≫ 

Javio nam se Nenad kojem je pop tražio 10.000 dinara za krštenje dece: Najluđe je što je kod drugog sveštenika sve bilo besplatno?!

 ≫ 

Nenad je odustao od krštenja dece u svojoj parohiji jer nije imao dovoljno novca

Komentari

  • Zoran

    10. mart 2021 | 07:38

    Ljudi pa u Golupcu ili Golubcu na Dunavu pop je pre 2 godine uzeo coveku 300,-€ sto je krstio troje dece. Cista otimacina a on jadan misli za popa mora da se ima.

  • Sanja

    6. jul 2018 | 21:55

    Hocu da podelim sa vama i kazem vam sta se radi u crkvama sirom Srbije kao naprimer Svilajnac i pop Raka, u novembru sam predala za razvod crkvenog braka rekao je do nove godine bice sve gotovo i cena je 10600dinara delovalo je mnogo ali nisam osporila cak sam ga i castila zaokruzil na 11000dinara do aprila nista nije uradio pitan je vise puta i nista, obratila sam se glavnoj parohiji koja mi je izasla u susret i zavrsili za nepun mesec, pitala sam koja je cena istog rekli su 4000dinara, cak je pop trazio jos 1000dinara kada je papir dostavio mojoj porodici 11600 a kosta 4000 kome ja da se obratim i ko ce preduzeti vise to, zar crkva ne treba biti nesto sto je sveto bez lazi i kradje. Tuga i strasno.

  • Miki

    28. mart 2017 | 00:07

    Kako se ih nije sramota da traže tolike pare za krštenje i posle se pitamo što nam je natalitet mali.

  • Nenad

    27. mart 2017 | 14:15

    Meni je umro Otac i pop mi je naplatio ni manje ni više 25000 dinara opština Svilajnac

    • 27. mart 2017 | 16:22

      AVRAM

      @Nenad

      To je tacno ako nema niko iz porodice u inostranstvo a ako ima onda naplacuju 250. do 300.€ u opstini svilajnac,ti popovi pocece da lepe plakate gde gostuju kao ovi pevaci i politicari .

  • Jeretik

    27. mart 2017 | 08:59

    Imaju i oni troskove .Mora pop bogu da javi da je krstio , skupi su vanzemaljski impulsi .

  • mladen

    26. mart 2017 | 20:26

    nista cudno ni novo , i kod nas u malom Prijedoru , isto se desava , crkva u centru i njezin pop imaju tarifu i cijenu za sve , a okolne kako ko , neko koliko das itd

  • vuk

    26. mart 2017 | 20:24

    Moj slucaj!! Pozove me Kum iz Beca i zamoli da umesto njega odem do crkve i zakazem krstenje za dvojicu sinova. Budem docekan super kafa,domaci sok,slatko dogovorismo se mi oko termina i ja tako ustade da krenem a pop ce jel tvoj kum zivi u Becu? Rekoh da! Jel on jos drzi restoran? Odgovaram opet potvrdno a pop ce onda neka on spremi po 200€ po detetu a ti kume po 50€ za krstenje!!!

  • Milorad

    26. mart 2017 | 20:16

    Da se nisu zakleli na skomnost kolika bi cena bila

  • Milka

    26. mart 2017 | 20:01

    Patriarh Pavle za zivota uvek bi imao lepe reci i dela kod njega nije bilo tarife vec je pomagao sirotinji?!Zato je nas Patrijarh Pavle Svetac kod nas u dusi?!

  • Vlada

    26. mart 2017 | 19:56

    Jednom prilikom je nas pokojni Patrijarh Pavle kada je dosao ispred saborne crkve na narazgovor sa vladikama pitao ciji su oni skupi automobili dobio je odgovor da su od nasih vladika a onda je on prokomentarisao sta li bi tek vozili da se nisi zavetovali na skromnost.

  • Popovi lopovi

    26. mart 2017 | 19:55

    Verujem u boga,u popove ne. To su obicne lopovcine. U Kučevu je 1o 000 krstenje. Sahrane kako kome, 100 eura je tarifa. I kome se daju pare i gde idu. U crkvu ili popu u dzep?

  • bobi

    26. mart 2017 | 19:53

    A i ti si gledao da krstis decu za dzabe da di rekao i tvom popu da mozes da mu das pet hiljada on bi ti krstio decu sto posto ! Tvoj dinar je tezak kao crna zemlja!

  • Milka

    26. mart 2017 | 19:52

    Sramota od nase Crkve i Popova jer pravilo je uvek bilo koliko roditelj i kum daju na ikonu?!zato narod i neide toliko u crkve kao pre par godina i zato treba sve proveriti i kazniti..

  • Zeljko

    26. mart 2017 | 19:45

    Gorece u paklu svi svestenici i popovi koji od naroda uzimaju novac.

    • 27. mart 2017 | 09:44

      Jeretik

      @Zeljko

      Znaju popovi da to ne postoji , zato i deru dok mogu , dok ne shvate i ostali .

  • sasa

    26. mart 2017 | 19:20

    Mene je nervirala ta tarifa pa sam dete krstio u manastiru gde mi je steresina manastira rekao da je krstenje dzabe ali ja sam na ikonu stavio vise para nego sto mi je pop trazio

  • Vosa

    26. mart 2017 | 19:17

    Popovi lopovi

  • Samo realno

    26. mart 2017 | 19:17

    Većina ljudi danas teško živi i svi mi obično primjetimo te ljude. Međutim ja nisam primjetio ni jednog sveštenika da nije situiran i da loše živi i ne treba da živi loše, samo ne može svima biti ista tarifa, nek malo poštede one koji ne mogu da plate. Znaju oni dobro ko su ti ljudi.

  • Дејан

    26. mart 2017 | 19:04

    Цело друштво нам је у хаосу,тако и црква.Или се нешто плаћа или не плаћа.Ако се плаћа,онда мора бити јединствена цена и рачун.Ако се не плаћа,даш прилог и то је то.Као да је то нека велика мудрост али власти(и црквеној и државној) не одговара чист рачун да народ не би постављао питања.

  • Boka

    26. mart 2017 | 18:59

    I ovi lopovi u kaludjerici uzimaju po 5000 po detetu i nedaju izvod daje dete krsteno

  • Sanja

    26. mart 2017 | 18:54

    Ne mora da se plati ali bi to trebalo da bude vasa i volja i zelja to je dar kojim se molite za zdravlje i napredak vasih najmilijih bilo bi normalno da dajete od srca i da niko ne mora da trazi...

  • Jovac

    26. mart 2017 | 18:30

    Ako ti je zao dati u crkvu sto kukas javno brate.....zasto ne kukas kad treba da placas gomilu računa mesečno a dete se krsti jednom u zivotu i ne treba zaliti

  • Ljiljana

    26. mart 2017 | 17:16

    Важи и даље она стара: "Док има оваца има и шишања". Сваки покушај наплате "таксе" уместо прилога цркви потпада под Црквени суд, а то што наш свет не подноси жалбе, даје простора свештеницима да се понашају како желе. Можда се боје да ће им Бог судити ако то учине? Приимитивизам и сујеверје, одавно су заменили веру у нас. Жалите се, људи, на понашање својих парохијских свештеника, тамо где је то и уређено црквеним нормама, а не на друштвеним мрежама јер нам то неће помоћи да станемо за врат црквеној корупцији.

  • Ne volem

    26. mart 2017 | 17:15

    U Indjiji je sahrana 110 evra...10 uzimaju zato sto dodju svojim kolima...sve je ok,ko voli neka plati,ali drugovima popovima,treba uvesti fiskalne kase...i eto para u budzetu,za skole,puteve...

    • 26. mart 2017 | 19:12

      čarls bronson

      @Ne volem

      Kakve veze ima Indija sa nama izuzev Marinkove bare.

  • Dunja_1206

    26. mart 2017 | 16:56

    Juce sahranih majku... za opelo svestenik crkve iz Bezanije je trazio 7.000 din. Uz sve to na opelu je zastajao i zamuckivao jer ocigledno nije znao napamet.

    • 26. mart 2017 | 19:07

      čarls bronson

      @Dunja_1206

      Čitaju iz onih knjižica, ali ne znaju sva slova.

  • Zoka

    26. mart 2017 | 15:53

    Parohija u paracinu naplacuje sto evra krstenje gde je vucic za sivu ekonomiju da zavede popovima fiskalni racun

    • 26. mart 2017 | 19:14

      čarls bronson

      @Zoka

      Otišao da vrati Đuliće uveoce gospođa Nadi i stoji u ćošku.

  • Svestenik Ivan

    26. mart 2017 | 15:48

    Човек се, на овом свету, једном крштава, једном се венчава и једном бива опојан опелом. И за то породица треба имати средстава да намири. Свештеник вам улази у кућу обично 3 пута годишње(о Васкрсу и за две славе) и за то обично узме 20 до 30€ укупно. Срам сваког ко не скупи толико годишње за цркву. Намерно рекох за цркву. Јер нико од вас се не запита колико кошта свештенички живот, и какав статус свештеник СПЦ има у држави. Као и то колико је новчано оптерећен од стране надлежне епархије. Просечан пушач годишње на тај отров потроши од 1000€ до 1200€. А у 70% породица има по 2 пушача. Постоје свештеници који прљају част свештеничке службе. Али не можете да судите целој установи на основе веома малог дела њених чланова. Неко рече да грчки свештеници ништа не наплаћају за пружене услуге, то јесте тако, али они имају плату од матичне државе и статус државног чиновника.

    • 26. mart 2017 | 16:42

      Draqan

      @Svestenik Ivan

      Sram team bilo

    • 26. mart 2017 | 16:49

      Baby

      @Svestenik Ivan

      Još da budem srećna sto mu platih da ode kupiti sebi nešto... Daj covece, cast poštenim svestenim licima, a sta ce ko od nas raditi to je nasa stvar, i popovi pune al za nase pare

    • 26. mart 2017 | 17:10

      Ratko

      @Svestenik Ivan

      Nije problem,dace ljudi...ali zasto postoji tarifa?

    • 26. mart 2017 | 18:23

      Marija

      @Svestenik Ivan

      Pa sram da Vas bude!!! Nije problem 20 ili 30 € na godisnjem nivou... sramota je sto postoji tarifa. Vencanje, krstenje,sahrana , sve pojedinacno po 100€. Ako nemas 100€ ne mozes da krstis dete... ma vidi... Dosta manastira krstenje obavlja besplatno tj koliko mozes da das... porodica preminulog pored emotivnog gubitka,tuge,stresa, ostalih troskova MORAJU da izdvoje 100€... pa sram da Vas bude po 1000 puta... Namecete novcane obaveze narodu, crkve nam prazne... I kao sto rece neko dole pravoslavlje je postalo vera bogatih... Mi siromasi necemo se ni krstavati ni mreti... Sram da Vas opet bude, Vas i one Vama slicnim!!!

    • 26. mart 2017 | 19:16

      čarls bronson

      @Svestenik Ivan

      Tebi je Crkva besplatno isprala mozak.

    • 26. mart 2017 | 19:44

      Marko

      @Svestenik Ivan

      Pope, provalili smo te.

    • 21. septembar 2020 | 23:29

      Krsta Radovic

      @Svestenik Ivan

      Vidim ja Svesteniče prvo šta voze sve Sveštenici,i šta poseduju,a drugo nemoj kukati sam na Boga i Crkvu sa takvim rečima da nas sram bilo.Jer u momentu kad se plaća novac uzimate lično a niko ne ubaci u Tas u crkvi pa da kaze e za crkvu je.Nikakav ti za mene nisi sveštenik čim sramiš po svom narodu,da ih sramota.kolko ko ima i moze nek da za Crkvu.I jedno pitanje a Šta je to Crkva dala svom narodu koliko vidim samo uzima od naroda.Čak ni blagostanje narod nema više,samo zato što je Crkva okrenuta politici.Čim vi visite po skupštinama i sa političarima,ništa vi niste.Od crkve ste napravili turistička mesta,žene vam ulaze u pantalonama a muškarci u suknjama.Rekao bih ti ja Svešteniče mnogo toga čak i maleni stoji Bog a na čemu Djavo.Bolje se prekrsti još jednom.Svako dobro želim.

  • DN

    26. mart 2017 | 15:46

    80€ puno za krstenje? A pevacici restoranu po par hiljada evra malo....pogan smo mi narod!

    • 26. mart 2017 | 19:57

      Milka

      @DN

      Nevredaj sve ko ima neka placa pevace i baca novac ali drzava mora za sve nase pravoslavne hramove uvesti pravilo jednako za sve?!ali mi smo bez tarife uvek celivali i darivali ikone?!oprosti Boze...

  • maximo

    26. mart 2017 | 15:46

    Sve sto ima cenovnik potpada pod trgovinu robe i usluga i podlozno je porezu! Ako ne ukunu tarifu nek placaju porez!

  • Kojot

    26. mart 2017 | 15:43

    Nemojte im plaćati u evrima,Srbija još nije u EU.Ako im već platite u evrima izaberite jezik na kom bi vam sveštenik obavio krštenje,opelo,svetenje vodice i t d...Oprosti im Bože ne znaju šta rade.

  • NikOla

    26. mart 2017 | 15:41

    U mom mestu lokalni svestenik trazi 120 evra za krstenje deteta ...posto imam malo dete i za 2 mesecs puni godinu dana pa sam ga hteo krstiti....

    • 26. mart 2017 | 19:19

      čarls bronson

      @NikOla

      Dao bih mu ja 120 mm , ali šta će onda za popadiju da ostane .

  • Raša

    26. mart 2017 | 15:36

    To što popovi rade nema veze sa Hrišanstvom, to je protivno Hrišanstvu i Hrišćanskim načelima. Jer, Hrišćanska religija je religija siromašnih zasnovana na stvaranju osnovnih ljudskih vrednosti. Pravoslavlje je zbog toga postala religija bogatih. Meni je pop naplatio 50€ za krštenji, nije ni mario da pita imam li odakle da platim i da li je to u suprotnosti sa pravoslavljem! Važno je da on vozi džip, a ja BusPlus.

  • Surovo realan

    26. mart 2017 | 15:28

    Treba se raspitati u dzamiji mislim da je tamo besplatno...

  • Gini

    26. mart 2017 | 15:25

    Eto zasto ja ne idem u crkvu i ne verujem popovima iz bilo koje religije#

  • stvarno?

    26. mart 2017 | 15:19

    Popovi ne prisiljavaju da koristimo njihove usluge. Ali te usluge kod vecine nema veze sa bogom i verovanjem. Nash pop, od kako ja znam za njega vozi pokrshenu stojadinku kad sveti vodu i dolazi po pozivu. Cene su .......... hm. Nema kucu vec vilu u centru grada. Dva sina i zena i svi voze privatno mercedese.

  • M.K.

    26. mart 2017 | 15:15

    Bolje da dam mojoj Parohiji tj Crkvi nego nekoj Dzamiji, ili da budem Član u ostalim Sektama .

  • Жељко ☦

    26. mart 2017 | 15:15

    Какав народ такви и попови, таква власт, учитељи и доктори. Како смо заслужили тако нам и Бог послао. Па ко спреман да себи призна истину, ко не....

  • Bane

    26. mart 2017 | 15:02

    Pod mac bato...

  • Ivan

    26. mart 2017 | 14:52

    Isto i u Smederevu traze ogroman novac zato ljudi odu u manastir Rainovac kod Begaljice i daju dobrovoljan prilog koliko je ko u mogucnosti.

  • AVRAM

    26. mart 2017 | 14:52

    Meni je pop naplatio opelo za sahranu moje babe 300€ pre prosle godine, sada je doso drugi pop on naplacuje 150€, nije mi jasno ko je tu lud a ko je zbunjen u ovu srbiju na svakom koraku neko nas placka.

  • jelena

    26. mart 2017 | 14:46

    nama je za sahranu trazio 11000 a kada sam ga pitala za vencanje u crkvi rekao je 100 evra...dali stvarno postoji zvanicni cenovnik uslugA?

    • 26. mart 2017 | 18:29

      Mmmmm

      @jelena

      Zvanican cenovnik ne postoji jer bi onda morali da placaju PDV... trebalo bi biti ko koliko moze i zeli da da... A tarife su im tako kako i ti kazes... krstenje,vencanje i sahrana 100€... retko koji svestenik bilo sta radi po principu koliko das...

  • SA

    26. mart 2017 | 14:46

    Popovska mafija.Sramota.Kakonih nije strah boga.Naplacuju sve.Aj razumem da se nestonda ali tarife kojenimaju su katastrofalne.

  • Mirča

    26. mart 2017 | 14:40

    Isto je i u manastiru Bukovo pored Negotina

  • mirko

    26. mart 2017 | 14:21

    Moj kum platio 8500 za krstenje, ja dao 1600 kao kum za taksu( pop sa sela) a po gradu zavisi od popa do popa( G. M. )

  • SAMOSTALNI CAR

    26. mart 2017 | 14:16

    Meni je rekao: "koliko das a obicno daju po fetetu 5, 6, 7 hiljada. Pa koliko das." SRAM IH BRE BILO BEZBOZNICI

  • Mladen Nemilosrdni

    26. mart 2017 | 14:16

    Prošle godine ja u hram Sv. Save da nađem popa da me krsti i pitam ga koliko, on kaže stavi u kovertu koliko smatraš da treba. I još dodao kako treba da se čuvam jer Bog gleda. Ja odložio krštenje do daljnjeg jer nisam znao koliko treba da stavim u kovertu, da ne navučem Božiji gnev na sebe pa na kraju sam odustao od krštenja. Pitao sam se u sebi da li je isto tako Bog gledao koliko će Isus staviti u kovertu Sv. Jovanu. Tražio sam po netu i nisam uspeo. Ako neko zna nek mi javi. Šalu na stranu, sve što sam napisao bilo je tako, ali mi je užasno zasmetalo kad reče da se čuvam Boga zbog toga koliko ću staviti u kovertu zadriglom bedniku koji je odavno za pakao. Nisam protiv da platim, da neko ne shvati pogrešno, ali bolje da je rekao košta toliko nego što se poziva na Božiji pogled sa neba. Pa ko treba da se čuva Boga, ja ili gospodin masni?

    • 26. mart 2017 | 19:10

      čarls bronson

      @Mladen Nemilosrdni

      Trebao si da se krstiš kod Tita pa ne bi bio u nedoumici.

  • jovana

    26. mart 2017 | 14:09

    U Arandjelovcu je krstenje 5000 po detetu plus taksa 2000 tako da krstenje za dvoje dece kosta 14000. Da bi postao vernik moras da platis.

  • Veveritza

    26. mart 2017 | 14:04

    Prezirem popove i srpsku pravoslavnu crkvu. Ne trebaju mi oni da bih verovala. U crkvu ne idem ni od kiše da se sklonim, iza popa mogu samo da pljunem, ruku da mu ljubim - ni mrtva ni luda. Nisam antihrist, imam svoju veru, ali nemam poverenje u njih. Daleko im lepa kuća. Upoznala sam nekoliko sveštenika u životu, ni jedan nije bio čovek, sve skot do skota. Možda ih ima poštenih, ali ja nemadoh sreće da se uverim...

    • 26. mart 2017 | 15:16

      Deki

      @Veveritza

      Pa si odma jedva docekala da dignes ruke od pravoslavlja,jer ti pop nije po volji.

    • 26. mart 2017 | 15:55

      Wien

      @Veveritza

      A ti ljubi skute svom imamu i dalje i mirna Bosna...

  • @

    26. mart 2017 | 14:04

    Pozdrav redakciji TELEGRAFA

  • zoran

    26. mart 2017 | 14:01

    Cast izuzecima,ali je moje misljenje popovi su najveci lopovi!

  • Sava

    26. mart 2017 | 13:57

    Sva je sreća da ima i popova poštenih samo ih je tesko naci.Zbog takvih narod i ne ide u crkvu već zbog Vere u Boga.

  • Srboljub

    26. mart 2017 | 13:56

    Ne verujemo mi u POPA već u boga a pop je čovek, grešan ko svi ljudi i crkva zavisi od ljudi a popovi su božji službenici pa kao i svi službenici greše ponekad.

  • Novica

    26. mart 2017 | 13:51

    Trenutno sam u Kataru i posecujem Grčku pravoslavnu crkvu. Ništa se ne plaća, sve je na dobrovoljnoj bazi koliko daš, od sveća do krštenja i svega drugog. Srpska pravoslavna crkva je izgubila pravac odavno. Ne krivite pojedince, organizacija je to dopustila.

  • Gogi

    26. mart 2017 | 13:48

    Doslo je vreme da nesmes da umres

  • Iznenadena

    26. mart 2017 | 13:48

    Stvarno su svi iznenađeni, pa tarifa je od pamtiveka.A ja sam slušala u manastiru Dunis, da se ne obazirem na sveštenike koji prave lošu reputaciju crkvi pa što ih ne sankcionisu.Bezobrazluk

  • Dragan

    26. mart 2017 | 13:48

    A ti kad dajes milostinju da nezna desnica tvoja sta radi levica, a vi udarili pricu na. sva zvona ,zasto vidite trun u oku brata svoga a brvna u svome nevidite

    • 26. mart 2017 | 18:24

      Warhammer

      @Dragan

      Pa,bato,ja ne radim u srpskoj pravoslavnoj mafiji,kad imam,dam,kad nemam,ne dam i tako ti to.a onim gresnim monasima,sto rintaju od jutra do sutra,sto pozajmljuju jedan par cipela na njih petnaest,nikad ne pade na pamet da ti rebnu tarifu kad dodjes kod njih po pomoc.

  • rajs

    26. mart 2017 | 13:44

    Ja platio 100eura a kuma taksu 50e.proslo je 6 godine i još uvek sam ogorčen

    • 26. mart 2017 | 15:58

      Wien

      @rajs

      A pevaljki si najmanje 300 stavio medju s.se pa se ne zalis ....

  • O živote

    26. mart 2017 | 13:43

    Lično sam prisustvovala razgovoru kad je sveštenik izjavio da se više raduje sahranama nego venčanjima, jer posle sahrane ide 40 dana, pa 6 meseci, pa izdavanje godine dana... sve se to naplaćuje a ljudi se venčaju i to je to od para.

  • Penzioner

    26. mart 2017 | 13:42

    Treba da bude kolko das pa ako neko neds nista opet dobro je. Al nevolim.ni ljude koni nece bas nista da daju a oce da budu vernici. Daj ti zbog seve a pop nek uzme bog gleda. A ne opravdanje da budu popovi a niko da se uvati za dzep

  • Zoran Zoki

    26. mart 2017 | 13:41

    POPOVI LOPOVI !!!

  • Interceptor

    26. mart 2017 | 13:40

    U Crkvi ne sme da postoji cenovnik za takve stvari,sem za svece i ostalo

  • Dragan

    26. mart 2017 | 13:39

    Lopurde

  • Stojko

    26. mart 2017 | 13:37

    Ma ne bi pop uzeo 10 hiljada, vec su Busije u trecoj zoni pa je teze uspostaviti vezu sa onim gore.

  • WILSON

    26. mart 2017 | 13:36

    Trebalo bi ga proterati u albaniju pa nek tamo krsti i traži pare

  • Zoro

    26. mart 2017 | 13:36

    Kaze meni pop ,,Nema cenovnik ali obicno kum da oko 50 evra a otac oko 30 evra"!

  • @

    26. mart 2017 | 13:36

    Moja porodica ima preko 100 kumova,to je bogatsvo kad te ljudi zele za kuma,bar meni.Ja sam krstena kuma preko 20 osoba i ponosna sam,nije to slucajno...Nije mi zao ni jednog dinara..kumstvo ostaje ceo zivot...Nije sve u parama ima nesto i u postovanju..

  • Akica

    26. mart 2017 | 13:34

    Ti si za 10 000rsd imao popust. Ja sam u avgustu sina krstila za 7 000rsd u Boru. A cenovnike imaju za sve.

  • Grobar sj

    26. mart 2017 | 13:33

    Kao prvo cenovnok u crkvi za krstenje ne postoji zato sto je to sveti cin uvodjenja nekrsta u veru ali popovi nisu crkva niti sveti ljudi nego obicni smrtnici isto tako u crkvi prva ikona sa vrata kada se ulazi prilog sa te ikone ide svestenstvu to jest popovima a ostale crkvi to jes parohiji i to nije naredio narod nego popovi i ja neidem u crkvu a se molim popu nego bogu.

  • BB

    26. mart 2017 | 13:32

    Kada sam krstio cerku 2009god. onda se placalo krstenje,mislim da je kostalo 1700din.Za placanje krstenje dobijala se uplatnica.

  • Somi

    26. mart 2017 | 13:31

    Ma sta bre kukate, to je normalno da kosta toliko. Usao je u crkvu za krstenje, pa ko zna kad, a kuka. Da je rekao da nema, sigurno bi deca bila krstena. -.-

  • Nagasaki

    26. mart 2017 | 13:30

    U Ljubljani je u pravoslavnoj crkvi još skuplje i postoji tačno opredeljen cenik koliko šta košta!!!

    • 26. mart 2017 | 20:53

      BošnjakE

      @Nagasaki

      To je sigurno "slovenačka pravoslavna crkva"?

  • Majka ljubica i baka

    26. mart 2017 | 13:26

    Veruje se u istinu a istina je bog krstenje i bilo koja usluga je preskupa .moj pradeda je bio prota a sina je izgubio na solunskom frontu isto svestenik.otac mi pricao da je njegov deda imao svoje prihode i pomagao svoje parohane sve sto su ljudi donosili u crkvu na jutarnju sluzbu je obavestavao da darove dali se slazu da daju onima koji nemaju.i sto je bitno te ljude ih molio da mu oproste kada im odnese od darova.i mi to cinimo ..moja unuka studira teologiju.moj sin nastavio je tradicio peva u crkvi i ako je obrazovan muzicar.ko trazi boga nece a ko trazi istinu nacice boga.

  • Medja tani

    26. mart 2017 | 13:23

    Ja imam deset godina i citam vesti hahahaha

  • Toom

    26. mart 2017 | 13:21

    Realno postoji problem i svestenici moraju od necega da zive nek drzava finansira crkvu pa ce sve biti djabe

  • čačanin

    26. mart 2017 | 13:17

    aman ljudi,u čačku se daje koliko ko ima za vodicu.oko 300 do 500 dinara,obično oko 500.kriza je,to svaki normalan zna.ima sveštenika raznih,od duhovnika do popa ekonomske struke.što se tiče krštenja,imaju u crkvi svoju tarifu,lično mislčim da bi svi trebalo da se urazume,a posebno sveštenici,koji bi trebalo da budu lekari narodnih duša a ne ekonomske struke.lično imam do sada sveštenike koji su uvek bili duhovnici u našoj parohiji.ali znam neke koji kaljaju ugled.to govori o njima a ne o veri i crkvi.trebamo verovati u boga i njega se bojati,a sa sveštenicima se dogovarati ako to može, ako ne,onda im reći da ima i drugih rešenja.

  • Lazar M

    26. mart 2017 | 13:14

    Za usluge Svestenika se nema a za mitinge podrske pojedinim politicarima se ima da se ide sa jednog kraja drzave na drugi. Svako ko je platio i kuka ovde bolje da nije ni placao.Kad ima za sve ima i za njihove usluge za svakog pravog verika. Krstenje deteta 2 boksa cigareta placa se jednom u zivotu i kuka se. Kakav smo mi to narod i vernici. Zato nam i jeste ovako.

  • Mirko

    26. mart 2017 | 13:13

    Milane milane

  • Devici

    26. mart 2017 | 13:10

    Pa pola Srbije placa tu cenu krštenja, i sličnu cenu opela, sramota za svestvenstvo. Za 10000 hiljada može bebi da se kupi hrane za tri meseca.

    • 26. mart 2017 | 20:57

      BošnjakE

      @Devici

      A tek koliko si prezervativa mogao za te pare da kupiš, pa ne bi bilo bebe koju moraš hraniti i krstiti!? Možda ti je ovo razmišljanje bliže?

  • Srpskibek

    26. mart 2017 | 13:10

    Sramota..ali kad pogledam kakvi smo mi srbi!??.. ne cudi me nista

  • Gordana

    26. mart 2017 | 13:08

    To je opstepoznato, meni je svestenik za krstenje sina pre 14 godina trazio 5000 dinara. Znam da krstenje ne sme da se naplacuje zato sam otisla u drugu parohiju i zakazala krstenje, ali ocigledno da su prijatelji ili kako vec to funkcionise, ali svestenik u drugoj crkvi nije hteo da obavi ceremoniju krstenja i pozvao je ovog koji nam je trazio 5000. Da se ne bi raspravljali u crkvi, pristali smo, s tim sto znajuci da kum nije u finansijskoj mogucnosti da plati preuzeli smo tu obavezu na sebe. Ali je "svestenik" posle krstenja pozvao kuma "da uzme jos neke podatke" i tom prilikom mu trazio dodatni novac jer "je red da kum da prilog" ali ocigledno licno njemu. Bili smo besni uzasno....

  • Dragan

    26. mart 2017 | 13:08

    Ima i ono: Što više daš, manje ćeš se osramotiti...

  • Olimpijac

    26. mart 2017 | 13:07

    U Popoviću kod Sopota venčanje 10000, a krštenje 8000. Toliko.

    • 26. mart 2017 | 13:44

      @

      @Olimpijac

      A u kafani 100 000,00,to je ok ?

    • 26. mart 2017 | 14:05

      Dobro

      @Olimpijac

      Necu da beanim nikoga, ali koliko uzimaju maticari ? Koliko se daje muzici ? Koliko se kiti pevac da svako vidi ? Mislim da treba da vencaju dzabe a oni koji odvajju stotine evra za pevace i maticare neka caste mesto i popa zasluzio je i neka cute

    • 26. mart 2017 | 14:10

      Radoslav

      @Olimpijac

      Pa u Beogradu je krstenje 100 evra

  • Vera

    26. mart 2017 | 13:05

    Popovi lopovi nesmes da umres nemozes da krstis dete nesmes se vencas u crkvi strasno

    • 26. mart 2017 | 13:52

      Zlate

      @Vera

      Platio sam 16000 din jos 2006 za krstenje troje dece nasa posla

    • 26. mart 2017 | 14:29

      BRACA (LOZOVIK)

      @Vera

      U POZAREVCU PORED KRSTENJA I NE SMES DA UMRES KOLKO POPOVI MNOGO NAPLACUJU

  • Marijana Bakov

    26. mart 2017 | 13:01

    Kada je decko iz mog komsiluka postao svestenik,moja baba rece: Od ovog goveda nece biti nista.Mi pokusasmo da je demantujemo,ali mudra baba kaze : Seme mu nije dobro,otac i deda ubijali narod kao partizani ,sta da ocekujes od njihovog potomka.Prvih nekoliko godina bio fin,a sada za svasta je optuzen izmedju ostalog i za pedofiliju.I popovi su ljudi kao i mi ,iz dobrih i losih familija.Moj svestenik je divan , ne naplacuje nista ,ako dam to je iskljucivo moja dobra volja.I da nema auto , vec vozi bicikl.A pre toga sam protiv jednog drugog popa ekumeniste pokrenula peticiju , i uspela da ga oteram iz nase parohije.Sve u svemu svako od nas treba da postuje , svoju veru i crkvu sebe radi , a ne zbog popova.Uostalom svako odgovara za svoja dela, o tome nek misle oni a ne mi.Posle patrijarha Pavla i oca Tadeja nasi najaci duhovnici su otac Stefan iz Remete i otac Simeon iz Rukumije.Jednostavno preporode coveka.

  • MK

    26. mart 2017 | 12:56

    Svaki svestenik je duzan da za svoga parohijana sve ucini bez naknade, jer on ima platu. Ako ti hoces da ga castis to je drugo, ali sve se izopacilo pa tako i to...

    • 26. mart 2017 | 14:26

      Lazar M

      @MK

      Iz tvog komentara se vidi koliki se vernik i tvoje poznavanje vere. Gde to Svestenik ima platu?

  • Radic

    26. mart 2017 | 12:55

    Ista situaciju iu Donjem Milanovcu sto se cene tice a ako se neko jos I ispoveda Pop I njegov pajtos sve to posle prepricavaju mrtvi pijani u nekoj kafani.ljudi vise u crkvu I ne idu samo zbog njih dvojice.

  • Veki

    26. mart 2017 | 12:54

    Sto bih placala toliko kad ima grupno krstevanje i platim nesto sitno.

  • Miodrag.....

    26. mart 2017 | 12:53

    Ne razumem vas....vasa je dobra volja da li ce te decu krstiti ili ne.I nemojte jedva cekati da pljujete po crkvi.Kulture malo.

    • 26. mart 2017 | 13:45

      @

      @Miodrag.....

      Retko dobar komentar,svaka cast

    • 26. mart 2017 | 14:08

      Veveritza

      @Miodrag.....

      O kulturi neka crkva povede računa, kada njihovi i božji službenici parkiraju range rovere ispred parohijskih domova u siromašnoj i bednoj Srbiji. Neka nas oni nauče kulturi i skromnosti.

    • 26. mart 2017 | 14:13

      jugos

      @Miodrag.....

      Dobra volja i prazan nivcanik nije isto

  • Max

    26. mart 2017 | 12:51

    Ja sam platio 7

  • Sokol

    26. mart 2017 | 12:47

    Ljudi, narode, pa ako smo svi isti pred bogom a zakoni drzave za sve gradjane isti zasto zakon o FISKALIZACIJI NEpostoji za CRKVU i sve Svestenike, pa kad bar placam neka bude posteno, po cenovniku ali koji ce biti isti za sve!

  • Dragana

    26. mart 2017 | 12:47

    Naravno da treba da se plati. To se radi jednom u zivotu. Kao prvo,vestenici od drzave nemaju platu a kao drugo svuda u svetu mesecno svakom uz ostale racune stize racun za crkvu.

  • Sloba

    26. mart 2017 | 12:46

    U mom mestu je krstenje po detetu 5000din

  • Al jazera

    26. mart 2017 | 12:45

    Ja nisam hteo da zalim za krstenje malog.Prodao sam kucu i njivi i obelezio krstenje...sad zivimo ispod savskog mosta...

  • Dejan

    26. mart 2017 | 12:45

    I sta sad,ko nema para,ne moze da se krsti?!

  • Cooa

    26. mart 2017 | 12:44

    Najaca stranka opstaje 2000 god.

    • 26. mart 2017 | 13:48

      @

      @Cooa

      Nisi duhovit u opste,sramota si za samog sebe zato i ne pripadas pravim vrednostima.Bez uvrede; razmisli malo

  • Kaĺlee

    26. mart 2017 | 12:43

    Pa to je normalna cena za krstenje . Svuda je tako . Moraju i svestenici od necega ziveti .

    • 26. mart 2017 | 13:02

      Nikola

      @Kaĺlee

      Ne lupaj,ako si izabrao taj zivot onda radi kako treba

    • 26. mart 2017 | 13:04

      Tor

      @Kaĺlee

      Imaju oni i platei dovoljno bi bilo da ga ljudi caste... svako bi dao koliko ima, tako da ne verujem da oni nemaju od cega da zive

    • 26. mart 2017 | 13:07

      PiksiVa

      @Kaĺlee

      Bas si ti pametan!!!! Izgleda da si i ti svestenik!!!

    • 26. mart 2017 | 13:08

      Warhammer

      @Kaĺlee

      Odabrali su sluzbu za veru i narod,ne za pljacku.ako zele pare nek okrenu mantiju naopako a epitrahalj oko lica,pa nek rade poste i benzinske pumpe.

    • 26. mart 2017 | 13:15

      @

      @Kaĺlee

      Ljudi su ne informisani sto se toga tice...tu su takse naj veci deo...A kad placate drzavi svaki glupi papiric onda nista..tako treba.Svaki cas menjaju takse i izmisljaju gluposti ,to je ok.Bunite se za to ,bundzije.Mora i Crkva od neceg ziveti zar ne?Ti ljudi sami sebi placaju osiguranje,rekonstruisu crkve i grade nove itd.A takse koje kakve placate svaki dan,sam Bog zna za cega i cutite,sram vas bilo!!!Naj tragicnije je kad vas snadje nevolja(ne daj Boze),svi se veri okrecete..sram vas bilo.

    • 26. mart 2017 | 13:19

      Ja..

      @Kaĺlee

      Da, moraju, od DOBROVOLJNIH priloga

    • 26. mart 2017 | 14:51

      Grobar sj

      @Kaĺlee

      Cin krstenja je cin uvodjenja u veru i trebao bi da bude besplatan a sto se tice svestenika oni imaju po 1000 domacinstava pa to je po 5 eure za vodicu pa makar pola od toga slavi 10 eura za kolac pa zadusnice svaki grob placa se prelivanje pa prva ikona u crkvi ide popovima a sporedne idu parohiji tako da obredi krstenja vencanja sahrane osvestanja prekade itd. je ustvari njima kao dzeparac.

  • Павле

    26. mart 2017 | 12:41

    Meni je jesenas u Pancevu umrla tasta . Da bi je ispratio na vecni pocinak, svestenik mi je uzeo 14000 dinara ! Hodza bi mozda uzeo manje ! Tesko je biti Srbin !

    • 26. mart 2017 | 13:17

      @

      @Павле

      Sto nisu zvali pleh muziku,to je slusljivije,sramote majko moja.Dobro je nama kakvi smo !!!

    • 26. mart 2017 | 13:20

      @

      @Павле

      Sto nisi zvao hodzu,ko ti je branio,sram te bilo!!Kako dajes sebi pravo na komentar nije mi jasno,zasto nisi u miru obavio sahranu??Bez icega...dostojanstvenije nego ovo sto pises sad,sramoto...

    • 26. mart 2017 | 13:32

      Somi

      @Павле

      Promenio bi veru, samo jeftinije da ispadne.

    • 26. mart 2017 | 13:46

      Miki

      @Павле

      Ja bi za moju tastu dao i 28000 samo da ode !!

    • 27. mart 2017 | 13:57

      mića

      @Павле

      Za tastu nije mnogo

  • Mika

    26. mart 2017 | 12:40

    Verujem u boga ali ne i u njegovu zemaljsku administraciju

    • 26. mart 2017 | 13:21

      @

      @Mika

      Ne lupetaj molim te..nemas pojma o zivotu...limene smo placali duplo i to vatrogasne sluzbe na sahranama,uzas...

    • 26. mart 2017 | 14:00

      BigFoot

      @Mika

      Da, da... Samo ti izaberi. Ako su oni predstavnici, onda je sve to isti sistem, izmišljen da se vlada narodom i da mu se uzima novac.

  • Radovan

    26. mart 2017 | 12:40

    Popovi najveći lopovi.

    • 26. mart 2017 | 13:23

      @

      @Radovan

      Sto nisi zavrsio bogoslovski fakultet majkane???Treba uciti a???Naj bolje je sedeti i klevetati ...

    • 26. mart 2017 | 13:51

      @

      @Radovan

      Obrazlozi...sram te bilo..jednom se rodis i krstis i vencas i umres..a 30 puta platis glupe takse

    • 26. mart 2017 | 14:45

      Ja

      @Radovan

      I advokati.

  • Omon

    26. mart 2017 | 12:39

    Ma trebao je da izlomi lopova. I ti popovi pljackaju bez maske....

  • Milojica

    26. mart 2017 | 12:39

    Parohijal u dobrincima 2000 U kraljevcima 1000 opština.ruma Selo do sela

  • Vlada

    26. mart 2017 | 12:37

    Kliko je Sveti Jovan naplatio kada je u reci Jordan krstio Isusa ? Sram bilo svakog ko ima tarifu za krstenje.

    • 26. mart 2017 | 13:26

      @

      @Vlada

      Kod katolika se placa sve redom,bez komentara.Sramota me da citam vase komentare.Niko vas ne tera da zovete svestenike,zasto ih zovete,ne razumem???

    • 26. mart 2017 | 13:52

      @

      @Vlada

      Ne lupetaj,procitaj nesto u praznom hodu...

  • Zak

    26. mart 2017 | 12:33

    I meni je pop u Rakovici trazio 10000 za oba deteta, ja mu dao 6000 cenkao se kao na buvljaku.

  • Anit

    26. mart 2017 | 12:31

    Popovi ne sluze Bogu nego sisaju ovce!

  • Dana

    26. mart 2017 | 12:31

    Verujem u Boga ali da popovi deru narod to je cinjenica.Cast malom broju izuzetaka.

    • 26. mart 2017 | 13:56

      @

      @Dana

      Kad se budes spremio za onaj svet naredi deci svojoj da ne zovu svestenike(ne popove,partizani).Ja volim partizane ali volim i nasu Svetu crkvu i njene sluge koji moraju da zive od neceg,ziv narod!!!

  • tanja

    26. mart 2017 | 12:30

    Informacija iz prve ruke. Patrijarsija je uvela obavezu svim crkvama u zemlji a posebno u inostranstvu kao i manastirima obavezu koliko godisnje moraju da izdvoje novca u centralnu kasu. Cifre su ogromne. Mnogi svestenici su u velikom problemu. Biznis im nije bas jaca strana, a nije ni u skladu sa duhovnim vrednostima.

    • 26. mart 2017 | 13:04

      Nikola

      @tanja

      Onda nek ide na gradjevinu

    • 26. mart 2017 | 13:31

      @

      @tanja

      Tanja objasni glupacima,toliko o poznavanju nekih stvari sto se svestenickog posla tice.Ljudi se muce i pate da prehrane porodice.Sta ste zinuli na svestenike a lopovi vam svaki sekund u dzepu...umire se radja samo jednom,ali registrujete auto itd svake godine...i sta cemo sad!???

    • 26. mart 2017 | 14:38

      Bobi

      @tanja

      Tacna informacija! Samo kad zavrse smenu izvade sav novac i obrate se svevisnjem da ce baciti novac uvis i da on zadrži deo za crkvu a sta padne na pod ide popu.

  • Bojan

    26. mart 2017 | 12:27

    I u Pozarevcu je 5000 dinara po detetu

  • Blade

    26. mart 2017 | 12:25

    Ne verujem ni crkvi ni njima.

  • Belogradjanin

    26. mart 2017 | 12:25

    Na vozdovcu ista prica dosao neki pop peric niko se vise ne vencava, ne krsti... kod njega predbracno nesto ne znam ni sta je 2000 din. krstimo decu u manastiru

  • KLM

    26. mart 2017 | 12:24

    Piiii žališ dati u crkvu jos kukas u medijima.....za to netreba zaliti novac krštenje je jednom u zivotu i po pravilu kum placa krštenje.....i ja imam dvoje dece i u mom kolubarskom kraju to kum placa i ne žali i ne cenjka se te stvari uopšte

    • 26. mart 2017 | 13:03

      V

      @KLM

      A sta ako nemam znaci li to da ne mogu da verujem u boga da nisam pravoslavni vernik nisam znao da se vera kupuje,a mislim i da se kupljena vera prodaje za veceru.

    • 26. mart 2017 | 13:05

      Nikola

      @KLM

      Zbog takvih kao ti i postoji mito

    • 26. mart 2017 | 13:09

      PiksiVa

      @KLM

      A sta ako covek nema a ti popovi svi imaju po par nekretnina i par automobila...samo ti daji i budi paganin

    • 26. mart 2017 | 13:23

      mima

      @KLM

      klm ti bas lupetas pa zar da platimo svoju veru i u ono sto verujemo

    • 26. mart 2017 | 13:40

      eci

      @KLM

      A sta ako kum nema?!Sta ti biras kuma po bogatstvu?Kakvo licemerstvo

    • 26. mart 2017 | 13:57

      @

      @KLM

      Svaka ti cast domacine..pozdrav

    • 26. mart 2017 | 14:18

      jugos

      @KLM

      Vi tamo birate samo kumove sa debelim novcanikom?

  • Uroš d'dorf

    26. mart 2017 | 12:23

    Odlična realna reklama!i posle se oitaju zašto prelaze u islam.

  • Gm

    26. mart 2017 | 12:22

    10000 za dvoje dece uopste nije mnogo. Samo trazis razlog da se razvlacis po novinama!

    • 26. mart 2017 | 14:22

      Marija 1939stud

      @Gm

      Kako za koga.Za nekoga je puno,a za nekoga malo.Naravno ovisi o primanjima.

  • Vuk

    26. mart 2017 | 12:21

    U Pozarevcu takodje postoji tarifa za krstenje. Roditelj placa 5000 a kum 2000.

  • Ajde pope

    26. mart 2017 | 12:17

    Sta je tu cudno, mom bratu trazi 100e za jedno dete. Pored naaeg grada ima jedan manastir u kojem je besplatno, ali ako odes tamo onds tvoj parohijski pop nece da dodje da ti sveti vodicu za slavu, uskrs itd.

  • Mlj1228

    26. mart 2017 | 12:14

    Nije to nista cudno. U jednom vecem selu u Sumadiji imalo je ,pre sedamnajest godina , dva popa . Za sahranu su naplacivali po sto maraka , i to su obavezno isli obojica . Posle takvih slucajeva , a ima i tezih , nasa crkva se pita sto ima sve manje vernika . Bilo bi mozda vise kad bi se sve parohije stavile pod strogom kontrolom , i kad bi pojedini vladike ziveli skromnije , sto bi drugima sluzilo za primer.

  • Miroslav

    26. mart 2017 | 12:13

    Skoro sam komentarisao prelazak cele porodice u islam. Tada sam rekao da se samo kod nas placa vera! Meni svestenik nije dosao da sveti vodicu za uskrs jer nisam hteo da mu dam kolko je trazio za arandjelovdan. Sto znaci da su lopovi i takvi mi netrebaju!!!

  • MickoMobile

    26. mart 2017 | 12:12

    Prošle godine sam kupio stan na Altini i želeo sam da ga osveštam kada sam uneo ikonu u kuću... kada je došao pop ispred zgrade pitao me je "spontano" da proveri da li mi je napomenuo da je osveštavanje stana 5000 dinara...?!?!? Nisam pristao jer je to čist bezobrazluk i cinizam jer nisam zvao da mi okreči stan nego da ga osvešta...!!! I posle se ljudi pitaju zašto se ljudi udaljavaju od crkve i Boga...

    • 26. mart 2017 | 13:28

      mima

      @MickoMobile

      mockomonile ne treba o se udaljavati od zbog takvih svestenika od vere svako mesto je sveto gde se pomolis bogu i ucinis dobro delo crkva sa necasnim svestenicima nam ni ne treba

    • 26. mart 2017 | 17:15

      ?

      @MickoMobile

      Imas za stan, a nemas 5000 din. za osvestavanje? Pa, to i nije neka cena ni za mene sto nemam para. Ne opravdavam popove, ali i mi smo cudan narod.

  • Какав имбецил

    26. mart 2017 | 12:12

    А да направиш фешту са печењем и тоном алкохола,да се сви ождерете,то ти не представља проблем...само вам је тешко дати цркви новац,за баханалије се увек има...СРАМ ВАС БИЛО!

    • 26. mart 2017 | 13:02

      ka

      @Какав имбецил

      Nemas ti pojma o cemu covek prica.

    • 26. mart 2017 | 13:18

      Vernica

      @Какав имбецил

      Ma dok je ovakvih kao ti popovi ce da pljackaju i rade sta hoce.... Zadrzi misljenje za sebe...pa ovce su za sisanje.

    • 26. mart 2017 | 13:19

      Danas

      @Какав имбецил

      Svaka cast za komentar. Zalosno je , kako komentarisemo o nasoj Crkvi i svestenim licima . Svestena lica zavrsavaju skolu , to je posao . Od cega oni i njihove porodice da zive ? Kako Crkve da se odrzavaju , ako nemaju prihoda ? Toliko smo jadni i bijedni , tako lako gazimo po svemu Svetom ? Ljudi bolje je ne davati , nego zaliti za novcem koje ste dali za Crkvene obrede !

    • 26. mart 2017 | 14:03

      @

      @Какав имбецил

      Bravo,poenta price..pozdravljam te mnogo

    • 26. mart 2017 | 14:15

      Milojica

      @Какав имбецил

      Ne daješ prilog crkvi nego popu POPU

  • Realan

    26. mart 2017 | 12:09

    Ne razumem ovu pricu. Pa svuda je tako. Vencanje,krstenje,sahrane. Cast izuzecima,to je oko 2%.

    • 26. mart 2017 | 12:20

      Lols

      @Realan

      E bas sam to htela da kazem,ne znam cemu cudjenje kada je to skoro svuda tako

    • 26. mart 2017 | 12:40

      Vlada

      @Realan

      Sta ne razumes nije svuda tako mnogi mnogi normalni svestenici taj sveti cin ne naplacuju to je bogohuljenje.

    • 26. mart 2017 | 14:17

      Milojica

      @Realan

      Zašto onda ne postoji cenovnik jedinstveni A prihod od crkvene zemlje

  • NS

    26. mart 2017 | 12:09

    Dobro jutro Kolumbo!

  • DOSIJE X

    26. mart 2017 | 12:07

    Ja sam platio 100€

  • sharanko

    26. mart 2017 | 12:06

    I popovi preuzeli taktiku lekara!

  • Niki

    26. mart 2017 | 12:04

    Sve po gradu naplacuju od vencanja,krstenja,sahrana i svih pomena,cetrdeset dana,pola godine,godina,ima retkih koji nece da naplate i vrlo malo ih je a ima i onih kojima kada kazete da nemate oni se cenkaju!!!Zalosno ali je tako i cast izuzecima koji su retki!Nama jedan svestenik koji je dosao kao novi u nasu parohiju u Mirjevu nije dolazio da sveti vodicu za slavu jer mu je bilo malo para a pre njega svestenik i sada ovaj novi su divni i da popricaju i sve sto te interesuje i problem ako imas tu su da pokusaju da rese i odg.ali pre svega su normalni i divni ljudi ali malo je takvih!!!

    • 26. mart 2017 | 12:33

      D

      @Niki

      A mislite da po selima ne naplaćuju?!Tamo je tarifa još veća,plus za svaki parastos osim para dobije i "kesu".

  • Maksim

    26. mart 2017 | 12:03

    Strasno je ko se sve danas zove svestenik!!!

  • Sasa

    26. mart 2017 | 12:00

    Lopovo i popovi i hodje i svestenici cast izuzecima. Npr Sarajevo mladi momci popici voze djipove corse skupa auta obuceni kao cvjetovi garderoba markirana odakle brate znamo ali se pravimo budale.

  • Bojan

    26. mart 2017 | 11:58

    Pa sta je tu cudno meni su za krstenje sina uzeli 50 eura i trebao je pop iz moje patrijarsije da ga krsti u manastiru Sveti Jovan na Kosovu.Medjutim kada je trebalo da se obavi krstenje pop se nije pojavio pa ga je krstio iguman istog manastira besplatno.Pitao sam posle krstenja koliko trebam platiti rekao mi je da cenovnik ne postoji,a ako zelim da dam dobrovoljni prilog to mogu uraditi ali se uzimaju moji licni podaci nasta sam ja vrlo rado pristao.Dao prilog i zapisano u svesci ko koliko i zasto.

  • Ivana

    26. mart 2017 | 11:57

    Ja sam platila krstenje deteta 5.000 din u crkvi Aleksandar Nevski u Bgd. Miskila sam to toliko kosta u svim crkvama ali izgleda da sam bila u zabludi. Nisam znala da svaki pop ima svoju tarifu. Razocarana sam. Neka je boje dete zivo i zdravo , a njima neka je da cast.

  • Алексей Ботов

    26. mart 2017 | 11:56

    Ne znam zašto se žali ovaj čovek? Niko ga ne tera da krsti decu. On bi da bude vernik a da ništa ne plati. To ne može. Sve ima svoju cenu, pa i vera. Podrška svešteniku koji mu je tražio novac, jer od tog novca će sigurno biti izgradjena nova crkva.

    • 26. mart 2017 | 12:31

      Psiholog

      @Алексей Ботов

      O cemu ti pricas cove e,dali si normalan majke ti !

    • 26. mart 2017 | 12:35

      Maya

      @Алексей Ботов

      Boze mili cujes li ti sebe. Nekada su se krstili u reci bez icega dovoljna je bila dobra volja i nista vise. Ovo danas je postalo strasno. Niko nista ne radi bez novcane nadoknade ... zato nam je i ovako.

