Kakva nas budućnost čeka? Saznajte u Rovinju od 22. do 25. septembra (FOTO)

Prijavljivanje za 9. Weekend Media Festival još uvek je u toku, a kako je interes veliki, i ove se godine u Rovinju očekuje oko 4.000 učesnika.

  • 0

“U programu Weekenda uvek su dominirale teme novih trendova i tehnoloških promena, ali ove godine smo to još dodatno pojačali. Trendovi se ubrzavaju, promene su u mnogim segmentima poslovanja i života već nastupile, pa je vreme da se progovori i o posledicama. Nekoliko panela posvetili smo upravo budućnosti koja se već odvija pred našim očima, ali želimo čuti i kako mlađi od nas vide ono što tek sledi”, istaknuo je direktor programa Nikola Vrdoljak.

Na panelu nazvanom “Budućnost je sada” glavna tema je efikasnije i pametnije življenje i poslovanje.

Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje? Na ta i srodna pitanja pokušaće da odgovorit Krešimir Madunović iz Iskon Interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.

O budućnosti ipak najbolje mogu govoriti oni kojima ona pripada, a to su današnji tinejdžeri. Upravo će Lara, Nika, i Jan na panelu, s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom, govoriti o tome kako oni koriste Internet i šta od njega očekuju. Čućemo i iskustva Milana Inića, jednog od najuspješnijih Youtubera s ovih prostora, čiji kanal Yasserstain ima gotovo 400 hiljada pretplatnika i preko sto miliona pregleda.

Ključnu ulogu u formiranju budućnosti ima obrazovanje, a svi se slažu da sistem obrazovanja ne odgovara potrebama društva 21. veka.

Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od središnjih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gde će o toj temi bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokić raspravljati zajedno s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Budućnost je već nepovratno promenila muzičku industriju, gde je zavladao „Digitalni kaos“, kako glasi naslov panela posvećenog muzici kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah.

Foto: Promo Foto: Promo

Jesu li te promene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači muzike, pokušaće da odgovore muzičari Robert Pešut Magnifico i Ida Prester, te Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.

Uz predavanja, panele i prezentacije, Weekend i ove godine donosi mnoštvo radionica koje će se paralelno održavati u pet dvorana. Učesnici radionica moći će na njima steći brojna nova znanja, od toga kako prezentovati svoju ideju, preko email marketinga i Google Analyticsa, sve do mobilnog oglašavanja i copywritinga.

U organizaciji s HURA-om, na Weekendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine biraju najbolje projekte i agencije iz regije.

Prijave su u toku, a zainteresovane agencije koje se žele predstaviti mogu predati svoje projekte do 9. septembra. Najboljih 25 biće predstavljeno na glavnoj pozornici Weekenda u petak 23. septembra.

Foto: Promo Foto: Promo

Četvrtu godinu zaredom SoMo Borac na Weekendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija. Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana - do petka 9. septembra, tačno u podne.

A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vreme je za dobru zabavu koju Weekend jamči svake godine: bogati program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak 22. septembra u Pepermint klubu, a posetioce koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljaće DJ Filip Jelaš.

U petak 23. septembra Lampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih sledi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović.

Muzički program u subotu 24. septembra završava se velikom žurkom Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom “Jägermeister presents Somewhere Over the Region”.

Prijavljivanje za 9. Weekend Media Festival još uvek je u toku, a kako je interes veliki, i ove se godine u Rovinju očekuje oko 4.000 učesnika.

Vidimo se u Rovinju!

(Telegraf.rs / PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA