Tesla 2020. otvara prodavnicu u Srbiji, ali će ona biti drugačija od svega na šta smo navikli
Kupce u Srbiji čeka velika promena kada je prodaja automobila u pitanju
Izvršni direktor čuvenog proizvođača električnih vozila, Elon Mask, izjavio je da će kompanija početkom sledeće godine otvoriti svoje prodajne salone u Slovačkoj, Hrvatskoj i Srbiji.
- Napokon ćemo učiniti da Nikola Tesla bude ponosan na nas tako što ćemo otvoriti prodavnice u zemljama njegovog porekla, izjavio je.
Sudeći po izveštajima, Evropi je potrebno još Tesla prodavnica i svest o ovom brendu usled sve većeg porasta potražnje za električnim vozilima.
Tesla tek treba da otvori prodavnice u velikim evropskim gradovima, a sudeći po kompanijinim procenama, postoji hitna potrebna za čak 60 do 80 novih salona.
Međutim, Tesline prodavnice su daleko od klasičnih prodajnih salona na koje su mnogi navikli jer same prodavnice ne prave nikakav dodatni profit jer se vozila ne prodaju po većoj ceni.
Drugim rečima, kompanija je izbacila posrednike i svoja vozila prodaje direktno kupcima, pa samim tim nema potrebe za povećanjem cene.
Umesto prodaje, Tesla kupcima jednostavno nudi mesto na kom mogu da vide vozila i dobiju potrebne podatke.
Kompanija je direktan prodavac, i to predstavlja veliku promenu auto industriji.
Zbog toga, nije moguće kupiti auto u prodavnici, već kupci to moraju da urade preko interneta jer je auto kompanijama zabranjeno da direktno prodaju automobile.
Ako auto kupujete direktno u salonu, onda to kupujete od licenciranog prodavca koji takođe mora da zaradi od prodaje, i zato su automobili u tradicionalnim salonima skuplji.
Umesto da vam tamo prodaju kola, Tesla saloni postoje kako bi kupci dobili sve informacije koje su im potrebne i zaposleni koji tamo rade neće pokušati da vam prodaju auto.
Cilj Tesla prodavnica jeste da se ljudi upoznaju sa električnim automobilima i shvate da oni polako postaju sve pristupačniji.
(Telegraf.rs)