    • 26. mart 2017 | 12:46

      Sasa

      @Алексей Ботов

      Ha ha ha hoce izgradit ce od gline.

    • 26. mart 2017 | 13:04

      ka

      @Алексей Ботов

      Mora da si ti taj svestenik

    • 26. mart 2017 | 13:32

      mima

      @Алексей Ботов

      nigde na zemaljskoj kugli ne placa se vera u boga

  • Mima

    26. mart 2017 | 11:56

    Klasična pljačka.Oduvek je bilo da daš dobrovoljni prilog za crkvu.Neka mi Bog iprosti,ali to su takve lopuže,da je to strašno.Naravno da ima i časnih.Meni je tražio da mi osvešta stan,50 evra!Naravno da sam odbila,i pozvala sveštenika koji mi je prijatelj.Takodje sam se uverila, kad neko umre da dodju na pola sata,oderu čoveka, koji ne pita šta košta, jer je u žalosti.

  • Vlada

    26. mart 2017 | 11:54

    Ima mnogo takvih primer , moja sestra je platila krstenje dece u crkvi na staroj Bezaniji dok ja nisa nisam platio u crkvi u Vojvode Stepe vec sam dao prilog crkvi nakon svetog cina svaka cast svakom postenom duhovniku za one druge nemam komentar.

  • Joca

    26. mart 2017 | 11:54

    Da tako je maš prošli sveštenik je imao svoju tarifu ali sad je drugi došao i kad sveti vodicu koliko mu daš dok u susednom selu gde sam rođena ima svoju tarifu naplaćuje neku članarinu tako da jada dođe da sveti vodicu evo sada za uskrs spremi 1200 ako nemaš upiše te da duguješ .strašno i oni božji ljudi ,

  • Baki

    26. mart 2017 | 11:53

    Svi su isti neboj se taj se zgrozijo zato sto si mu rekao,da mu nisi rekao nego da si mu ponudio nebi tih odbio sigurno,nikad vise vjernika a manje vjere popovi i svestenici prave orgije drogiraju se ljudi ih zaticu po crkvama u pijanom stanju znaci strasno.

  • Nela

    26. mart 2017 | 11:50

    Tako i ja za vencanje, u Titelu je 6000 plus da castis( to su naglasili) a u Perlezu je 7000. Dok je u Ralji koliko das. A u Sopotu je 100€... Strasno....

  • Djoka

    26. mart 2017 | 11:50

    To je jos i jeftino.Kod nas u Radujevcu opstina Negotin izmedju 100-150€ pa kolko se kome zalpmi i to samo u eurima.

  • Vesna

    26. mart 2017 | 11:49

    Ugledali se na katoličku braću.Najbogatiji ljudi u našem gradu su upravo sveštenici.

  • Miodrag

    26. mart 2017 | 11:49

    Nije onda ni čudo s pojedini prelaze u islam.

  • Marko

    26. mart 2017 | 11:48

    Ma nije moguce, ne bi on to

  • Otac

    26. mart 2017 | 11:48

    Ozbiljna mafija!

  • Beba

    26. mart 2017 | 11:47

    Starije dete nam je krsteno a mladje ne . On ima 9 godina , i kada smo hteli da ga krstimo svestenik nam je trazio 7ooo dinara , otisli smo do jednog manastira blizu grada tamo su nam rekli iznajmljivanje njihovih prostorija u tu svrhu kosta 2ooo dinara prisustvo naseg svestenika obavezno i koliko nam je on trazio . I mladje dete jos nije krsteno .

  • Konacno

    26. mart 2017 | 11:46

    Nije to nista za popa Milorada,zna taj mnogo vise da trazi.

  • Bojan

    26. mart 2017 | 11:45

    Svratite malo u Posavinu u Republici Srpskoj, pa da vidite šta su tarife kod sveštenika, ovih 10 000 din će vam biti smiješna cifra nakon toga... Pozdrav

  • ...

    26. mart 2017 | 11:44

    Ne postoji tarifa za placanje u crkvi sve je besplatno ti svestenici samo iskoriscavaju svoj polozaj i po me i bi to trebali da kaznjavaju .

  • Metohija

    26. mart 2017 | 11:43

    Meni je tražio 15000 din i dobio je od moga oca pošto ja nisam hteo da platim. Crkva Petra i Pavla na Topčideru.

  • Cika Velja

    26. mart 2017 | 11:42

    Ima pravo Putin kad hoce da zabrani rad Jehovinih Svedoka??? Oni znaju gde u Bibliji pise ono:Posto ste dobili,po to i dajte...! A jos i zive po tom nacelu,a ovolike pare za krstenje traziti coveku...? To mora da je neka Trampova biznis klasa "hriscanstva"!!!

    • 26. mart 2017 | 12:48

      sashahamlet

      @Cika Velja

      Pravi citat je "Badava ste dobili,badava i dajte" (Matej 10:8),znači nema nikakvog opravdanja za bilo kakvu tarifu u crkvi i kraj.

  • 24.03.1999. Децу вам нећу опростити

    26. mart 2017 | 11:41

    Катасрофа

  • Maja

    26. mart 2017 | 11:40

    Mi smo za krstenje cerke dali na Dorcolu u crkvi 5000 din. Sto po njima znaci dvoje dece 10.000 din. Strasno

  • Cica

    26. mart 2017 | 11:40

    Gde su pravi sveštenici krštenje se ne plaća , vrlo retko to sad ima, svi traze pare.Pre deset godina u Novoj Varosi i Prijepolju Filaret, cija je parohija, cena krstenja bila je 50 evra.Kriminal ! Otišli smo u manastir Ostrog , tu cene nema, besplatno, i danas je tako.Te bagre ne treba u kucu puštati. Svi voze jake limuzine , koje menjaku dva puta godisnje po troje i vise dece, a narod glup.Veruj u Boga, ne učini ništa loše, to je jače od kvazi popova.

  • Cicija

    26. mart 2017 | 11:40

    Mora da imas ti neki biznis kojim klepas ljude cim ti zao da za svoju decu platis ....

  • Mire

    26. mart 2017 | 11:38

    Slicna situacija je u Becu , pitao sam svestenika posle krstenja koliko kosta on mi je rekao 50 evra je mizerno 150 je puno pa vidite sami aludirajuci na 100 evra koje sam ja dao ali vise u tu crkvu u trecem Beckom okrugu nisam odlazio , to je kada imate svestenika takvog kome je samo novac u glavi , takvim stavom svestenika dolazi do revolta ljudi i udaljavanja od crkve .

  • Brat

    26. mart 2017 | 11:37

    U svakom žitu, nađe se zrno kukolja kome nije tu mesto.

  • Nikica

    26. mart 2017 | 11:37

    Napravili su biznis od crkve... Sram ih bilo,krstenja trebaju da budu besplatna,pa valjda imamo problem sa smanjenjem stanovnistva,a crkva treba da pomogne koliko je do nje da se taj trend promeni,a ne da dere ljude....Crkva i vera su nesto drugo a ovi popovi(ne kazem za sve naravno) su sramota za celu naciju.

  • Baby

    26. mart 2017 | 11:35

    Dobro si ti prošao sa cifrom oko 10000, da su ti popovi iz Šabačko valjevske eparhije ne bi ti od cifre znao ni put do kuce .. No naravno ima izuzetaka i njima kapa dole za njihov pošten rad.

  • Delija cg

    26. mart 2017 | 11:34

    I popova kao i ljudi ima svakakvih .. ali što se tiče SPC kod nas u Crnoj Gori ne postoje tarife nikakve.. sveštenik dođe odradi svoje na tebi je dal ćeš i koliko da mu platiš.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA