PRESEO MI JE ODMOR: Otišla sam na letovanje u Grčku, a vratila se s povredama i praznim novčanikom!

Konačno uštedevši novac, čitateljka Telegrafa P.M. odlučila je da ove godine sa prijateljima ode na letovanje u Grčku. Nije ni slutila da će to putovanje za nju biti prava noćna mora...

Nakon što je imala nezgodu na letovanju, čitateljka Telegrafa P.M. platila je čak 580 evra u Grčkoj za troškove hitne medicinske intervencije, lekove i medicinska pomagala...

PRAVO JE VREME ZA LAST MINUTE PONUDE: Izaberite omiljenu destinaciju po pristupačnoj ceni!

KRENULI NA SVADBU S PRIJATELJIMA I ZAMALO POGINULI: Sleteli autom s puta, jedva su izvukli živu glavu!

Konačno uštedevši novac, P.M. odlučila je da ove godine sa prijateljima ode na letovanje u Grčku. Nije ni slutila da će to putovanje za nju biti prava noćna mora:

- Dugo nisam nigde putovala i jedva sam dočekala dan kada ćemo krenuti na more. Odlučili smo se za Krf, jer niko od nas tamo ranije nije bio, a aranžmani su bili zaista povoljni. Prvih nekoliko dana sve je teklo po planu - kupali smo se, uživali u čarima mora, uveče izlazili u barove i upoznali divne ljude. Baš kada sam pomislila da ništa ne može da pokvari moj savršen odmor, desila se katastrofa – priča P.M. (26) iz Beograda i dodaje:

Foto: Milena Đorđević Foto: Milena Đorđević

- Probudivši se jednog jutra, moj drugar je došao na ideju da iznajmimo skuter i odemo u obilazak ostrva. Činilo mi se kao dobra ideja, pa sam odmah pristala da pođem sa njim, iako sam znala da nije baš najbolji vozač. Izgleda da je to bila loša odluka... Nismo se vozili ni čitavih 5 minuta, kada smo nasred puta naleteli na veliku rupu. Prešavši preko nje, moj drugar je izgubio kontrolu, a kamenčići na putu samo su povećali proklizavanje. Pali smo na stranu, nekoliko metara se vukli po putu sa sve skuterom i na kraju završili u jarku. Sledeće čega se sećam jesu ljudi koji su se okupili pokušavajući da pomere motor koji je pao preko mene – kaže naša čitateljka.

Momak koji je vozio motocikl samo se ugruvao, ali se ispostavilo da su povrede P.M. ozbiljne, te da je hitna pomoć morala da izađe na teren i preveze je u bolnicu letovališta, gde su ustanovili da je zadobila potres mozga, kao i prelom desne potkolenice.

Foto: Profimedia/Huber images Foto: Profimedia/Huber images

- Bolovi su bili neizdrživi. Stavili su mi gips na nogu i zavoj oko glave kako bi sanirali posekotinu koju sam imala na čelu. U bolnici sam ostala do sutradan kako bi mi još jednom snimili glavu, a onda su me pustili na kućno lečenje – kaže P.M.

- Sve zdravstvene usluge sam platila papreno skupo, a jedva da sam uštedela i za letovanje. Odmor mi je preseo, pa sam odlučila da se odmah vratim za Beograd. Ne znam kako ću vratiti novac prijateljima – završava očajna P.M.

A mogla je da prođe mnogo jeftinije.

U povratku za Beograd, naša čitateljka upoznala je dečka kome se slična stvar dogodila prošle godine, ali koji se pre polaska na letovanje osigurao u AMS Osiguranju i tako prošao potpuno besplatno.

- Da sam imala polisu Putnog osiguranja, koja za deset dana boravka na teritoriji Evrope košta svega 1.200 dinara, troškove izlaska hitne pomoći na teren od 30 evra, pregled u bolnici od 50 evra, rendgen od 200, kao i lekove i medicinska pomagala od 150 evra, umesto mene platilo bi AMS Osiguranje.

Foto: Promo Foto: Promo

Da je pozvala broj koji se dobija uz polisu bilo bi pokriveno i njeno prenoćište u bolnici od 150 evra.

ZA SAVRŠEN ODMOR – AMS Osiguranje!

Od sada će pre svakog puta obavezno svratiti u Ruzveltovu 16 u Beogradu, osigurati se od brojnih rizika i omogućiti sebi da bezbrižno uživam u svom odmoru.

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.