak i Ukrajini.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lazar

    22. jun 2016 | 16:49

    Pre 25god smo leteli tamo redovno ja lično leteo avionom DC-10 tada smo imali 2 naša i 2 u najam , ovo jeste super ali nikakav uspeh o kome oni pricaju nego vraćanje na staro minus još 3 aviona, kad budu otvorili linije za Singapore, Sidney, Tokio i Peking i da budu redovne to će onda biti vraćanje na staro kao što je bilo a sada smo još daleko

  • ja

    22. jun 2016 | 17:27

    netreba da gledamo sta je nekad bilo i da se okrecemo nazad!bitno je da gledamo i idemo napred!ovo je super za Srbiju

  • Markoss

    22. jun 2016 | 14:50

    Cuj razmislja se toronto i chicago, pa sa tim linijama se pune avioni a ne sa NY

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA