≫ 

OTKRIVENI PRAVI UZROCI PADA RUSKOG AVIONA, učinjena je velika greška!

Ministar saobraćaja Maksim Sokolov zamolio medije da se uzdrže od objavljivanja neproverenih tvrdnji o rušenju Tu-154 dok ne budu objavljeni zvanični zaključci komisije

  • 1

Ministarstvo odbrane Rusije smatra da je nedopustivo neosnovano optuživati nekoga i izmišljati bilo kakve zaključke o rušenju aviona Tu-154 pre završetka istrage, izjavio je zvanični predstavnik Ministarstva odbrane Rusije general-major Igor Konašenkov.

Ruski avion sa 167 putnika skliznuo sa piste zbog snega, aerodrom zatvoren (FOTO) (VIDEO)

- Sve glasine koje je objavio ’Lajfnjuz‘ o navodno utvrđenim uzrocima avionske nesreće Tu-154 u Sočiju - apsolutno je priviđenje i izmišljotina lista - rekao je Konašenkov.

On je dodao da Komisija za istragu avionske nesreće nastavlja da radi.

Ranije je ministar saobraćaja Maksim Sokolov zamolio medije da se uzdrže od objavljivanja neproverenih tvrdnji o rušenju Tu-154 dok ne budu objavljeni zvanični zaključci komisije.

Avion Ministarstva odbrane Rusije koji se uputio u Siriju sruššio se 25. decembra u Crnom moru nekoliko minuta nakon poletanja iz Sočija. U avionu je bilo 92 ljudi, među kojima i 64 umetnika ansambla „Aleksandrov“, novinari i humanitarna radnica Doktorka Liza.

Kako tvrde neki ruski mediji, uzrok pada ruskog aviona TU-154 u Crno more je preopterećenost i greška kopilota.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Uzroci su otkriveni posle iščitavanja podataka iz svih crnih kutija. Avion je pao je zbog nekoliko povezanih uzroka, tvrde ruski mediji.

Podaci iz crnih kutija pokazuju da je avion bio maksimalno opterećen prilikom poletanja iz Sočija, gde je sleteo na dopunu goriva.

Pored punih rezervoara, i tovarni prostor bio je napunjen do maksimuma. Kako su utvrdili stručnjaci, u trećem minutu od poletanja, na visini od oko 450 metara, kopilot Aleksandar Rovenskij pomešao je komande stajnog trapa i zakrilca i umesto da uvuče stajni trap, pomerio je zakrilca iz položaja za poletanje.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Zbog toga je avion, koji je bio veoma opterećen, počeo da gubi brzinu, ušao u prevučeni let, izgubio visinu pri uzletanju i pao, tvrde ruski mediji.

Oni navode i da je jedan od mogućih uzroka to što posada nije prošla obuku za reagovanje u kritičnim situacijama.

- U vojnoj pilotskoj školi, koju su prošli Volkov i Rovenski, verovatno nisu obučavani za reagovanje u kritičnim situacijama na niskim visinama. Da su izbegli prevučeni let, mogli su da izvuku avion. Pored toga, velike su šanse da bi uspeli da izvuku avion da on nije bio pretovaren. O tome da je avion bio pretežak govori i to što je prvo udario repnim delom u vodu - tvrde izvori ruskih medija iz komisije koja je istraživala nesreću.

Piloti Roman Volkov i Aleksandar Rovenski u prvim sekudnama bili su zbunjeni, ali su reagovali brzo i pokušali sve da izvuku avion. Međutim, nedostajalo im je visine i brzine da bi mogli da spreče tragediju.

Piloti koji su upravljali ovim tipom aviona kažu da je pritiskanje pogrešne komande moguće jer se prekidači za zakrilca i stajni trap nalaze jedan do drugog u desnom uzglu kabine.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Тутор

    10. januar 2017 | 14:16

    Поштовани министре, посао им је да измишљају.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA