Kupiš samo jednu stvar, dođeš kući i vidiš račun, pa shvatiš da su ti naplatili mnogo više: Postoji rešenje kako da vratite pare

U poznatim trgovinskim lancima, kažu da imaju rešenje za takve situacije jer njihova poslovna politika nalaže da je kupac uvek u pravu

Komentari

  • čarls bronson

    9. februar 2018 | 19:49

    Meni su pre dve godine u Maksiju , dva Winstona , par levačke i litarsko pivo naplatili 8.200,oo umesto 820,oo RSD . Kada sam primetio nakon nekoliko dana , tražiše mi račun , slip što nemam običaj da uzimam . Na kraju smo, posle 20 dana , upoređivali moj mesečni izveštaj i njihovu kontrolnu traku od toga dana i nekeko prihvatiše prigovor , a sve je moglo jednostavnije . Inače u mnogim marketima ne skinu cene od prethodne akcije i kada dođeš na kasu izračuna ti više nego po istaknutim cenama . Kažu da nisu stigli da promene .

    • 10. februar 2018 | 13:24

      Oleg

      @čarls bronson

      Zakon o zastiti potrosaca kaze da platis cenu koja je na artiklu a ne na kasi.

  • Dzoni Granata

    8. februar 2018 | 20:15

    To se desava, a desava se i da se isto tako prokuca 1komad a uzme se tri, ali tad se niko ne vraca! A trgovci za koje pare rade, dobro da ista i prokucaju.

  • Beti

    8. februar 2018 | 19:44

    Meni se cesto desava da ispod proizvoda pise jedna cena a kad dodem na kasu cena je daleko veca. I kad im ukazem na to kasirka ili radnica odu do pulta i skinu cenu.

    • 10. februar 2018 | 13:05

      Oleg

      @Beti

      Po zakonu o zastiti potrosaca duzan si da platis cenu koja je bila na artiklu a ne u kasi.

    • 10. februar 2018 | 13:25

      Oleg

      @Beti

      P zakonu placas cenu koja je na artiklu a ne u kasi

  • Dia

    8. februar 2018 | 17:12

    Dajte mi kasu na jedan dan i biću bogat!!! Izreka koju trgovci vole!!!!!!!

  • Ђура

    8. februar 2018 | 16:34

    Тежак је посао касирице,свако се на њих истреса.Па и ако је грешка није намерно,мисле да ће се обогатити.Касири не могу да наплате више јер већ дуго постоји фискална каса.Мажда случајно нису променули цену на нивелацији,а то је често јер не могу да постигну због мањка запослених.Иначе су бедно плаћени.

    • 9. februar 2018 | 18:22

      Ivañ

      @Ђура

      Kakav tezak posao u maxiju jedva cekaju da budu na kasi nemas pojma koliko viska buds na jednoj kasi I kasirka to u ddep na kraju smene,onaj 2,3,5 dinara puts 1000 musterija pa vidii koliko he to.

  • Zoran

    8. februar 2018 | 14:46

    Svaki zanat zlatan trgovina blagosovena

  • Losmi

    8. februar 2018 | 14:45

    Mene kad "SKRATE",VRATIM SE I UZMEM ONO STO MI JE KUCANO,AKO PRAVE PROBLEM,KAZES DA AKO SE VIDI NA KAMERI DA SU KUCALI DUPLO IDES U INSPEKCIJU PA CE MNOGO VISE DA PLATE....

  • Zoka

    8. februar 2018 | 14:38

    A jeli vam se desilo davam otkucaju neki artikal koji se nalazi pored kase,svasta oni rade..?

    • 8. februar 2018 | 20:12

      Dzoni Granata

      @Zoka

      A da li vam se desilo da vam je nesto dato a nije prokucano?!

  • Mimi

    8. februar 2018 | 14:24

    Kupila sam kolutiće lignji po ceni od 558 din po kg. Kad sam došla kući i počela da ih przim, a ono neka smesa koja se radpadala u ruci pre nego što sam ih i stavila u tavu. Pošto je profavnica udaljena svega dvadesetak metara vratila sam se i ponela račun( roba kupljena pola sata pre) i lignje pečene(?) I ostatak i pitala šeficu šta je ovo. Kako su me samo napale. Te šta hoću za te pare, te tako izgledaju kolutići, jer se lignje samelju pa se prave kolutići(?). Pokazala sam račun ostavila im lignje i trazila pare. Šefica je vikala na mene da ona ne zna šta da radi sa tim lignjama. Rekla sam da pojede pošto su jeftine, a i tako se prave. Kad sam rekla da ću zvati i sačekati inspekciju vratili su mi novac i uzeli račun i lignje. Kakav bezobrazluk od osoblja.

    • 9. februar 2018 | 16:14

      Iva

      @Mimi

      Pa zovi inspekciju onom ko pravi lignje a ne trgovcima, sta su ti oni krivi, nepakuju oni i neprave proizvode samo prodaju, isfrustrirane musterije, neuticu oni na kvalitet robe

  • Ana

    8. februar 2018 | 13:58

    A koje u pravu dobije

  • Branko

    8. februar 2018 | 13:49

    Ruzna vremena dosla za trgovce.Poceli ljudi da se bune za svasta.A baksisa ni u prici.Nekad je trgovac bio jaci od direktora.Prokleti kapitalizam.

    • 8. februar 2018 | 14:59

      Влајко

      @Branko

      Бакшиш и не треба, није кафана.

  • Toni

    8. februar 2018 | 13:48

    A ko ce platit vreme provedeno o d prodavnice do kuce i nazad a jos i tamo vas ne cekaju oberucke....a niste jedini .pa tako narod odustne naj bolji nacin je se preko medija tvit face itd..objavljivati spustiti reiting prodavnice .pa ce malo vise paziti na POTROSACE (nismo bre ovce)......

  • Nada

    8. februar 2018 | 13:45

    Moja snaja i sin su imali problem oko vraćanja kusura u maxi-marketu kod Cvetkove pijace. Naime račun im je bio1545rsd,dali su novčnicu od2000rsd. Kasirica ih ne pitala dali imaju 550,jer nema da im vrati kusur,dali joj,ona im vraća 5rsd. Kada su je upozorili,stopirala kasu da proveri,naravno kasa se slagala. Da nije bilo kamere nebi mogli da dokažu da ih je pokrala. Verujte i to teškom mukom su povratili novac. Eto,zato četvore oči!!😮

    • 8. februar 2018 | 16:44

      Branko

      @Nada

      Greske se desavaju nemora znaciti odmah da je kradja.

  • BASA

    8. februar 2018 | 13:28

    Verovatno taj odnos prema potrosacima ima i Evropska Unija , cim lanci trgovinski samoposluga , tako rade i uvek je kupac kriv , ne cita , nije prijavio na vreme itd ! A sve vreme nas svesno potkradaju !Kome da se obratimo , a da ne budemo , krivi , optuzeni ?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA