SJAJNA VEST: Tramvaji u Beogradu više neće stajati na crvenom!

Posle dobijenih rezultata nakon brojanja putnika koji su pokazali da žitelji glavnog grada najviše putuju autobusima, dok je iskorišćenost tramvaja tek 17 odsto, nadležni su odlučili da "ubrzaju" tramvaje

  • 14

Neiskorišćenost tramvajskog kapaciteta, naročito na Novom Beogradu, biće prošlost za šest meseci, jer tramvaji više neće stajati kada je upaljeno crveno svetlo na semaforu.

Bahati vozač se parkirao na šinama u Beogradu! Stigla ga je kazna posle 16 minuta!

Prema rečima Uglješe Mitrovića, sekretara za javni prevoz, rešenje je u pametnim semaforima.

- Istina je da postoji velika neiskorišćenost tramvaja, pogotovo onih koji saobraćaju na Novom Beogradu. Za razliku od autobusa oni su spori jer staju na svakom semaforu, stajalištima, a potrebno je i vreme da putnici uđu i izađu iz vozila. Zato se sugrađani odlučuju za autobuse - kaže Mitrović.

U Sekreatrijatu za javni prevoz dodaju da će do jeseni senzori biti ugrađeni na semaforima duž Jurija Gagarina.  A od jeseni, kada se očekuje da će proći javna nabavka, u planu je postavljanje senzora na semaforima duž svih saobraćajnica kojima voze tramvaji.

Foto: Youtube/Милош Смиљкић Foto: Youtube/Милош Смиљкић

- Rešenje za ubrzanje tramvaja je postavljanje senzora, kao kod Veterinarskog fakulteta. U pregovorima smo sa Sekretarijatom za saobraćaj, a ideja je da se na svim saobraćajnicama gde saobraćaju tramavaji postave semafori sa senzorima, koji bi se otvarali pri nailasku tramvaja - objašnjava on.

Studija brojanja putnika pokazala je da je od deset linija koje dnevno prevezu najviše putnika, samo jedna tramvajska, i to "sedmica" koja saobraća od Novog Beograda do Ustaničke ulice. Dužina tramvajske pruge u Beogradu je 55 kilometara, a od toga je rekonstruisano oko 60 odsto.

Predstoji uređenje šina u Ruzveltovoj, Karađorđevoj, Cara Dušana, Džordža Vašingtona, Kraljice Marije, na Trgu Slavija, kao i u Bulevaru oslobođenja do Veterinarskog fakulteta, Bulevaru kralja Aleksandra - od Gospodara Vučića do okretnice u Ustaničkoj.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

GSP "Beograd" u dnevnom saobraćaju ima 125 linija na kojima saobraćaju autobusi, sedam na kojima voze trolejbusi i 10 tramvajskih linija. Osim što tramvaji pokrivaju više linija nego trolejbusi, imaju i širu mrežu. Dužina trolejbuskih linija je 55,8 kilometara, dok je tramvajskih duplo duža - 114,2 kilometra.

Posle dobijenih rezultata nakon brojanja putnika koji su pokazali da žitelji glavnog grada najviše putuju autobusima, dok je iskorišćenost tramvaja tek 17 odsto, nadležni su odlučili da "ubrzaju" tramvaje, pišu Večernje novosti.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • hmm

    26. februar 2017 | 11:14

    Hahaha al ce da bude lupanja i karambola! Nasi vozaci, "smekeri", kad jako zure cesto voze sinama jer im se moze, mnogo su opasni, e jedva cekam da krenu da ih lupaju tramvaji

  • Flojd

    26. februar 2017 | 12:11

    A ce bude krljanja po Bg...pa bice vise zastoja zbog karambola nego stajanja na semaforma.U ostalom koji autobsi ne staju na stajalistima i semaforima???Pa gde ce onda stajati tramvaji,na prvoj i poslednjoj?Nece imati vrata nego ce se uskakati i iskakati u voznji?Da bi se postigla brzina?Glupost da nema dalje....

  • Srđan

    27. februar 2017 | 07:54

    Hehehe... ovo je hrabro, jer kako voze ljudi po Beogradu trebalo bi da umesto semafora postavljaju rampe. 90% vozaca ne zna pravila saobraćaja

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA