Uvećani računi, zapravo, nisu uvećani? Nove greške u obračunu tople vode

U obradi je na jednom mestu došlo do greške i kod jednog dela potrošača je povučena stara cena, koja je veća

  • 3

Posle uvećanih računa za električnu energiju, pojedini građani dobili su neispravne račune za toplu vodu.

Lepe vesti za Novi Sad: Evo koliko će od sada koštati grejanje i topla voda

Naime, saopštenje za loš obračun Novosađanima je stigao sa adrese "Informatike", gde se navodi da je do greške došlo jer su obračunali utrošak po staroj ceni, iako je od ove godine ona snižena za 2,4 odsto.

Građanima je u ispravci cena umanjena, ali je istovremeno povećana količina potrošene energije za toliko da su računi ostali nepromenjeni.

Mnogima nije bilo jasno o kakvom je tačno pojeftinjenju reč, jer su računi isti kao i pre pojeftinjenja, zbog čega se osećaju, kako su rekli za portal 021, prevareno.

U "Informatici" navode da za to nema razloga.

Pomoćnik direktora za obradu i opšte registre u JKP "Informatika" Branislav Đuričić rekao je da iznos koji je prikazan na računu jeste iznos sa umanjenom cenom, ali da je do greške došlo u obradi.

Foto-ilustracija: Foter/jJoost Nelissen Foto-ilustracija: Foter/jJoost Nelissen

- Naime "Informatika" od "Novosadske toplane" dobija koliko je utrošeno dinara po podstanici. Dakle, ona je već izračunala da je podstanica, recimo, potrošila 10.000 dinara. Količinu koja je potrošena mi dobijamo indirektno. Obračunati utrošak u dinarima delimo sa cenom i dobijamo kubike ili kilovat-sate koji su potrošeni. To podelimo po svim članovima domaćinstva i dobijamo koliko je to po stanu - rekao je on i dodao da je u obradi je na jednom mestu došlo do greške i kod jednog dela potrošača je povučena stara cena, koja je veća.

- Samim tim, kada tih zamišljenih 10.000 dinara podelimo sa većom cenom dobijamo manje kubika koji su utrošeni. Dakle, došlo je do disproporcije između cene i potrošene količine - kaže Đuričić i dodaje da je ukupna cifra na računu ispravna, te da građani nisu oštećeni.

Ova greška primećena je kada je deo računa već bio poslat na adrese korisnika, zbog čega je "Informatika" morala naknadno da šalje obaveštenje o pogrešnom obračunu.

Podsetimo, "Novosadska toplana" je krajem godine predložila pojeftinjenje cene grejanja za 3,79 odsto i tople vode za 2,4 odsto, što je Skupština grada usvojila.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Petar

    20. februar 2017 | 17:43

    Kako nikako da pogrese da umanje racun, na svoju stetu, vec na stetu gradjana.

  • Shone

    20. februar 2017 | 19:25

    Dosta vise pljačke sledeći put ministar i direktor odma ostavke pa ćemo da vidimo da li će da pogreše nekada dosta

  • NeckoPerecko

    20. februar 2017 | 20:46

    Kako se zezaju sa racunina tako narod i placa. Da je pametan narod da ne plati nikad nista. Pa da vide kako ce da smanje trajno racune.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA