0

Konačna odluka: Predstavnik Asocijacije medija neće se vratiti u Radnu grupu za izradu Medijske strategije

Upravni odbor ponavlja da se snažno protivi reviziji medijske reforme i povratku države u medijsko vlasništvo i ocenjuje da istupanjem iz Radne grupe predstavnika UNS, Asocijacije medija i Medijske koalicije, dalji rad na Medijskoj strategiji sa preostalim članovima nema legitimitet neophodan za usvajanje takve regulative koja bi doprinela napretku medijske scene Srbije

Upravni odbor Asocijacije medija odlučio je da ne vrati svog predstavnika u Radnu grupu za izradu Medijske strategije, jer Ministarstvo kulture i informisanja, uprkos dogovoru na više sastanaka sa novinarskim i medijskim udruženjima nije izmenilo odluku o formiranju Grupe na način koji bi omogućio suštinski doprinos i uticaj medijske zajednice na izradu ovog dokumenta.

Asocijacija medija poručuje ministru Vukosavljeviću: Raspustite Radnu grupu za javno informisanje

U pozivu Asocijaciji medija i Medijskoj koaliciji da vrate svoje predstavnike u Radnu grupu, Ministarstvo je 11.januara 2018. godine konkretno prihvatilo jedino zahtev da u njenom sastavu bude i jedan predstavnik civilnog sektora, dok se o ostalim njihovim zahtevima izjasnilo samo načelno, što nije dovoljna garancija da bi oni zaista bili i prihvaćeni.

Povratak predstavnika Asocijacije medija u Radnu grupu dodatno je obesmišljen i izjavama resornog ministra da je radna verzija već 90 odsto gotova i da će kompletno biti završena do kraja januara.

Upravni odbor podseća da je 17.oktobra 2017.godine odlučio da povuče svoju predstavnicu iz Radne grupe, jer je, posle formiranja Grupe, nastupilo više okolnosti koje su dodatno ugrozile njen kredibilitet i legitimitet, kao i da je od početka celog procesa imao primedbe na metodologiju, ovlašćenja članova i postavljene rokove.

Upravni odbor ponavlja da se snažno protivi reviziji medijske reforme i povratku države u medijsko vlasništvo i ocenjuje da istupanjem iz Radne grupe predstavnika UNS, Asocijacije medija i Medijske koalicije, dalji rad na Medijskoj strategiji sa preostalim članovima nema legitimitet neophodan za usvajanje takve regulative koja bi doprinela napretku medijske scene Srbije.

Asocijacija medija neće prihvatiti ni jednu verziju Medijske strategije u čijoj izradi nije učestvovao njen predstavnik, zajedno sa predstavnicima drugih najuticajnijih novinarskih i medijskih udruženja, i ponovo poziva resornog ministra da preispita dosadašnji rad na ovom dokumentu.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Tagovi: Asocijacija medija, Medijska strategija, Ministarstvo kulture i informisanja, Odluka

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

#kaktus2018: Festivali su ogledala i ubrzani kursevi rasta

Srbi svakog dana vide 2.362 reklame

Srušila se mreža i signal HRT-a, ugašeni svi programi

RTS napravio grešku tokom uključenja iz Vašingtona, svi su gledali u gornji desni ugao ekrana (FOTO)

Klif Ričard dobio slučaj protiv BBC-ja: Medijska kuća mora da plati dodatne troškove od 850.000 funti

Vruća jesen na kanalima FOX Networks Group-e

Povratak televizije otvorenih očiju na medijskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Prva srpska reklama trajala je 7 minuta i podrhtavala je: Emitovana je u biskopima kao čudo, a snimljena je pre 92 godine (VIDEO)

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)

Prvi sastanak predstavnika medija i premijerke Srbije: Nova medijska strategija u planu (FOTO)

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj (FOTO)

Vreme je da se menja slika o ženama u medijima: Nažalost, mnogo su važniji dekoltei, nego ono što govorimo

Asocijacija medija traži da se u roku od 10 dana ponovo formiraju komisije za sufinansiranje medijskih sadržaja

Prošle godine je ubijeno 66 novinara, u Srbiji je napadnuto 92, a danas je Dan slobode medija

Reporteri bez granica objavili mnogo jak spot protiv lažnih vesti (FOTO) (VIDEO)

Ombudsman: Od početka godine 30 napada na novinare

Medijska strategija gotova do kraja godine? (FOTO)

Na Direct Media akademiji Jonas Kjelberg, jedan od osnivača Skajpa, govori: Kako je biti deo revolucionarne ideje

Počinje obračun sa lažnim vestima: Evropa hoće da iskoreni fake news na online platformama (VIDEO)

Karić želi nacionalnu frekvenciju: Srbija je puna Tijanića

4 televizije u borbi za nacionalnu frekvenciju: Mesto upražnjeno već pet godina

Brnabić: Ne krećemo od nule u izradi medijske strategije

Željko Mitrović doneo važne odluke o budućnosti Pinka

I Karići hoće nacionalnu frekvenciju: BK televizija konkuriše za mesto u etru

Zaustavljena izrada medijske strategije: Vučić predložio da se OEBS uključi u proces

Da li Srbija dobija još jednu nacionalnu televiziju?

PINK pred istorijskom promenom koncepta? Zakazan hitan sastanak

Digital elita na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji (FOTO)

Udruženje medija traži da novinari u Srbiji dobiju status službenog lica

Pokrenuto 7 istraga o izveštavanju Raša tudej: Nepristrasni u pisanju o ruskom špijunu?

Dodeljene najprestižnije nagrade u američkom novinarstvu: Kome je pripao Pulicer 2018. (FOTO)

Digital Day nam donosi vesti o industrijskim trendovima u svetu

Udruženja: Nametanje nelegitimne strategije