Kupiš samo jednu stvar, dođeš kući i vidiš račun, pa shvatiš da su ti naplatili mnogo više: Postoji rešenje kako da vratite pare

U poznatim trgovinskim lancima, kažu da imaju rešenje za takve situacije jer njihova poslovna politika nalaže da je kupac uvek u pravu

  • 24

Sigurno vam se bar jednom desilo da dođete na kasu i da, bilo vi, bilo kasirka, primetite da je neki artikal na računu otkucan više puta, iako ste uzeli samo jedan komad. Na licu mesta nije teško dokazati čega ste koliko kupili, ali šta ako dođete kući, pa tek onda shvatite da u novčaniku imate manje para nego što ste mislili?!

OPREZ! Trgovci i poizvođači brišu, grebu i prelepljuju rokove trajanja, inspekcije nemoćne

Praksa pokazuje da se takve situacije neretko završe svađom, jer kasirka neće da prizna grešku i ne želi da snosi troškove, ili dobijete novac, ali uz dosta strpljenja i ubeđivanja.

Prema rečima Gorana Papovića, iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije, kada potrošač primeti grešku na računu van radnje, tad je već jako teško da dokaže koliko je zapravo nečega kupio.

Foto: Medija centar Beograd

- U tom slučaju može samo da prijavi tržišnoj inspekciji, ali bez prekršajnog naloga ništa ne može da uradi. Ako prevaru niste primetili na licu mesta, drugačije ne možete da dokažete da nešto niste kupili - konstatuje Papović.

Međutim, u poznatim trgovinskim lancima, kažu da imaju rešenje za takve situacije jer njihova poslovna politika nalaže da je kupac uvek u pravu.

U jednom od naših najvećih lanaca ne isključuju da imaju takvih situacija jer u "brzini sve može da se desi".

- Ako kupac primeti na licu mesta grešku u računu, prepravlja se račun, zaposleni popunjava interni formular i vraća kupcu novac na licu mesta. Onaj ko tek kod kuće primeti da je neku robu platio više puta, treba da se vrati u prodavnicu i zajedno sa poslovođom pregleda kameru i ako se pokaže da je u pravu, novac mu bude vraćen - kažu iz tog trgovinskog lanca.

Foto-ilustracija: Profimedia/Wavebreak

Kod drugog lanca marketa, ništa manje zastupljenog u našoj zemlji, procedura je malo jednostavnija jer ne zahteva vreme da se kamera pregleda.

- Naša kompanija dnevno ima nekoliko stotina hiljada kupaca. I pored tolikog broja potrošača ovakve situacije su ispod nivoa statističke greške. Kada kupac ili trgovac grešku primete prilikom plaćanja, na kasi, onda se odmah radi ispravka računa. Ukoliko kupac grešku primeti kada izađe iz objekta, onda je potrebno da u prodavnici, na info pultu, popuni jedan formular i odmah dobija povrat novca.

Kakva ste vi iskustva imali u ovakvim situacijama? Da li je bilo kao što kažu "veliki trgovci" ili ste ipak morali da se "preznojite" da dokažete svoje?

Daljinac

(S.Vasić)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nada

    8. februar 2018 | 13:45

    Moja snaja i sin su imali problem oko vraćanja kusura u maxi-marketu kod Cvetkove pijace. Naime račun im je bio1545rsd,dali su novčnicu od2000rsd. Kasirica ih ne pitala dali imaju 550,jer nema da im vrati kusur,dali joj,ona im vraća 5rsd. Kada su je upozorili,stopirala kasu da proveri,naravno kasa se slagala. Da nije bilo kamere nebi mogli da dokažu da ih je pokrala. Verujte i to teškom mukom su povratili novac. Eto,zato četvore oči!!😮

  • Beti

    8. februar 2018 | 19:44

    Meni se cesto desava da ispod proizvoda pise jedna cena a kad dodem na kasu cena je daleko veca. I kad im ukazem na to kasirka ili radnica odu do pulta i skinu cenu.

  • Dzoni Granata

    8. februar 2018 | 20:15

    To se desava, a desava se i da se isto tako prokuca 1komad a uzme se tri, ali tad se niko ne vraca! A trgovci za koje pare rade, dobro da ista i prokucaju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA