DIREKTOR GSP: Prihvatio bih da cena karte bude 20 do 30 dinara, ali da je svi putnici plaćaju

- Rado bi prihvatio pilot projekat da mesec dana svi korisnici GSP-a plaćaju kartu po nižoj ceni. Ali uvek je problem što se ljudi toga ne pridržavaju, zato je situacija takava kakva jeste - kaže direktor gradskog prevoznika Željko Milković

  • 33

Rezultati brojanja putnika pokazali su da više od 2,5 miliona ljudi uđe u vozila gradskog prevoza svakog radnog dana. Istraživanje je pokazalo da se autobusom svakoga dana vozi 83 odsto putnika, tramvajem 8,81 odsto, a trolejbusom svega 5,92 odsto korisnika GSP-a.

Uprkos ogromnom broju putnika, ovo preduzeće je na gubitku, piše "Blic".

- Kada bi svi plaćali kartu, ne bi bilo potrebe da grad dotira bilo koji dinar. Sva sredstva bi se dobijala od karata, a to bi značilo i nova i čistija vozila. Sva naša vozila su ispravna, ali su stara - rekao je Željko Milković, direktor GSP, gostujući na RTS-u.

On je rekao da bi rado prihvatio da cena karata prevoza bude između 20 i 30 dinara, ali u slučaju da svi putnici kartu i plate.

- Rado bi prihvatio pilot projekat da mesec dana svi korisnici GSP-a plaćaju kartu po nižoj ceni. Ali uvek je problem što se ljudi toga ne pridržavaju, zato je situacija takava kakva jeste - kaže Milković.

Foto: Tanjug/Sava Radovanović Foto: Tanjug/Sava Radovanović

Milković kaže da nema straha da će tramvajski saobraćaj biti ukinut iako je istraživanje pokazalo da je iskorišćenost ovog vida prevoza svega 17 odsto.

- To jeste nizak procenat, a mislim da je stvarno i niži od toga. Preko 20 godina niko nije ispitivao tržište. Imamo veliki problem da na ključnim saobraćajnicama imamo i tramvaj i autobus. To je glupost. Tramvaj ima više prednosti, jer ne zagađuje životnu sredinu za razliku od autobusa. Autobusi bi trebalo samo da opslužuju tramvajske linije, da putnike prevoze do prvih tramvajskih stanica i da se onda oni prebacuju u njih - objasnio je direktor GSP-a.

On je dodao da će elektrosaobraćaj biti okosnica prevoza u Beogradu, kao i da će uskoro početi nova organizacija autobuskih linija.

GSP, Džeparoši, Lopov   Foto: Telegraf GSP, Džeparoši, LopovFoto: Telegraf

- Imamo tri linije koje prevoze 200.000 putnika. One moraju da se rasterete i to će biti rešeno do kraja godine. Uskoro ćemo organizovati sastanke sa Direkcijom, Sekreterijatom za saobraćaj i Saobraćajnim fakultetom o tome kako ćemo reorganizovati linije. Može se desiti da pojedine linije budu ukinute, jer nema smisla da postoje ako u toku dana prevoze svega 100 putnika - rekao je on.

(Telegraf.rs / Blic)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Kiza rs

    13. april 2015 | 23:20

    Realna cena 20din pa ko nema da ga putnici licno izbace iz vozila.

  • TrifkeBG

    13. april 2015 | 23:23

    Konacno bi mi u tom slucaju bilo zadovoljstvo da platim kartu, a ne da pokusavam da se svercujem kao svaki put, jer definitivno stojim iza toga da je trenutni sistem skup, neadekvatan i los!

  • ▶zeMunKa◀

    14. april 2015 | 00:44

    Pa kralju pusti na mesec dana test fazu sa tom cenom karte!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA