0

Velika analiza naslova u medijima: Koja ličnost, koji klub, a koji grad se najviše spominju u srpskoj štampi?

Analizirano je ukupno 331.799 naslova u medijima

Pojmovi koji beleže najveći porast pominjanja u naslovima izdanja dnevnih štampanih medija u Srbiji u 2017. godini u odnosu na prošlu godinu su reči - Ramuš Haradinaj, Ana Brnabić, deca, loše, Zvezda, Saša Janković, štednja i Dragan Djilas, saopštila je danas kompanija "Ninamedia".

Gardijan redizajnirao internet i štampano izdanje

Kako je naveo Sektor za analizu medijskih sadržaja, u odnosu na 2016. godinu pojmovi koji beleže najveći pad u broju pominjanja su DS, vaterpolo, DSS, Barak Obama, Bosna i Hercegovina i Bojan Pajtić.

Foto: AP/Tanjug

Najčešće pominjani u kategoriji ličnosti su: Aleksandar Vučić - 3.635 puta, Donald Tramp - 2.071 i Vladimir Putin - 1.276 puta.

U oblasti politike najčešće pominjane reči su država (2.020 puta), predsednik (1.356 puta) i SNS (729 puta), dok kada je reč o ekonomiji najčešće su korišćene reči milion (3.349 puta), evro (2.479 puta) i reč dinar koja je pomenuta 2.073 puta.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

SRBIJA, BEOGRAD, EVROPA

Oblast geopolitike beleži najčešće pominjanje reči Srbija (14.858 puta), Beograd (6.516 puta) i Evropa (2.349 puta), dok su u sportu najčešće korišćeni pojmovi Zvezda (3.470 puta), Partizan (2.319 puta) i Novak Djoković, koji je u naslovima pomenut 1.814 puta. U ostalim kategorijama najčešće su pominjana deca (2.677 puta), ubistvo (2.105 puta) i hapšenje (1.853 puta).

SRBIJA, BEOGRAD, MILION

Najčešća reč koju su u osnovnom obliku mediji koristili u naslovima tekstova je "Srbija" sa preko 18.000 pojavljivanja ili 25 odsto više nego u 2016, dok je sledeća najviše korišćena reč "Beograd" 7.626 puta što je sedam odsto više pojavljivanja nego u 2016, a "Milion" je treća reč prema učestalosti ponavljanja sa 3.349 pominjanja.

Foto: Profimedia

Sektor za analize medijskih sadržaja kompanije "Ninamedia" analizirao je ukupno 331.799 naslova u medijima - Alo, Blic, Danas, Dnevnik, Informer, Kurir, Politika, Sportski žurnal, Srpski telegraf i Večernje novosti.

VIDEO Pogledajte rezultata ankete u kojoj smo pitali Beograđane na koji način se informišu.

Daljinac

(Telegraf.rs / Beta)

Tagovi: Crvena Zvezda, Deca, Dnevne novine, Pojmovi, Porast, Štampani mediji, Štednja

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Finalni razgovori za preostalo parče nacionalnog etra: Dodela "Avaline" frekvencije na jesen

#kaktus2018: Festivali su ogledala i ubrzani kursevi rasta

Srbi svakog dana vide 2.362 reklame

Srušila se mreža i signal HRT-a, ugašeni svi programi

RTS napravio grešku tokom uključenja iz Vašingtona, svi su gledali u gornji desni ugao ekrana (FOTO)

Klif Ričard dobio slučaj protiv BBC-ja: Medijska kuća mora da plati dodatne troškove od 850.000 funti

Vruća jesen na kanalima FOX Networks Group-e

Povratak televizije otvorenih očiju na medijskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Prva srpska reklama trajala je 7 minuta i podrhtavala je: Emitovana je u biskopima kao čudo, a snimljena je pre 92 godine (VIDEO)

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)

Prvi sastanak predstavnika medija i premijerke Srbije: Nova medijska strategija u planu (FOTO)

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj (FOTO)

Vreme je da se menja slika o ženama u medijima: Nažalost, mnogo su važniji dekoltei, nego ono što govorimo

Asocijacija medija traži da se u roku od 10 dana ponovo formiraju komisije za sufinansiranje medijskih sadržaja

Prošle godine je ubijeno 66 novinara, u Srbiji je napadnuto 92, a danas je Dan slobode medija

Reporteri bez granica objavili mnogo jak spot protiv lažnih vesti (FOTO) (VIDEO)

Ombudsman: Od početka godine 30 napada na novinare

Medijska strategija gotova do kraja godine? (FOTO)

Na Direct Media akademiji Jonas Kjelberg, jedan od osnivača Skajpa, govori: Kako je biti deo revolucionarne ideje

Počinje obračun sa lažnim vestima: Evropa hoće da iskoreni fake news na online platformama (VIDEO)

Karić želi nacionalnu frekvenciju: Srbija je puna Tijanića

4 televizije u borbi za nacionalnu frekvenciju: Mesto upražnjeno već pet godina

Brnabić: Ne krećemo od nule u izradi medijske strategije

Željko Mitrović doneo važne odluke o budućnosti Pinka

I Karići hoće nacionalnu frekvenciju: BK televizija konkuriše za mesto u etru

Zaustavljena izrada medijske strategije: Vučić predložio da se OEBS uključi u proces

Da li Srbija dobija još jednu nacionalnu televiziju?

PINK pred istorijskom promenom koncepta? Zakazan hitan sastanak

Digital elita na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji (FOTO)

Udruženje medija traži da novinari u Srbiji dobiju status službenog lica

Pokrenuto 7 istraga o izveštavanju Raša tudej: Nepristrasni u pisanju o ruskom špijunu?

Dodeljene najprestižnije nagrade u američkom novinarstvu: Kome je pripao Pulicer 2018. (FOTO)

Digital Day nam donosi vesti o industrijskim trendovima u svetu