LJUDI, OGLUVESMO: RRA traži smanjenje jačine tona za vreme reklama

U saopštenju RRA se navodi da su se građani žalili da je posebno jak ton za vreme trajanja reklamnih blokova, te da je zahtev te agencije da se utvrdi koja je razlika u jačini tona tokom reklamnih blokova u odnosu na preostali programski sadržaj

  • 0

Republička radio-difuzna agencija saopštila je danas da je, povodom žalbi građana u vezi sa neadekvatnom jačinom tona u prijemu TV signala, poslala Republičkoj agenciji za elektronske komunikacije (RATEL) zahtev za merenje jačine tona kod emitera sa nacionalnim pokrivanjem i na teritoriji Beograda.

U saopštenju RRA se navodi da su se građani žalili da je posebno jak ton za vreme trajanja reklamnih blokova, te da je zahtev te agencije da se utvrdi koja je razlika u jačini tona tokom reklamnih blokova u odnosu na preostali programski sadržaj.

Prema merenju RATEL-a, utvrđeno je da je gotovo kod svih nacionalnih emitera i TV emitera sa područja Beograda jačina tona tokom reklamnih blokova veća u odnosu na ostali deo programa, a da je ukupna dozvoljena jačina tona (±50kHz) u pojedinim slučajevima premašena i za 30 odsto.

Merenjem su, kako se dodaje, obuhvaćeni programi dva javna servisa - TV RTS 1, TV RTS 2, nacionalnih emitera - TV Avala, TV Prva, TV B92, TV Pink, TV Happy, i dva beogradska emitera - TV Studio B i TV Metropolis.

RATEL je, dodaje se u saopštenju, naložio da se u najkraćem roku otklone uočene nepravilnosti.

(I. M. / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA