≫ 

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Direct media je moderna advertajzing agencija

  • 0

Kompanija United media je predala danas Komisiji za zaštitu konkurencije Srbije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct media na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije.

United Media koja u svom sastavu poseduje i Televiziju N1, deo je regionalne United Grupe koja je u većinskom vlasništvu investicione kompanije KKR. Deo United Grupe koja posluje u šest zemalja bivše Jugoslavije je i kompanija SBB.

United Media u saradnji sa Direct Mediom ulaže 10 miliona evra u nove projekte sa Dandelion productions

Ovom akvizicijom Direct media postaje deo velikog sistema United medije i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga. To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct mediji osigurati potencijal za dalji rast, saopštila je kompanija.

- Direct media je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu - rekla je direktorka United medija Aleksandra Subotić.

(Telegraf.rs/Beta)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA